Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Samochód gaśnie podczas hamowania skrzynią

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#31 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 29.10.2015

problem w tym, że tropów jest dużo więcej i sprawdzenie każdego z nich to kolosalne pieniądze. dlatego wolę zacząć od początku łańcucha. 


  • 0

#32 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 21:33, 29.10.2015

Akurat sprawdzenie akumulatora jest dosc proste ;p nie musisz kupowac nowego tylko na poczatek pomierzyc miernikiem


  • 0

#33 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 19.11.2015

Uniek akumulator jest ok (trochę potrwało zanim odp ale nie mam w domu praktycznie żadnego sprzętu ... ) Generalnie po regulacji i pomocy osoby ze Stag samochód działa nieco lepiej. Jednak problem nie zniknął. Za jakiś czas zakupie urządzenie, o którym pisał Adam i zgram wam Wyniki. 
Ponieważ rozmowy z ludźmi ze Stag wg mnie nie mają żadnego sensu a pojęcie reklamacji jest im obce jak zeszłoroczny śnieg, skłaniam się ku temu żeby przerobić instalację na własny koszt. Podejrzewam, że stracę gwarancję i jak znów coś się spier... to błędne koło się zamknie. 

Za jakiś czas wrócę z odczytem. 


  • 0

#34 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:56, 27.11.2015

Nie masz przypadkiem ustawionego powrotu na benzynę przy np 700 rpm ???  


  • 0

#35 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 28.11.2015

Muzyczka nie mam zielonego pojęcia czy tak jest. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ? 
Dzisiaj przejechałem się z podłączonym kompem przez jakieś 20 km drogi. Na tej drodze, było 6 przejazdów kolejowych więc było dużo okazji do demonstracji tego co się dzieje podczas hamowania skrzynią. Porobiłem zrzuty wykresów i jeden screen mapy. Czy ktoś z Was może się temu przyjrzeć? 
Na wykresach starłem się jechać różnymi stalami ( z resztą będzie to dobrze widać) jest też jeden wykres, gdzie hamowałem skrzynią na benzynie i wszystko było ok. 
W razie pytań opiszę sytuacje przy każdym z wykresów 

Mam jeszcze 4 wykresy ale niestety skończył mi się limit dodawanych plików :/ 

Załączone pliki


  • 0

#36 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:17, 28.11.2015

 

Muzyczka nie mam zielonego pojęcia czy tak jest. Jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ? 
Dzisiaj przejechałem się z podłączonym kompem przez jakieś 20 km drogi. Na tej drodze, było 6 przejazdów kolejowych więc było dużo okazji do demonstracji tego co się dzieje podczas hamowania skrzynią. Porobiłem zrzuty wykresów i jeden screen mapy. Czy ktoś z Was może się temu przyjrzeć? 
Na wykresach starłem się jechać różnymi stalami ( z resztą będzie to dobrze widać) jest też jeden wykres, gdzie hamowałem skrzynią na benzynie i wszystko było ok. 
W razie pytań opiszę sytuacje przy każdym z wykresów 

Mam jeszcze 4 wykresy ale niestety skończył mi się limit dodawanych plików :/

 

Przejżałem OSC tak jak pisałem wcześniej reduktor pompuje się na potęgę....prawie 4 bary więc sorki ciśnienie potężne i nie znam wtryskiwacza LPG aby mógł się otworzyć po Cut-Offie....


Przejżałem OSC tak jak pisałem wcześniej reduktor pompuje się na potęgę....prawie 4 bary więc sorki ciśnienie potężne i nie znam wtryskiwacza LPG aby mógł się otworzyć po Cut-Offie....Po za tym instalacje nie wyregulowana tak jak być powinna bo te mapki oraz mnożnik są do 4rech liter.......

 


Nie mogłem Screana wrzucić ale zapakowałem w rara rozpakuj i sam zobacz w prawy górny róg jest na zielono napis GAZ tuż pod przełącznikiem czas na OSC 1 660.....Kuźwa nawet RARa nie mogę załączyć - a szkoda


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 10:08, 29.11.2015

  • 0

#37 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:54, 28.11.2015

Się udało...

Załączone pliki


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 17:55, 28.11.2015

  • 0

#38 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 28.11.2015

Adam dzięki za analizę. to tak w ramach anegdotki powiem Ci, że osoba z infolinii technicznej STAG napisała mi na @, że w ramach pomocy, online razem z warsztatem przeprowadzą regulację. I na wszytkie moje wiadomości po tej ,,regulacji" już nie odpowiadają. 
a na regulacji tej instalacji byłem już 3 razy. 
w sumie zacząłem zastanawiać się czy w samochodzie jest wszystko ok, ale wyszło na to, ze jest ok 


  • 0

#39 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:45, 29.11.2015

Sam montaż jest spartolony i trzeba by to poprawić. Poza tym jak ktoś stroi gaz poprzez autokalibrację to ja się nie dziwię że problemy są - bo nie wierzę że chociaż RAZ ten serwis włożył sonde AFR i przejechał się z nią strojąc gaz - to jest według mojej opinii jedyna słuszna możliwość wystrojenia auta. Znajdź kogoś fachowego kto Ci to ogarnie i tyle.. bo na forum niestety ciężko jest udzielić rady na odległość. 


  • 0

#40 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:37, 30.11.2015

Adam dzięki za analizę. to tak w ramach anegdotki powiem Ci, że osoba z infolinii technicznej STAG napisała mi na @, że w ramach pomocy, online razem z warsztatem przeprowadzą regulację. I na wszytkie moje wiadomości po tej ,,regulacji" już nie odpowiadają. 
a na regulacji tej instalacji byłem już 3 razy. 
w sumie zacząłem zastanawiać się czy w samochodzie jest wszystko ok, ale wyszło na to, ze jest ok 

Co ma AC do sparanej roboty oraz podzespołów których oni nie produkują,owszem pomagaja ale przez neta jest ciężko cokolwiek poradzić, jak byś wysłał plik OSC tak jak tu to byś wiedział na czym stoisz.

 

Według mnie tak jak pisałem wyżej masz to wymiany reduktor, jedź do gazownika i go męcz niech założy AC R-01 czarny i problem zniknie.......Pochwal się jeszcze gdzie to montowałeś tak dla potomnych...Będzie na przyszłość.


  • 0

#41 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 30.11.2015

Znalazłem w Poznaniu w poleconych Hangar Autogaz i prawdopodobnie tam udam się na poprawki.
Montowałem za namową kolegi w Szczecinie w Gaz Tech-u na Nehringa
Zdecydowanie nie polecam tego warsztatu. 

Wrócę do Was jak uda mi się poprawić ten śmietnik. 


PS dziękuje każdemu za cenne rady i odpowiedzi :) 


  • 0

#42 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:44, 30.11.2015

Znalazłem w Poznaniu w poleconych Hangar Autogaz i prawdopodobnie tam udam się na poprawki.
Montowałem za namową kolegi w Szczecinie w Gaz Tech-u na Nehringa
Zdecydowanie nie polecam tego warsztatu. 

Wrócę do Was jak uda mi się poprawić ten śmietnik. 


PS dziękuje każdemu za cenne rady i odpowiedzi :)

Nooo na 100000% wrócisz..Aby zdać relację....Po jaki karabin było jechać do Szczecina aby spartolili robote.... NIE MIEJ PRETENSJI DO STAGA czyli AC , bo co ONI SĄ WINNI????????????


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 18:47, 30.11.2015

  • 0

#43 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 01.12.2015

Adam wydaje mi się, że AC udzielając autoryzacji na montaż swojej instalacji w danym serwisie bierze również odpowiedzialność za jakość wykonania jaką dany warsztat prezentuje. Rozumiem, że nie mogę mieć do nich pretensji gdyby to był warsztat u Gieńka za płotem. Uwierz mi, że nawet za namową 100 osób nie pojechałbym do warsztatu bez autoryzacji STAG, BRC, etc... Historia montażu instalacji bierze się stąd, że jeszcze niedawno tam mieszkałem i wszystkie znajomości i oponie miałem na temat tamtejszych warsztatów. Nie ukrywam, że zabawy z Hondą zacząłem od Civica z kolegą ze Szczecina, który jak mi się wydawało ma oblatane serwisy/warsztaty  a właśnie o tym miał bardzo dobrą opinię. 
A, że zalogowałem się na tym forum jak już było po wszystkim to zdecydowanie mój błąd. 


  • 0

#44 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:15, 01.12.2015

Z autoryzacja jest bardzo różnie... Na przykładzie lokalnym z dzisiaj. Chłopak z PTP. Kupił prelude IV ponad pół roku temu, znaną mi sztukę, w mega stanie, silnik zdrowy, wszystko robione na czas w większości i nie ma się do czego przyczepić. Założył jakoś w czerwcu instalacje w okolicy Kłodzka, z polecenia znajomych i zaczęło się... Silnik bierze olej w ogromnych ilościach, auto nie jechało totalnie, w trakcie wchodzenia na obroty potrafili stanąć przy 4000-5000 i nie szło dalej bez wysprzeglenia i przegazowania... Od pół roku się buja z nimi i rozkładają ręce... A mają autoryzacje...

Dzisiaj się z nim spotkałem, wymienione na wszelki wypadek świece, zawory sprawdzone i wyregulowane, na benzynie miodzio a na gazie padaka totalna... Zabrałem go do sprawdzonych we Wrocławiu ludzi w Almie... Żeby nie było, nie mają autoryzacji Staga z czego dzisiaj tez się trochę smialismy... Wnioski po 15 minutach oględzin...

*dysze totalnie z dupy nawiercone na samochodzie bez odkrecania kolektora, pod złym kątem, w miejscu gdzie wiertło podeszlo, skierowane w tył, pod kątem więcej niż prostym do wtryskow benzynowych. Dysze prawdopodobnie zbyt małe.
*wrzucone najtańsze graty(valteki, kme Silver i komp stag 200)


Juz nie mowie o prawdopodobnie złym podłączeniu reduktora, który po 40 minutach jazdy miał 40 stopni i nie chciał się grzać... Nie mowie juz nawet o mapie której spodziewaliśmy się gorszej, mnożnik zaczynał się powyżej 2, w całym zakresie przelany bądź ubogi, zależnie od zakresu...


Jak dla mnie szukać, czytać kto jest polecany w okolicy a nie tylko autoryzacja, bo ona tak szczerze w większości przypadków nic nie mówi

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#45 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 20.12.2015

Witam ponownie. 

W końcu udało mi się zakończyć temat wyłączającego się silnika podczas hamowania skrzynią. 
Adam tak jak napisałeś problem był w reduktorze. Mechanik z Hangar Autogaz rozpoznał to jak tylko pokazałem mu wykresy, które zgrałem w czasie jazdy. Podjęliśmy próbę naprawienia go, tak żeby nie pompował do wartości ciśnienia z butli ale nic to nie dało. 
Wymiana reduktora na AC R01BFC załatwiła temat. Nie robiłem od tamtej pory wykresów bo auto pracuje bez zarzutu. Próbowałem doprowadzić do wyżej opisanych objawów ale mi się nie udało:) 

 

PS Szkoda, że osoby zajmujące się montażem z Gaz Techu w Szczecinie tego nie dostrzegły (a może nie chciały...). 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq