Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pierścień uszczelniający

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 19.03.2016

Witam . Jakie będzie rozmiar pierścienia uszczelniającego pomiędzy łączeniem kolektora wydechowego z portkami ? Czy od razu wymieniać na nowe znajdujące się tam sprężynki ? 

Załączone pliki


  • 0

#2 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:05, 21.03.2016

Sprężynek się nie wymienia a co do pierścienia to zależy o jaki silnik pytasz.
  • 0

#3 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 23.03.2016

Chodziło mi o pierścień w silniku k20a6. Ale już rozwiązałem problem, okazało się że pierścień przepuszczal spaliny ponieważ katalizator był stopiony. Po usunięciu wkładu problem ustąpił. A odnośnie pierścienia to mój zużyty ma śr. Wewnętrzna 65 zewn. 83 wys. 18.

Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:50, 23.03.2016

A jak sie objawialo to stopienie katalizatora?


  • 0

#5 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 24.03.2016

Zrobiłem sobie dość ostra przejażdżkę, aż nagle samochód zaczęło dusić przy 5 tys obrotach, następnie po chwili jazdy dusilo samochód przy 3 tys. I zaczęło być słychać swiszczenie z pod maski samochodu, wstępnie myślałem że uszczelka od kolektora wydechowego zaczęła puszczać spaliny ale po dokręcaniu osłony termicznej okazało się że przepuszcza uszczelka znajdująca się na zaznaczeniu w zamieszczonym zdjęciu. Po wyjechaniu na kanał okazało się że po dodaniu gazu tak pod 3 tys zaczyna uszczelka puszczać spaliny a złącze elastyczne się mocno naprężenia, a silnik się dusi tak że więcej nie chciał się wkręcić na obroty. Wybicie stopionego wkładu pomogło :) dodam że jeżdżę na LPG

Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 24.03.2016

Dzieki za info. Ta ostra przejazdzka to chyba zbyt delikatne slowo hehe. Niemniej jednak ciekawa informacja co moze sie stac z katem. Zwroc uwage czy nie miales przypadkiem ustawionej zbyt bogatej mieszanki. Wtedy proces spalania przeciaga sie i dopala w wydechu, co moglobyc przyczyna.


  • 0

#7 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kobyle Kąty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiałe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 25.03.2016

Tak to jest jak się pałuje samochód jak instalacja lpg daje na ubogo.
  • 0

#8 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:14, 25.03.2016

kolejny ze 100 powodów dlaczego gaz jest do kuchenek a nie do aut...


  • 0

#9 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 25.03.2016

To nie musial byc gaz, dlatego pisalem ze ogolnie paliwo. Benzyna tez tak moze zrobic. I nie ubogo, a bogato w tym wypadku, ale to tylko taka teoria.


  • 0

#10 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kobyle Kąty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiałe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 25.03.2016

To nie musial byc gaz, dlatego pisalem ze ogolnie paliwo. Benzyna tez tak moze zrobic. I nie ubogo, a bogato w tym wypadku, ale to tylko taka teoria.

Kolega to wie oczywiście, że uboga mieszanka = wysoka temperatura spalin? Bogata mieszanka = paliwo w wydechu = parowanie benzyny (przy pracy na benzynie) = schładzanie


  • 0

#11 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:01, 25.03.2016

Uboga mieszanka daje wysoka temperature spalania w cylindrze, a zbyt bogata zdarzy spalic sie dopiero w wydechu. Mozna to nawet zaobserwowac po modnym ostatnio wypalaniu dpfa w dieselu. Zasada ta sama. Mozna i wypalic kata jak widac hehe.


  • 0

#12 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:29, 29.03.2016

no to i ja podpinam sie pod temat szukam rozmiarow tego pierscienia uszczelniajacego do silnika k24a3 auto z 2003 r wydech mam do zrobienia skorodowal i sie rozlecial na elastycznym zlaczu


  • 0

#13 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:36, 07.04.2016

no to i ja podpinam sie pod temat szukam rozmiarow tego pierscienia uszczelniajacego do silnika k24a3 auto z 2003 r wydech mam do zrobienia skorodowal i sie rozlecial na elastycznym zlaczu

Zakładając, że temat jest jest aktualny, może to pomoże:

https://www.drive2.ru/l/8417514/

czyli wynikałoby, że wymiary pierścienia to średnica zewn. 91mm, średnica wewn75mm, wysokość 18mm.

 

Mam podobny problem w K20Z2 i w związku z tym pytanie - czy stosował ktoś dedykowaną rurę kolektorową BM70570 firmy BM Catalysts (ok. 195PLN)? Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat jakości ich produktów i zestawić to np. z rurą 700-033 BOSALa (ok. 340PLN)? Byłbym wdzięczny, bo muszę wykonać jakiś ruch, złącze elastyczne już puszcza spaliny.

Pozdrawiam

FullChess


  • 0

FullChess


#14 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 07.04.2016

Nie wiem o co chodzi z tym pierścieniem, W intercarsie kupiłem z oryginału za ok 70 zł brutto, w Hondzie pewnie cena podobna jak  nie niższa.


  • 0

#15 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 17:32, 07.04.2016

W korespondencji z tłumiki.eu uzyskałem informację, że pierścień 83x65x18 jest dostępny w cenie 20PLN. Ten z Intercars'u ma takie wymiary?

Generalnie irytująca jest różnorodność oznaczeń,  wg. japancars.ru Comfort 2.0 z 2004 ma taki sam kolektor i rurę kolektorową jak Executive 2.0 z 2007, ale oczywiście uszczelka między nimi to w jednym przypadku 18229-S6M-003 a w drugim 18229-SLJ-023. Googlując te numery można trafić na ruską stronę, na której obydwa są oznaczone wymiarem "65*82", co byłoby spójne z tym, co zmierzył b0a.


  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq