Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

ECU Honda VIII 2.0 tuning

VIII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
64 odpowiedzi w tym temacie

#16 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:24, 13.01.2016

Stary..... nie mam automatu tylko manual.... mam zrobiony dolot, ceramizację silnika, profesjonalny wydech w firmie MG Motorsport (jak nie słyszałeś o niej to jesteś ignorant w temacie) i aktualnie 7,5 do setki......więc na limuzynę ważącą 1440 kg z 20 litrów na pokładzie dokładnie uważam że całkiem nieźle.....

A masz jakiś filmik jak to się zbiera , bo masz podobny wynik jak mój kolega z h22a ( ok. 200 kM )  w V gen. ważącym poniżej 1300 kg i tak mnie to zastanawia  :)


  • 0

#17 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 13.01.2016

Skąd mi się wziął ten automat to nie wiem powiem szczerze;) Bije się w pierś. Nie zrozum mnie źle, bo to dobrze jak ktoś lubi się bawić w poprawianie fabryki, ja też lubię...;) No jak masz dolot i wydech kompletny (rozumiem, że kolektor też nie seria?),  to faktycznie można ty wystroić. Tylko ciekaw jestem jaki będzie przyrost w tym motorze i jaki wyjdzie stosunek konie/wydane srebrniki. Ceramizacja? Nie wspominał bym o tym...:P 


  • 0

#18 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:20, 14.01.2016

2.0 i 7.5s do setki. Aby osiagnac taki wynik z takim silnkiem w 8gen. minimum 210 koni. Nie znam nikogo w europie, kto mogl by sie pochwalic takimi osiagami w R20...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#19 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:18, 14.01.2016

rzucam tu filmik z youtuba tyle że ten jest bez zrobionego wydechu jeszcze a nie miałem przez dwa dni z racji mojej absorbującej pracy nagrać nowego filmiku.


Przyspieszenie Hondy Accord VIII generacji. Start "lekko lotny" żeby uniknąć buksowania kół i niepotrzebnych strat w czasie przyspieszenia. W baku około 15 litrów. W Hondzie użyty jest filtr powietrza sportowy K&N a także silnik przeszedł ceramizację. Olej w silniku Castrol EDGE 0w30. Skrzynia manualna . Filmik zrobiony jeszcze na seryjnym wydechu i nie było z górki.....:)


  • 0

#20 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:04, 14.01.2016

skracałeś skrzynię ?

u mnie na 2-jczce spokojnie 115 można ciągnąć a u siebie 100-105 wychodzi

znajdź chwilę czasu i opisz co tam porobiłeś :) foty mile widziane!


  • 0

#21 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:26, 14.01.2016

Nie. Właśnie skrzynia fabryczna. Na razie zrobiłem podwójną ceramizację silnika jak było 5 tyś przejechane i 50 tyś. Te dwa zabiegi dały fajny efekt bo tak autko miało 8,2-8,4 do setki a teraz co widać na filmiku 7,5 okolice +- 0,1 sek błędu. Mam wpakowany po konsultacjach z mechanikami w Hondzie Katowice sportowy filtr powietrza K&N co dało 0,2  sek około . No i leję castrola edge 0w30 bo daje mniejsze opory . Teraz zrobiłem sobie wydech w MG Motorsport ale nie miałem okazji jeszcze z racji warunków pogodowych sprawdzić ile to dało. Powiedzieli mi że muszę tak 600 km na tym wydechu przejechać zanim się to wszystko poukłada i zacznie dawać efekty. Podobo w średnim zakresie ma to bardziej poprawić elastyczność silnika niż typowo w sprincie do setki. No i myślę co dalej z tą hondą począć....kolektor, katalizator, strojenie silnika..... zobaczymy. Dzwonię pytam różnych ludzi bo wiadomo że byle gdzie tego nie można robić bo spieprzą sprawę i będzie zonk :)


  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:18, 14.01.2016

Jakie koła ?
Toczenie się.... też dużo ułatwia ...ale i tak ładnie się zbiera

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:22, 14.01.2016

  • 0
                       

#23 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:44, 14.01.2016

17 tki 225/50 Pirelli sotozero 2
  • 0

#24 m4c13k

m4c13k
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:h22
  • Wersja:Type-r
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:ch1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 14.01.2016

Jak masz wydech od kolektora to git, jak nie to kolektor to musowa sprawa bo seria zazwyczaj jest mocno restrykcyjna. I nie ogarniam jednej rzeczy, masz tam katalizator? Standardowy czy o większym przepływie? Dziwi mnie to bo jak robili Ci wydech kompletny jak piszesz to wstawili kata? Jak masz wkładkę w seryjną puszkę to pobawiłbym się jedynie w doprowadzenie do puchy zimnego powietrza, możesz wygładzić puchę w środku, usunąć żeberka i kąty jeśli jakieś są. Potem bym to wystroił, co myślę, wniesie najwięcej i odczujesz po tym największą różnice. Jak na takiego klocucha z tym motorem faktycznie jedzie całkiem miło. Powodzenia w modach dalszych.


  • 0

#25 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 11:27, 14.01.2016

teraz Balcer - czy Paroova maja konkurencje  :diabelgrin: 

Kolego z całym szacunkiem, chciałbym zobaczyć te 7.5  sekundy z silnikiem R20 ale.. nagraj filmik 0-100  bo tocząc się.. to tak jakby mierzyć sobie 'przyrodzenie z kręgosłupem..'  więc zrób to porządnie + wykres z hamowni. i zaczniemy polemizować.. nad słusznością Twojej teorii, a przy okazji będziesz pierwszą osobą, która to udowodni. Same posty ze mam bo mam to wiesz każdy tak napisać może ale faktów brak.. :)

W przeciwnym razie spotkasz się tu z krytyką   :diabelfaja:  taki mamy klimat.. 
Pozdrawiam powodzenia w modzeniu auta bo to fajna zabawa :) ale dokumentuj i dziel się z nami 
3m sie!


  • 0

#26 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:18, 14.01.2016

tu filmik prawie że od zera ale widać duże straty na 1 biegu w trakcie buksowania kół więc 8,0 wychodzi tu do setki więc wolałem wolniutko się toczyć i po prostu wcisnąć gaz żeby zachować trakcję. Co do wykresu z hamowni to szkoda mi na to kasy i czasu bo i po co ? wiem co mam i jak to jezdzi więc nie mam zamiaru niczego udowadniać a jak już to jedynie podpowiedzieć co robiłem w moim autku i co mam zamiar. Kolektor a propos jest seryjny też. Jedyne na co warto może jeszce zwrócić uwagę to to że jeżdżę na ok  2,8 atm w kołach (mniejsze opory toczenia a zarazem optymalny balans między zbyt napompowanymi kołami np 3,5 a tyle ile powinno być czyli 2,3).


Osobiście mi się wydaje że najwięcej póki co dała ta ceramizacja silnika. Na efekty zrobionego wydechu muszę poczekać jeszcze ok 500 km aż się dotrze :)


  • 0

#27 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:31, 14.01.2016

właśnie tu jest pies pogrzebany, że pomiar robisz od 0-100 czyli stojąc w miejscu - po co pomiar z hamowni.. a no po to aby Twoje 'odczucia' przełożyć na papier,
Nie jedna osoba po założeniu dolotu mówi, ze auto lepiej jedzie. jak życie weryfikuje - wychodzi na hamowni nie zawsze (kwestia jaki) dolot dodaje koni.. więc.. polemizowałbym o zasadności pomiaru mocy.. jeśli już operujesz wartościami - to albo zrób pomiar 0-100 tak jak powinno być zrobiony. czyli auto  z miejsca ma się rozpędzić do 100 na równej nawierzchni - nie z górki :cwaniak: (bo i takich mecenasów widziałem), lub też pokaż wykres.. aby przełożyło sie też i na te 14KM o ile kojarze - zwiększenie mocy. 
Udowadniać nic nie musisz ale skoro zaczynasz temat..  :diabelfaja: to spotkasz sie zarówno z aprobatą jak i krytyką.. 


PS. pomiar na hamowni to z 50 -100 zł więc majątkiem nie jest :) a jeśłi bawisz sie w zwiększanie mocy.. warto monitorować czy wydane pieniądze poszły w błoto (odczucia) czy w moc :) 


  • 0

#28 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:53, 14.01.2016

Będę miał czas to może gdzieś tam podjadę. Na razie muszę dotrzeć wydech . Jak macie jakieś filmiki przyspieszenia to rzućcie też na forum. Jestem ciekaw szczególnie tych z silnikiem 2.4.


Szczerze sam jestem ciekaw co by powychodziło na hamowni :)


ps. Cwaniakiem nie jestem :) testy są robione na prostej zaznaczam jeszcze raz....:)


  • 0

#29 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:25, 14.01.2016

Nie macie pomysłu co zrobić ze starym wydechem bo sprzedać go ciężko trochę? :)


  • 0

#30 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:33, 14.01.2016

Nie macie pomysłu co zrobić ze starym wydechem bo sprzedać go ciężko trochę? :)

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jakiś metal wystarczy wystawić za bramę i złomiarze go zaraz podprowadzą.

Pozostaje skup złomu :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq