Wczoraj kupilem Accord Tourer VII z 2006 z Niemiec. 2.2 i-ctdi.
Wyglada na zyletke tyle, ze ciekowostka jest pod spodem... Uklad wydechowy swiezo zabezpieczony na srebrno i lacznie od silnika 4 puchy
Standardowo z ESM wiem, ze powinien to byc katalizator wstepny za turbina, katalizator wlasciwy na dlugiej prostej i pucha tlumika koncowego. U mnie na dlugiej prostej sa dwie podobne puszki
Sadze, ze ta pierwsza to DPF.
Auto poki co nie zalegalizowane w PL wiec stoi w garazu na drugim koncu miasta ale przy pierwszej mozliwej okazjo obfoce temat i dam znac co i jak. Nie bede chyba sie chcial scierac z DPFem i od razu u specjalistow z Wrocka temat zalatwie.
Ma marginesie... Mam dosyc obadany temat mobile.de i tam 95% ma "partikel filter" czyli DPF. Moja w ogloszeniu tego nie miala ale i tak ja kupilem