Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

P0325 czujnik spalania stukowego ?

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#46 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:23, 28.04.2021

NIe ma za co, daj znać jak efekty prac i co było przyczyną.

BÄ™dzie dla nastÄ™pnych z takim problemem. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#47 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:03, 28.04.2021

Kalibrację klucza można zrobić za pomocą imadła i wagi jak do walizek, ryb. Mocujesz klucz w imadle liczysz ze wzoru M=F * L gdzie F siła a L ramie. Siłę z kg przeliczysz na Newtony i masz moment przy jakim powinien przeskoczyć klucz. Na youtube jest filmik i w którymś z tematów o kluczach dynamometrycznych jak w domu skalibrować klucz.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#48 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 28.04.2021

Kalibrację klucza można zrobić za pomocą imadła i wagi jak do walizek, ryb. Mocujesz klucz w imadle liczysz ze wzoru M=F * L gdzie F siła a L ramie. Siłę z kg przeliczysz na Newtony i masz moment przy jakim powinien przeskoczyć klucz. Na youtube jest filmik i w którymś z tematów o kluczach dynamometrycznych jak w domu skalibrować klucz.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Super, nie wiedziałem, ze istnieje taki sposób.
Wielkie dzięki
  • 0

#49 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 01.05.2021

Ok. Wiec accord naprawiony. Podziele sie z Wami moim doświadczeniem.
Zaczne od nowa. Mieszkam u UK.
Na trasie wywaliło checka. Po sprawdzeniu błąd P0325. Nie zastanawiajac sie wogole wpisuje w google i ok czujnik spalania stukowego. Zamówilem z ebaya zamiennik za £9. Po zamontowaniu bez klucza dynamometrycznego wywala nadal checka. Wiec zacząłem czytać dalej forum. Dowiedziałem się, że najlepiej zamowić oryginalny czujnik. Tak też zrobilem, zamawiając z ebaya oryginalny w opakowaniu z naklejką i numerem 30530-PNA-003 za £16.50. Zamontowałem, wykasowałem błedy i dalej to samo, wywala bląd.
Następnie wyregulowałem zawory i sprawdzilem wysunięcie napinacza łańcucha. Silnik pracował pieknie ale nadal wywalało błąd P0325 mimo, że już wtedy dokręcałem czujnik siłą 30Nm. Zamówiłem nowe świece NGK i zmieniłem je, nic to nie dało. Następnie zamówilem cewki zapłonowe, używane denso 099700-070. Niestety kolejne niepowodzenie :(. Wiec na sam koniec zacząłem experymentować z dokrecaniem czujnika rożną siłą od 20Nm do 40Nm, wciąż wywalało błąd. Wkurzyłem się wtedy masakrycznie, wykręciłem ten czujnik, wkręcilem mój oryginalny juz dość skorodowany. Dokręciłem go na "czuja" bez klucza. Skasowałem błąd, pojwchalem w trase i co???? O dziwo nie wywaliło błedu. Pojezdziłem jeszcze troche i wychodzi na to, że przyczyną wywalania checka były swiece albo bardziej prawdopodobne cewki. Jak widac w UK nawwt potrafią podrobic czesci i wstawiac w oryginalne opakowania. Juz nie raz zamawiałem oryginale częsci z ASO. Zawsze byly w rózowo- przezroczystym woreczku, hermetycznie zamknięte i z czerwoną naklejką "Genuine parts honda motor co LTD"

Użytkownik JANKES3 edytował ten post 21:24, 01.05.2021

  • 0

#50 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:32, 01.05.2021

Super że auto śmiga. Czyli tak jak pisałem wcześniej.
Cewki wymieniłeś wszystkie czy tylko na pierwszym cylindrze? Zawsze dla pewności możesz wsadzić stara cewkę : P
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#51 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:23, 01.05.2021

Także obydwa czujniki to zamenniki?
NIE zastanawiała cię cena tego "oryginału"?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:27, 02.05.2021

  • 0
                       

#52 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:52, 02.05.2021

Ok. Wiec accord naprawiony. Podziele sie z Wami moim doświadczeniem.
Zaczne od nowa. Mieszkam u UK.
Na trasie wywaliło checka. Po sprawdzeniu błąd P0325. Nie zastanawiajac sie wogole wpisuje w google i ok czujnik spalania stukowego. Zamówilem z ebaya zamiennik za £9. Po zamontowaniu bez klucza dynamometrycznego wywala nadal checka. Wiec zacząłem czytać dalej forum. Dowiedziałem się, że najlepiej zamowić oryginalny czujnik. Tak też zrobilem, zamawiając z ebaya oryginalny w opakowaniu z naklejką i numerem 30530-PNA-003 za £16.50. Zamontowałem, wykasowałem błedy i dalej to samo, wywala bląd.
Następnie wyregulowałem zawory i sprawdzilem wysunięcie napinacza łańcucha. Silnik pracował pieknie ale nadal wywalało błąd P0325 mimo, że już wtedy dokręcałem czujnik siłą 30Nm. Zamówiłem nowe świece NGK i zmieniłem je, nic to nie dało. Następnie zamówilem cewki zapłonowe, używane denso 099700-070. Niestety kolejne niepowodzenie :(. Wiec na sam koniec zacząłem experymentować z dokrecaniem czujnika rożną siłą od 20Nm do 40Nm, wciąż wywalało błąd. Wkurzyłem się wtedy masakrycznie, wykręciłem ten czujnik, wkręcilem mój oryginalny juz dość skorodowany. Dokręciłem go na "czuja" bez klucza. Skasowałem błąd, pojwchalem w trase i co???? O dziwo nie wywaliło błedu. Pojezdziłem jeszcze troche i wychodzi na to, że przyczyną wywalania checka były swiece albo bardziej prawdopodobne cewki. Jak widac w UK nawwt potrafią podrobic czesci i wstawiac w oryginalne opakowania. Juz nie raz zamawiałem oryginale częsci z ASO. Zawsze byly w rózowo- przezroczystym woreczku, hermetycznie zamknięte i z czerwoną naklejką "Genuine parts honda motor co LTD"


Ten za 16funtow przecież to chińska podjebka...

Tylko OEM czujniki działają
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#53 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 02.05.2021

W uk mozna dorwać czasami oryginalne graty za małe pieniądze. Nie zdziwiła mnie niska cena tego niby oryginału jak juz pisałem był zapakowany oryginalnie w hondowskie woreczki z orygi naklejkami. Mogłbym wstawić zdjęcie ale niestety caly hosting zdjęć mi padł. Jak ktoś chce to moge wysłac na meila.
Początkowo zamieniłem moją cefkę pierwszą z czwartą juz na nowych świecach i nadal wyskakiwał ten sam błąd. Ten komunikat " bank 1 or single sensor" chyba jednak nie oznacza, że dzieje się coś w okolicach pierwszego cylindrza.
Zmienilem wszystkie 4 cefki na denso. Nie chciało mi się bawić z jedną i zamieniac ktora nie działa.

<a href=https://zapodaj.net/..._114809.jpg</a>

Użytkownik JANKES3 edytował ten post 09:57, 02.05.2021

  • 0

#54 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:53, 02.05.2021

to nie wina cewek, przy czujniku wywala właśnie taką specyfikacje błędu

 

to, że naklejka wyglÄ…da na oem - nie oznacza, że tak jest, wejdz sobie na alliexpres - ChiÅ„czycy juz wszystko podrabiaja 


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#55 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:54, 02.05.2021

Przy cewce byłby błąd wypadania zapłonu

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:54, 02.05.2021

  • 0
                       

#56 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 02.05.2021

to nie wina cewek, przy czujniku wywala właśnie taką specyfikacje błędu
 
to, że naklejka wygląda na oem - nie oznacza, że tak jest, wejdz sobie na alliexpres - Chińczycy juz wszystko podrabiaja

Wiec czego wina???? jak wkręciłem moj stary czujnik i działa.
  • 0

#57 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:20, 02.05.2021

Może ruszyłeś czujnik coś niestykało lub inaczej dokręciłeś Może też tak być, że za jakiś czas da ponownie o sobie znać... oby jak najdłużej

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:21, 02.05.2021

  • 0
                       

#58 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:22, 02.05.2021

Wiec czego wina???? jak wkręciłem moj stary czujnik i działa.

Mój jak padł, zanim zdążyłem wymienić, nagle się naprawił i kilka dni nie wyrzucał checka. Może to chwilowa radość.
Jeżeli przełożyłeś cewki i nadal był błąd na 1 to raczej nie one były powodem błędu.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#59 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 02.05.2021

Mój jak padł, zanim zdążyłem wymienić, nagle się naprawił i kilka dni nie wyrzucał checka. Może to chwilowa radość.
Jeżeli przełożyłeś cewki i nadal był błąd na 1 to raczej nie one były powodem błędu.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Wszystko jest opisane wyzej. Przelozylem cewki na denso ale czujnik juz był wkrecony na zamiennik. ( myśląc, ze to nowy oryginał)
  • 0

#60 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:44, 02.05.2021

U mnie problemem w/w bledu byl winny sterownik. Podmieniłem kompa a czujnik zostal stary i dziala już 2 rok
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq