Ja też się pod tym podpiszę.Osobiście wolałbym takie rozwiązanie niż szpecenie auta wynalazkami opartymi na LED.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gdzie światła dzienne
#16
Napisano 19:38, 08.01.2010
#17
Napisano 22:32, 08.01.2010
Grzesiek co wy w tej Wrzesni macie? pola i lasy tylko?? (zanaczam ze nie wysmiewam sie z Grzesia zeby nie bylo, i nie łąmie regulaminu forum )
#18
Napisano 10:35, 09.01.2010
Szpecenie jak szpecenie, jak kolorystycznie dopasowane to wygląda nawet nawet. Ale jak ktoś jedzie na świeczkach w pozycyjnych i pod spodem "piękne paski" z czysto białymi ledami to tylko kręcę głową
Lepsze dodatkowo dołożone jasno świecące LEDy niż zrobione żółtka ze świateł głównych
A co z widocznością mojego pojazdu skoro żarówki świecą na 30% Tylko patrzeć jak nasza kochana drogówka się przyczepi, że jadę na pozycyjnych, mandat pewny Na nic się nie zda tłumaczenie,że w Kanadzie tak jeżdżą że w ogóle to jest klawy wynalazek itp.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#19
Napisano 11:05, 09.01.2010
Grzesiek co wy w tej Wrzesni macie? pola i lasy tylko?? (zanaczam ze nie wysmiewam sie z Grzesia zeby nie bylo, i nie łąmie regulaminu forum )
#20
Napisano 11:14, 09.01.2010
#21
Napisano 14:08, 09.01.2010
Ok, rozumiem. Pierwsza rzecz to taka, ze w Polsce nie przejdzie. Druga rzecz, swiatla dlugie wala po oczach wiec jest to niezbyt bezpieczne. 40W w oczy to zdecydowanie za duzo a poza tym powoduje to mruganie, moze widoczne nie bedzie ale odczuwalne. A odnosnie Kanady. Tam najprawdopodobniej taki wynalazek jest zasilany stalym obnizonym napieciem by nie obciazalo zarniki ani nie meczylo oczu tych z naprzeciwka a nie wynalazkiem w postaci sterowania PWM.Moduł ten podłącza się do świateł długich.
Mozna znalezc miejsce gdzie nie szpeci. Ja zalozylem z tego wzgledu, ze nie usmiecha mi sie wymieniac zarowek wyladowczych za ~250pln sztuka. Za ledy dalem 90pln, sam zamontowalem i mam spokoj. Homologacja jest wiec policja moze mi naskoczyc.Osobiście wolałbym takie rozwiązanie niż szpecenie auta wynalazkami opartymi na LED.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:10, 09.01.2010
#23
Napisano 20:41, 09.01.2010
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#24
Napisano 01:09, 10.01.2010
A jak świecą prawidłowo ustawione dzienne? Prosto przed siebie, czyli prosto w oczy jadącego z przeciwka, tak?Ok, rozumiem. Pierwsza rzecz to taka, ze w Polsce nie przejdzie. Druga rzecz, swiatla dlugie wala po oczach wiec jest to niezbyt bezpieczne. 40W w oczy to zdecydowanie za duzo a poza tym powoduje to mruganie, moze widoczne nie bedzie ale odczuwalne. A odnosnie Kanady. Tam najprawdopodobniej taki wynalazek jest zasilany stalym obnizonym napieciem by nie obciazalo zarniki ani nie meczylo oczu tych z naprzeciwka a nie wynalazkiem w postaci sterowania PWM.Moduł ten podłącza się do świateł długich.
A jaką mają moc żarówki tradycyjne stosowane w światłach dziennych? 16-21W. To łącznie nawet 42W dające po oczach i równie prosto przed siebie jak długie w tym trybie. Co do tego jaka żarówka i jak świeci to zostawmy to homologacji. Zobaczymy jakie światła dzienne zastosuje Honda.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#25
Napisano 18:48, 10.01.2010
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#26
Napisano 08:22, 09.02.2011
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#27
Napisano 18:52, 14.02.2011
Czytałem też o tym, że światła dzienne powinny świecić na wprost, aby były widoczne. Przecież te zamontowane LEDy też nie świecą tak jak światła mijania, tylko walą na wprost.
Pozdrowienia!
#28
Napisano 20:55, 14.02.2011
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#29
Napisano 17:25, 17.02.2011
W Angli chyba w ogóle po mieście nie trzeba włączać świateł.
W UK to i w nocy mozna popie..dalac bez swiatel Pod dwoma warunkami oczywiscie:
1) Droga musi byc oswietlona 2) tablica rejestracyjna tez musi byc podswietlona
Brytole (a Napewno Szkoci) w niezla deszczawa szarowe potrafia tylko na postojowych smigac, a jak spadnie snieg to obowiazkowo przeciwmglowe
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych