XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:47, 07.03.2016
I ogólnie kiedy i w jakich wersjach były stosowane jedne i drugie? Dzieki za pomoc
#2
Napisano 10:55, 07.03.2016
Long May You Ran
#3
Napisano 11:07, 07.03.2016
#4
Napisano 11:31, 07.03.2016
Ok, dzieki ja niestety mam ropniaka orientuje sie ktos czy można je zamienić bez żadnych przeróbek?
Często na aukcjach od handlarzy można spotkać accordy z zamienionymi przednimi zderzakami benzyna-diesel i na odwrót, więc nie powinno być z tym problemu.
Pamiętaj tylko, że diesle mają mniejsze halogeny bo po stronie kierowcy w kratce z halogenem jest wlot powietrza do intercoolera
Użytkownik Alik edytował ten post 08:46, 08.03.2016
#5
Napisano 11:47, 07.03.2016
Ja zakładałem w drugą stronę - OEM od ropniaka do benzyny i było w zasadzie plug and play.
#6
Napisano 08:00, 08.03.2016
Tak pasuje P&P
#7
Napisano 14:15, 27.12.2016
Panowie a jest ktoś w stanie powiedzieć jaką średnicę ma otwór halogenu przeciwmgłowego w dieslu? Planuję zakupić do mnie takie ramki i umieścić w nich jakieś światła do jazdy dziennej.
#8
Napisano 22:15, 28.12.2016
A ja z innej beczki.... mam TypeS'a i z tego co słyszałem (i też widzę) halogeny są jakoś połączone z dokładką. Jest jakiś sposób na demontaż bez uszkodzenia dokładki? Zderzak miałem nie zdjęty całkowicie, odkręciłem śrubę od wewnątrz - niestety halogen ani drgnie.
#9
Napisano 02:47, 11.02.2018
Ze tak sobie pozwole odgrzac tego schabowego, którego wrzucil tutaj tarjei86. Jest jakis sposob?
Użytkownik viper505 edytował ten post 02:48, 11.02.2018
#10
Napisano 11:44, 09.09.2018
Walczyłem dziś z halogenem w moim Type'S i się umordowałem i nic z tego nie wyszło. Czy w Type'S jest jakiś inny chory montaż przez dokładke? Śrubę przez otwór w zderzaku odkręciłem za pierwszym podejsciem w 30sekund, później męczarnia, od spodu odkręciłem plastikowe nadkole dzięki czemu mogłem od spodu pod zderzak włożyć ręke i złapać halogen. od strony kratki zderzaka - odkręconej śruby miałem wrażenie że trzyma go jeszcze jakaś obudowa dokładki, halogen miał mały luz. Od strony przeciwnej(zewnętrznej strony auta) oprawka halogenu trzymała się w obudowie na trzpieniu wychodzącym z oprawki, wysunąłem oprawkę od strony tego trzpienia i sam klosz wychodził w tył ale jeszcze jakoś ta czarna ramka dookoła klosza trzymała się zderzaka jakby była przykręcona. Tragedia...
Demontował ktoś to w Type'S?
Użytkownik lukasrz edytował ten post 11:44, 09.09.2018
#11
Napisano 12:12, 10.09.2018
Zrobiłem dwie fotki u siebie i znalazłem dwie fotki w necie jak to w środku wygląda, może ktoś wymyśli jak to zdemontować na aucie
Ten srebrny trzpień halogenu wychodzi z obudowy do tyłu pchając klosz w stronę komory silnika.
Lampa prawa pasażera:
Wygląda jakby wychodziło w bok z obudową halogenu ale chyba jeszcze jakieś wkręty są w zderzak po prawej stronie
Użytkownik lukasrz edytował ten post 12:15, 10.09.2018
#12
Napisano 22:48, 10.09.2018
w typku musisz dokładkę wymontować, halogen wraz z ramką wychodzi "do przodu" samochodu
#13
Napisano 05:51, 11.09.2018
#14
Napisano 00:22, 13.09.2018
no niestety
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych