widzę że kolega ze śląska więc mam propozycję - w przyszłym tygodniu jadę na hamownię celem zmierzenia mocy przed reflashem - może podjedziesz ze mną i będziemy mieć czarno na białym ile tam tych kucy u Ciebie siedzi
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#47
Napisano 20:27, 14.01.2016
Panowie jak dobrze doczytałem to modów troche tam było:
ceramizacja dała mega kopa 0,8s
sportowy dolot czyli wkładka K&N mówisz 0.2s
profesjonalny wydech ze standardowym kolektorem i katalizatorem to myśle że też z 0,5s
castrol 0w30 bezoporowy tu jak nic też 0.2s
2,8 bara w kołach powiedzmy też te 0.2s
no to mamy urwane prawie 2s z fabryki czyli bedzie te 7,5 sekundy
Ja bym jeszcze doposażył w magnetyzer i spróbował startowac z dwójki żeby jeszcze mniej bukosowało
myśle ze poniżej 7s spokojnie zejdzie a wtedy niejednego type-ra pogonisz
Kurde jednak mam zajebiste auto i w sumie też niechcący je sobie stunigowałem
Powodzenia w dalszych modach i czekamy na kolejne gorące relacje
#48
Napisano 20:37, 14.01.2016
Panowie kończę dialog bo robi się syfiato tutaj.... dwa filmy moje macie jak to wygląda i tyle.... ale nie mam zamiaru słuchać jakiś obelg na poziomie podstawówki bo jestem poważnym facetem przed 40-tką więc au revor...
Panowie kończę dialog bo robi się syfiato tutaj.... dwa filmy moje macie jak to wygląda i tyle.... ale nie mam zamiaru słuchać jakiś obelg na poziomie podstawówki bo jestem poważnym facetem przed 40-tką więc au revor...
to czego się chciałem dowiedzieć to dowiedziałem i tyle mi wystarczy ale nie mam zamiaru wdawać się w debilne sprzeczanie co zrobiłem w swoim aucie a co nie...... jezdzi jak jezdzi i to mnie cieszy bo stoper mi nie kłamie chyba że mam jakiś ruski ale myślę że nie
#49
Napisano 20:37, 14.01.2016
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
#50
Napisano 20:38, 14.01.2016
widzę że kolega ze śląska więc mam propozycję - w przyszłym tygodniu jadę na hamownię celem zmierzenia mocy przed reflashem - może podjedziesz ze mną i będziemy mieć czarno na białym ile tam tych kucy u Ciebie siedzi
w styczniu odpada bo mam kupę roboty. Ale w lutym może zaczepię o hamownię to podeślę ci wykresy
#51
Napisano 20:41, 14.01.2016
Dodałem juz 2l ceramizera do paliwa i nadal 2.0 przyspiesza do setki w ok. 10s
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Kurna - trzeba było do oleju wlać a tak a propos chiptuningu VTECH Moim zdaniem podobny efekt (czyli +6 KM) uzyskamy składając zewnętrzne lusterka.
Użytkownik lajsta edytował ten post 20:47, 14.01.2016
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#52
Napisano 20:54, 14.01.2016
Użytkownik jacob101 edytował ten post 20:55, 14.01.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#53
Napisano 20:54, 14.01.2016
w styczniu odpada bo mam kupę roboty. Ale w lutym może zaczepię o hamownię to podeślę ci wykresy
w styczniu wybieram się po raz pierwszy a w lutym możemy się wybrać razem bo będę jechał po raz drugi tzn będę chciał sprawdzić czy reflash coś dał
#54
Napisano 21:05, 14.01.2016
Z tym lifestylem to też jaja są bo wg. danych Hondy Executive jest szybszy od Lifestyle co jest dziwne bo na logikę to Executive jest cięższy, wiecej elektryki, szyber itp. Pomijając wersje 2.0 156km ma do setki 9,3 w testach Hond zawsze wychodzi, ze przyspieszają lepiej niż na papierze, ciekawe ile realnie do 100 ma 2.0.e
W Executive inżynierowie Hondy uwzględnili rdzewiejący szyberdach i te parę gram rdzy co odpadnie zawsze obniży wagę pojazdu a to w dalszej konsekwencji da ułamek sekundy.....
Ziarnka do ziarnka i zbierze się .....
Kolega już na starcie miał szybszy egzemplarz z fabryki ale wydaje mi się że po prostu przekłamuje prędkościomierz.
#55
Napisano 22:15, 14.01.2016
#56
Napisano 23:36, 14.01.2016
A co do Heko...
Mailem mondeo w dieslu i wymieniłem z nim kilka maili. Po mondeo mam accorda i wysłałem pytanie dotyczące oferty Vtech-u w accordach 2.0. Odpowiedz od Heko była krotka i na temat: "odpuść sobie".
#57
Napisano 15:24, 15.01.2016
I to ma sens
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#58
Napisano 17:50, 15.01.2016
Przypomniało mi się że pod maską mam 2.4 silnik i omyłkowo zamiast dać 2.0 wersję dali mi w salonie 2.4 bo prędkościomierz na marginesie przy 100 na gps pokazuje 97 więc jak w większości samochodów tego świata ))
#59
Napisano 18:11, 15.01.2016
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych