NIe ma za co, daj znać jak efekty prac i co było przyczyną.
Będzie dla następnych z takim problemem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:23, 28.04.2021
NIe ma za co, daj znać jak efekty prac i co było przyczyną.
Będzie dla następnych z takim problemem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 19:03, 28.04.2021
Napisano 20:57, 28.04.2021
Kalibrację klucza można zrobić za pomocą imadła i wagi jak do walizek, ryb. Mocujesz klucz w imadle liczysz ze wzoru M=F * L gdzie F siła a L ramie. Siłę z kg przeliczysz na Newtony i masz moment przy jakim powinien przeskoczyć klucz. Na youtube jest filmik i w którymś z tematów o kluczach dynamometrycznych jak w domu skalibrować klucz.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Napisano 21:05, 01.05.2021
Użytkownik JANKES3 edytował ten post 21:24, 01.05.2021
Napisano 21:32, 01.05.2021
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 23:23, 01.05.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:27, 02.05.2021
Napisano 07:52, 02.05.2021
Ok. Wiec accord naprawiony. Podziele sie z Wami moim doświadczeniem.
Zaczne od nowa. Mieszkam u UK.
Na trasie wywaliło checka. Po sprawdzeniu błąd P0325. Nie zastanawiajac sie wogole wpisuje w google i ok czujnik spalania stukowego. Zamówilem z ebaya zamiennik za £9. Po zamontowaniu bez klucza dynamometrycznego wywala nadal checka. Wiec zacząłem czytać dalej forum. Dowiedziałem się, że najlepiej zamowić oryginalny czujnik. Tak też zrobilem, zamawiając z ebaya oryginalny w opakowaniu z naklejką i numerem 30530-PNA-003 za £16.50. Zamontowałem, wykasowałem błedy i dalej to samo, wywala bląd.
Następnie wyregulowałem zawory i sprawdzilem wysunięcie napinacza łańcucha. Silnik pracował pieknie ale nadal wywalało błąd P0325 mimo, że już wtedy dokręcałem czujnik siłą 30Nm. Zamówiłem nowe świece NGK i zmieniłem je, nic to nie dało. Następnie zamówilem cewki zapłonowe, używane denso 099700-070. Niestety kolejne niepowodzenie . Wiec na sam koniec zacząłem experymentować z dokrecaniem czujnika rożną siłą od 20Nm do 40Nm, wciąż wywalało błąd. Wkurzyłem się wtedy masakrycznie, wykręciłem ten czujnik, wkręcilem mój oryginalny juz dość skorodowany. Dokręciłem go na "czuja" bez klucza. Skasowałem błąd, pojwchalem w trase i co?? O dziwo nie wywaliło błedu. Pojezdziłem jeszcze troche i wychodzi na to, że przyczyną wywalania checka były swiece albo bardziej prawdopodobne cewki. Jak widac w UK nawwt potrafią podrobic czesci i wstawiac w oryginalne opakowania. Juz nie raz zamawiałem oryginale częsci z ASO. Zawsze byly w rózowo- przezroczystym woreczku, hermetycznie zamknięte i z czerwoną naklejką "Genuine parts honda motor co LTD"
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 09:37, 02.05.2021
Użytkownik JANKES3 edytował ten post 09:57, 02.05.2021
Napisano 09:53, 02.05.2021
to nie wina cewek, przy czujniku wywala właśnie taką specyfikacje błędu
to, że naklejka wygląda na oem - nie oznacza, że tak jest, wejdz sobie na alliexpres - Chińczycy juz wszystko podrabiaja
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 09:54, 02.05.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:54, 02.05.2021
Napisano 09:58, 02.05.2021
Wiec czego wina?? jak wkręciłem moj stary czujnik i działa.to nie wina cewek, przy czujniku wywala właśnie taką specyfikacje błędu
to, że naklejka wygląda na oem - nie oznacza, że tak jest, wejdz sobie na alliexpres - Chińczycy juz wszystko podrabiaja
Napisano 10:20, 02.05.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:21, 02.05.2021
Napisano 10:22, 02.05.2021
Mój jak padł, zanim zdążyłem wymienić, nagle się naprawił i kilka dni nie wyrzucał checka. Może to chwilowa radość.Wiec czego wina?? jak wkręciłem moj stary czujnik i działa.
Napisano 10:28, 02.05.2021
Wszystko jest opisane wyzej. Przelozylem cewki na denso ale czujnik juz był wkrecony na zamiennik. ( myśląc, ze to nowy oryginał)Mój jak padł, zanim zdążyłem wymienić, nagle się naprawił i kilka dni nie wyrzucał checka. Może to chwilowa radość.
Jeżeli przełożyłeś cewki i nadal był błąd na 1 to raczej nie one były powodem błędu.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Napisano 12:44, 02.05.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych