Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

ECU Honda VIII 2.0 tuning

VIII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#46 woocash

woocash
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 14.01.2016

widzę że kolega ze śląska :) więc mam propozycję - w przyszłym tygodniu jadę na hamownię celem zmierzenia mocy przed reflashem - może podjedziesz ze mną i będziemy mieć czarno na białym ile tam tych kucy u Ciebie siedzi ??


  • 0

#47 ceerka

ceerka
  • Klubowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 14.01.2016

Panowie jak dobrze doczytałem to modów troche tam było:
ceramizacja dała mega kopa 0,8s
sportowy dolot czyli wkładka K&N mówisz 0.2s
profesjonalny wydech ze standardowym kolektorem i katalizatorem to myśle że też z 0,5s
castrol 0w30 bezoporowy tu jak nic też 0.2s
2,8 bara w kołach powiedzmy też te 0.2s
no to mamy urwane prawie 2s z fabryki czyli bedzie te 7,5 sekundy

Ja bym jeszcze doposażył w magnetyzer i spróbował startowac z dwójki żeby jeszcze mniej bukosowało
myśle ze poniżej 7s spokojnie zejdzie a wtedy niejednego type-ra pogonisz

Kurde jednak mam zajebiste auto i w sumie też niechcący je sobie stunigowałem :)
Powodzenia w dalszych modach i czekamy na kolejne gorące relacje


  • 0

#48 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:37, 14.01.2016

Panowie kończę dialog bo robi się syfiato tutaj.... dwa filmy moje macie jak to wygląda i tyle.... ale nie mam zamiaru słuchać jakiś obelg na poziomie podstawówki bo jestem poważnym facetem przed 40-tką więc au revor...:)


Panowie kończę dialog bo robi się syfiato tutaj.... dwa filmy moje macie jak to wygląda i tyle.... ale nie mam zamiaru słuchać jakiś obelg na poziomie podstawówki bo jestem poważnym facetem przed 40-tką więc au revor... :)

to czego się chciałem dowiedzieć to dowiedziałem i tyle mi wystarczy ale nie mam zamiaru wdawać się w debilne sprzeczanie co zrobiłem w swoim aucie a co nie...... jezdzi jak jezdzi i to mnie cieszy bo stoper mi nie kłamie chyba że mam jakiś ruski ale myślę że nie :)


  • 0

#49 jarku

jarku
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 14.01.2016

Dodałem juz 2l ceramizera do paliwa i nadal 2.0 przyspiesza do setki w ok. 10s

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#50 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:38, 14.01.2016

widzę że kolega ze śląska :) więc mam propozycję - w przyszłym tygodniu jadę na hamownię celem zmierzenia mocy przed reflashem - może podjedziesz ze mną i będziemy mieć czarno na białym ile tam tych kucy u Ciebie siedzi ??

w styczniu odpada bo mam kupę roboty. Ale w lutym może zaczepię o hamownię to podeślę ci wykresy


  • 0

#51 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:41, 14.01.2016

Dodałem juz 2l ceramizera do paliwa i nadal 2.0 przyspiesza do setki w ok. 10s

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Kurna - trzeba było do oleju wlać ;) a tak a propos chiptuningu VTECH Moim zdaniem podobny efekt (czyli +6 KM) uzyskamy składając zewnętrzne lusterka.


Użytkownik lajsta edytował ten post 20:47, 14.01.2016

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#52 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:54, 14.01.2016

Ten temat jest bezsensu, kazdy kto chociaz troche zna R20 wie ze jakiekolwiek modernizacje sa bezowocne. Accord z 200 konnym silnikem przyspiesza do setki 7.9s. Aby taki wynik osiagnac w 2.0 trzeba by wylozyc przyczepe $$$. Nie mowiac juz o 7.5s ;)

Użytkownik jacob101 edytował ten post 20:55, 14.01.2016

  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#53 woocash

woocash
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 14.01.2016

w styczniu odpada bo mam kupę roboty. Ale w lutym może zaczepię o hamownię to podeślę ci wykresy

 

w styczniu wybieram się po raz pierwszy a w lutym możemy się wybrać razem bo będę jechał po raz drugi tzn będę chciał sprawdzić czy reflash coś dał


  • 0

#54 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:05, 14.01.2016

Z tym lifestylem to też jaja są bo wg. danych Hondy Executive jest szybszy od Lifestyle co jest dziwne bo na logikę to Executive jest cięższy, wiecej elektryki, szyber itp. Pomijając wersje 2.0 156km ma do setki 9,3 w testach Hond zawsze wychodzi, ze przyspieszają lepiej niż na papierze, ciekawe ile realnie do 100 ma 2.0.e

W Executive inżynierowie Hondy uwzględnili rdzewiejący szyberdach i te parę gram rdzy co odpadnie zawsze obniży wagę pojazdu a to w dalszej konsekwencji da ułamek sekundy.....;)

Ziarnka do ziarnka i zbierze się .....

Kolega już na starcie miał szybszy egzemplarz z fabryki ale wydaje  mi się że po prostu przekłamuje prędkościomierz.


  • 0

#55 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 14.01.2016

Panowie, wiecej powagi! Teraz na serio... Polecacie kogos kto ogarnie swapa r-serii w miejsce a7?;)) i proponuje grupowke z forum na ceramizer... Kazdemu sie przyda stadko dodatkowych koni hehehe:p
  • 0

#56 jarekdoro

jarekdoro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łódź / obecnie w DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Liefstyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:36, 14.01.2016

A co do Heko...

Mailem mondeo w dieslu i wymieniłem z nim kilka maili. Po mondeo mam accorda i wysłałem pytanie dotyczące oferty Vtech-u w accordach 2.0. Odpowiedz od Heko była krotka  i na temat: "odpuść sobie". 


  • 0

#57 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:24, 15.01.2016

I to ma sens


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#58 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:50, 15.01.2016

Przypomniało mi się że pod maską mam 2.4 silnik i omyłkowo zamiast dać 2.0 wersję dali mi w salonie 2.4 bo prędkościomierz na marginesie  przy 100 na gps pokazuje 97 więc jak w większości samochodów tego świata  :)))


  • 0

#59 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:11, 15.01.2016

Może ustaw sobie jakieś przypomnienie żeby leki brać.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#60 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:13, 15.01.2016

:om: tyle w temacie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq