XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z układem świec żarowych P1384
#16
Napisano 15:23, 14.06.2016
Co do wymiany to jak z jajkiem. Na zimnym silniku i delikatnie. Najlepiej zlecić to warsztatowi z doświadczeniem bo łatwo narobić sobie problemów
#17
Napisano 18:17, 14.06.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:49, 14.06.2016
#18
Napisano 20:30, 14.06.2016
Także po wyczyszczeniu "mas" itd dzisiaj rano sytuacja się powtórzyła, po 10 km zgasiłem auto i odpaliłem i znów kaganiec na 2 tyś obrotów zdjęty.
Po pracy podobnie i trochę pojeździłem i za którymś razem gdy odpalałem samochód check sam się wyłączył.
Świece już mam, jutro tylko skoczę po miernik do jakiegoś marketu, a kto mi napiszę jak sprawdzić oporność świec miernikiem bez ich demontażu ? Miernik na np 20 A, jedna końcówka do masy, a druga do czubka świecy?? Jakie powinny być prawidłowe wartości?
Trochę mnie zmartwiliście tym wykręcaniem świec, lepsza opcja będzie odkręcania z czuciem powoli czy gwałtownie np. uderzenie solidnie ręką?:P
Użytkownik ślepak edytował ten post 20:45, 14.06.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#19
Napisano 07:50, 15.06.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 07:51, 15.06.2016
#20
Napisano 16:27, 15.06.2016
#21
Napisano 10:02, 17.06.2016
Także zakupiwszy miernik i ustawiając go na takie wartości:
Wartości wyszły mi następujące:
1 cylinder- 12,9
2 cylinder- 01,6
3 cylinder 09,2
4 cylinder 13,8
*cylindry liczyłem od strony rozrządu
Także które świece do wymiany? Dodam że i tak kupiłem kpl. ale na razie odmawiam modły żeby udało się je bez komplikacji wykręcić.
Przy wcześniejszych testach, gdy podawałem + z aku to wydawało mi się że czwarta świece najmniej iskrzyła.
Edit:
Także świeca 1 3 i 4 do wymiany. Dodam że nowe świece mają idealnie od 01,6 do 01,7.
Co najlepsze auto pali od strzała, nawet zimą przy -15 żadnego problemu nie było. Także myślę że kompresja jest idealna skoro z trzema uszkodzonymi świecami pali idealnie, nic na zimnym nie szarpię itd.
Użytkownik ślepak edytował ten post 10:57, 17.06.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#22
Napisano 12:15, 17.06.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:18, 17.06.2016
#23
Napisano 14:57, 17.06.2016
Na 10000% iskrzyły. Z resztą dzięki uprzejmości kolegi Bartoch dostałem takie wyliczenia co do mocy świeczek.
Prawa fizyki mówią P=U*I, z prawa Ohma mamy I=U/R, co daje nam P=U^2/R.
P to jest moc (w tym przypadku przekształcana w ciepło) na świecy. U to jest napięcie, które w aucie jest stałe około 12V.
W związku z powyższym ze wzoru wynika, że im niższe R czyli rezystancja świecy (którą mierzyłeś miernikiem) tym większa moc na świecy.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#24
Napisano 16:20, 17.06.2016
#25
Napisano 18:49, 17.06.2016
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:54, 17.06.2016
#26
Napisano 19:20, 17.06.2016
No i po wymianie:) Wszystko przebiegało bez żadnego stresu. Widać było na starych świecach ślady pasty.
Przed odkręceniem świec wyczyściłem wszystko sprężonym powietrzem żeby żaden paproch nie dostał się do wnętrza głowicy, następnie długa nasadka 12 i przedłużka i na koniec mała grzechotka żeby nie przedobrzyć. Dostępność idealna, cała operacja z nakarmieniem raka to 20 minut:)
Oczywiście nowe świece też wkręciłem na pastę, dodam że robiłem to na ciepłym silniku!! (Po podłączeniu elma było to jakieś 55 stopni temp.wody) Najpierw przeczytałem ten o to ciekawy artykuł:
http://warsztatowiec...-swiece-zarowe/
A następnie zadzwoniłem do znajomego warsztatu i też potwierdził że na ciepłym silniku z racji sporej różnicy rozszerzalności aluminium pod wpływem temperatury.
Moc świec podałem wyżej, co ciekawe po podłączeniu ich pod aku wszystko wyszło tak jak pomiary oporności.
Tzn 1 i 4 świeca zanim się zrobiła czerwona to trwało wieki, strasznie długo się nagrzewały, a jak już to nastąpiło to dosłownie sam czubek, mowy o rozpaleniu wyżej się pręta nawet nie było. 2 świeca paliła idealnie, na całej powierzchni grzałki,trzecia świeca paliła się może w 1-4 swojej powierzchni.
Także 3 sztuki nadawały się na śmietnik, jedną dobrą zostawiłem sobie na zapas.
Także proponuję każdemu kupić miernik za parę złotych przed zimą, zmierzyć oporność i przeliczyć na W i będzie wszystko jasne. Bo jak widać samo iskrzenie po podaniu + to nie najlepszy sposób na sprawdzenie świec, co z resztą pokazał mój przypadek, podejrzewam że ta metoda będzie dobra dopiero wtedy gdy świeca nie grzeje dosłownie nic. a przypomnę że świeca która grzała ośmiokrotnie gorzej od wartości nominalnej też iskrzyła.Do tego sprawny AKU i zima bez stesowa:P Całe szczęście że dopiero teraz mi się CHECK zapalił, a nie zimą przy -20. Żadnych objawów u mnie nie było, żadnego szarpania, nierównej pracy,problemów z odpalaniem itp. Tylko po odpaleniu po kilku set metrach CHECK i tryb awaryjny.
Pozdrawiam.
ślepak jeśli uda Ci się wymienić świece to chyba sam spróbuje wymienić w Civicu CTDi
Niestety ten silnik to konstrukcja opla, a silniki DTI i CDTI najlepszej opinii co do wymiany świec nie mają podobnie jak D4D i CDI . Z resztą moje obawy wynikały głównie stąd że dobrze wiem ile ojciec się naklnął przy wymianie w 2.0 DTI świeczek, nie co że dostęp bardzo słaby, to jak po złości ostatnia świeca pękła....
Użytkownik ślepak edytował ten post 19:13, 17.06.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#27
Napisano 19:57, 17.06.2016
Co do silników Opla to tam lubią się urwać I to bardzo często
A 1.7 Diesel to ISUZU
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 08:03, 18.06.2016
#28
Napisano 21:17, 17.06.2016
Dlatego jak wspomniałem SPRAWDZENIE ŚWIEC PO WYJĘCIU - czytać panowie
Co do silników Opla to tam lubią się urwać I to bardzo często
Bardziej skupiłem się na tym zdaniu przed nawiasem haha.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#29
Napisano 18:56, 18.10.2017
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
#30
Napisano 22:08, 08.11.2017
Czytałem wątek odnośnie Twojego problemu ze świecami. Mam bardzo podobne objawy z tym że błąd wyskakuje po odpaleniu silnika. Czy po wymianie świec problem został rozwiązany?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Kazda świeca pomierzona osobno ?
1,6 OHM kazda ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Świece żarowe
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych