XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:51, 03.05.2016
#17
Napisano 15:22, 17.10.2016
Chodzi mi o street Advence bo tez myśle go kupić
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik Kanjozoku edytował ten post 15:22, 17.10.2016
#18
Napisano 11:15, 09.12.2016
A Street basic to tylko góra dół ?
#19
Napisano 19:44, 09.12.2016
#20
Napisano 21:03, 09.12.2016
#21
Napisano 18:17, 16.12.2016
Hej, jako że sporo osób mnie już pytało na priv czy warto brać Tein'a, to pozwoliłem sobie powycinać trochę z tych konwersacji i wrzucam tu na forum, może komuś to da jakiś obraz. Za sensowność całości odpowiadam tylko połowicznie, bo jak wspomniałem jest to ulep z paru różnych konwersacji
Hej, Oki, to po kolei
Wg mnie od razu kręć na maxa, wszystko inne będzie podobne do serii. Pamiętaj żeby nie zostawiać regulacji na maksie, tylko jak dojedziesz do końca to cofnij lekko do tyłu tak żeby "zaskoczyło".
Generalnie twardość zawieszenia zależy od sprężyn, amortyzator tylko tłumi, ale jak dasz na najtwardsze to poczujesz różnicę.
Do zestawu nie trzeba nic dokupować, nie słyszałem o "pillowach", ale słyszałem o "upper mountach", i to się przekłada ze starych amortyzatorów, więc nie ma się czym przejmować. Jeśli masz xenony to trzeba też przełożyć pierścień do czujnika poziomowania z przedniego, chyba lewego amortyzatora ale to mechanik też zrobi bez problemu. On jest na wcisk, więc nie trzeba nic kombinować.
Czy się opłaca to zależy od twoich oczekiwań. Jak chcesz zawias sportowy, gdzie auto zachowuje się jak gdyby zawieszenia w ogóle nie było to lepiej odpuścić. Jeśli chcesz żeby dało się jeździć po mieście, ale z lekko usportowionym charakterem to wg mnie to najlepszy wybór.
Ja jestem bardzo zadowolony z tego zawiasu. Szukałem zawiasu komfortowego, który poprawi zachowanie auta na drodze a przy okazji nie będzie zbyt twardy, i ten Tein SA wg mnie to był strzał w dziesiątkę. Jest dosyć miękki, ma regulację tłumienia, w porównaniu z serią na najtwardszym ustawieniu jest tylko trochę sztywnej, wg mnie w zupełności wystarczy, ale to już zależy od twoich preferencji. Ja z tym jeżdżę już dwa lata, czasem myślę że za twardo, czasem że za miękko. Wg mnie to dobry kompromis. Dobrze wchodzi w zakręty, ale najlepiej czuć na autostradzie przy dużych prędkościach. Na serii przy 200km/h zaczynało bujać i było nieprzyjemne, a z tym zawiasem jedziesz 230 i nie czujesz różnicy, poza szumem wiatru. Stabilnie jak przy setce. Miękkich ustawień bym nie zalecał gdyż będzie bujać, chyba że lubisz bardzo spokojną jazdę, wtedy komfort zapewne skoczy mocno w górę, ale tego nie testowałem jakoś specjalnie poza samym początkiem kiedy kupiłem ten zawias. Korozji po dwóch latach też ani śladu, tym bardziej że konserwację podwozia robiłem przed założeniem nowych amortyzatorów, więc nie są pokryte konserwacją, a mimo to nie dzieje się zupełnie nic z nimi. Jeśli szukasz czegoś zbliżonego do serii tylko lepszego i z regulacją wysokości to mogę polecić z czystym sercem
Jeśli chodzi o naprawianie to nie wiem, gdyż do tej pory nie miałem takiej potrzeby po dwóch latach na przeglądzie wyszła sprawność rzędu 86%, więc wg mnie ok. Ile zjechałem to nie wiem, bo nie sprawdzałem jak było na serii. Moje zdanie jest takie, że autem ma się jeździć dobrze, tzn ma zarówno prowadzić się stabilnie jak i komfortowo, a jeśli da się jeszcze zyskać na wyglądzie to należy to zrobić, ale bez przesady. Czy brać Teina czy ISC to trudno powiedzieć, bo obydwa mają zwolenników. Najlepiej by było gdybyś przejechał się, może na jakimś zlocie, i sam zobaczył jak auta z tymi amortyzatorami się zachowują. Ja przejechałem się na Teinie SuperStreet (poprzednik Street Advance) u Mikołaja, spasowało mi to i kupiłem. Z tego co piszesz to z tego Teina powinieneś być zadowolony
Nie mam camberów, zbieżność jest na poziomie -2%, lekko tnie, ale póki co nie mam z tym problemów, chociaż nie dobrze by było się tym zająć. Gdybym robił większe przebiegi niż obecnie (10-15tyś rocznie) to pewnie bym założył regulowane. Jak masz możliwość to kupuj. Twardości nie zmieniam wcale, mam ustawione na najtwardsze i wg mnie jest ok, choć czasem bym chciał się pobawić czymś twardszym Kiedyś myślałem o EDFC, ale słyszałem że automatyczna regulacja reaguje z opóźnieniem więc sobie dałem spokój.
Update z grudnia 2016: Robiłem niedawno przegląd, i wynik amortyzatorów był w okolicach 84%, w dalszym ciągu brak jakichkolwiek rdzawych plamek
#22
Napisano 21:38, 16.12.2016
#23
Napisano 17:51, 15.08.2018
http://www.jdl-perfo...sb48-91ss2.html
Użytkownik Siechoł edytował ten post 19:22, 15.08.2018
#25
Napisano 23:45, 18.08.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych