Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

DPF - wylaczenie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:50, 12.04.2010

Druga sprawa ro oprogramowanie w kompie


To najmniejszy problem. Mogą wgrać takie które obsługuje DPF - tak samo jak można wywalić DPF i zmienić soft żeby nie krzyczał.

Co do reszty (czujników itp.) to nie mam pojęcia, ale na logikę biorąc, to wszystko to jest osprzęt silnika. Jakby zestaw był kompletny to nie ma problemów z jego montażem. Ale to tylko moje domysły.
  • 0

#32 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:09, 12.04.2010

Nie za bardzo mi się chce wierzyć w to, że DPF można sobie zamontować na życzenie. A twierdze tak bo jak zamawiałem swoją CR-V w salonie w Niemczech w 2008 to zostałem poinformowany, że auto będzie miało filtr cząstek stałych DPF. Druga sprawa ro oprogramowanie w kompie. Zapewne salon nie napisze sobie go indywidualnie pod klienta. Auto z DPF ma parę czujników więcej, które np. mierzę np ciśnienie przy wlocie do DPF i wylocie z DPF, oraz temperatury, gdy występuje różnica ciśnień o danych zaprogramowanych silnik wchodzi w automatyczny proces wypalania cząstek stałych podnosząc temperaturę spalin i dodatkowo dotryskuje dawkę paliwa w suwie wydechu która ma również na celu podniesienie temp. w DPF aby sadza się wypaliła. Jest to generalnie trochę bardziej skomplikowane, więc nie montują tego ustrojstwa jako dodatku po za fabryką u dilera. NA życzenie to montowali kiedyś -bardzo dawno, katalizatory w benzynach i to też takie tzw nieregulowane bez sondy LAMBDA.

jedz do salonu i zapytaj, bo post typu wydaje mi sie, a moze, przypuszczam i nie wierze brzmi troche smiesznie...

Moze te Accordy na rynek niemiecki z DPF, maja silniki N22A2, te co w CRV? a nie N22A1, po ludzku

CRV mialy montowny seryjnie
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#33 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:15, 12.04.2010

No ja wiem, dlatego napisalem, ze moze w tych acco siedzi silnik w calosc A2 wprost z CRV.
Chyba tylko tym sie wlasnie roznia. Bo patrzylem parametry i sa identyczne.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#34 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:16, 12.04.2010

No ja wiem, dlatego napisalem, ze moze w tych acco siedzi silnik w calosc A2 wprost z CRV.

nie wiem

dla niedowiarkow polecam link: http://www.accordfor...t=angebot honda
przynajmniej jeden z opisywanych systemow nie zmienia niczego w aucie, tzn nie ma zadnego dodatkowego wtrysku itd. slowem wywalic, wstawic kawal rury i auto bedzie smigac jak trzeba ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#35 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:19, 12.04.2010

Kurde, przydalby sie ESM do Acco od 2006r, to byla by jasnosc. Ja mam polifta i siedzi A1, cos mi sie wydaje ze jak wrc pisze, dokladali to w DE.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#36 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:22, 12.04.2010

ESM

lamerskie pytanie: co to jest?
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#37 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:25, 12.04.2010

Electronic Service Manual - czyli jak rozebrac auto na srubki, diagnozowac i naprawiac. Mamy taki dla aut 2003-2005.
od 2006 mechanicznie jest prawie identyczny, wiec ma zostosowanie, ale pewne niuanse sa.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#38 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:30, 12.04.2010

Electronic Service Manual

cos w tym stylu sie spodziewalem
chyba zaloze sobie ten DPF, pewnie wtedy czesc osob uwierzy :B , musze oddac auto do serwisu to podpytam ile by chcieli za to ze rura wydechowa czarna nie bedzie :k bo euro cztery mam juz bez filtra, i dostane tylko euro 4+ po jego montazu, nie euro 5 :mrgreen:

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#39 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:39, 22.01.2013

Wczoraj kupilem Accord Tourer VII z 2006 z Niemiec. 2.2 i-ctdi.
Wyglada na zyletke tyle, ze ciekowostka jest pod spodem... Uklad wydechowy swiezo zabezpieczony na srebrno i lacznie od silnika 4 puchy :/ Standardowo z ESM wiem, ze powinien to byc katalizator wstepny za turbina, katalizator wlasciwy na dlugiej prostej i pucha tlumika koncowego. U mnie na dlugiej prostej sa dwie podobne puszki :( Sadze, ze ta pierwsza to DPF.

Auto poki co nie zalegalizowane w PL wiec stoi w garazu na drugim koncu miasta ale przy pierwszej mozliwej okazjo obfoce temat i dam znac co i jak. Nie bede chyba sie chcial scierac z DPFem i od razu u specjalistow z Wrocka temat zalatwie.

Ma marginesie... Mam dosyc obadany temat mobile.de i tam 95% ma "partikel filter" czyli DPF. Moja w ogloszeniu tego nie miala ale i tak ja kupilem :)
  • 0

#40 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:59, 22.01.2013

A gdzieś po VIN-nie nie można by ewentualnie sprawdzić?
  • 0

#41 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:16, 24.01.2013

Wyciagnalem ze schowka ksiazke serwisowa i dokladnie przejrzalem. Jest drobnym druczkiem na wlepce gwarancyjnej "DPF" takze go mam na 100%.
  • 0

#42 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 25.01.2013

DPF jest zaraz za turbo , dochodza do niego czujnik temp i cisnienia oraz dotrysk paliwa , widac go pod maská z goryn(bynajmniej u mnie tak bylo:)
  • 0

 Manchester pozdrawiam


#43 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:08, 25.01.2013

zioloo, ale tak jest u Ciebie w VIIIgen gdzie DPF jest seryjny czy mowisz tez o VIIgen gdzie byl montowany akcesoryjnie?
  • 0

#44 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 26.01.2013

tak masz racje u mnie w VIII , ale wszedzie musi byc podobnie bo we filtrze potrzebna wysoka temperatura do spalania tego badziewia a czym dalej od silnika tym zimniej , jak ktos ma w VII niech potwierdzi gdzie jest , musi tam byc sterowanie do tego znaczy czujniki musza byc wiec latwo znalesc
  • 0

 Manchester pozdrawiam


#45 yARO_81

yARO_81
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:19, 17.03.2013

A wiec mam DPFa... Ale taki zwykły jak katalizator. Zero czujników, wężyków podciśnienia itp. Po prostu puszka między katalizatorem nr 1 i 2.

Producent: TWINTEC
Model: RFK TT-08, KBA 17011


Niestety nie mam pojęcia czy z faktem posiadania DPFa wiążą się jakieś zmiany w oprogramowaniu komputera. Profilaktycznie jeśli nie robię tras to co jakieś 500km staram się przegonić auto po autostradzie między Zgorzelcem a Bolesławcem (jakieś 100km).


Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq