XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gdzie światła dzienne
#1
Napisano 18:39, 05.01.2010
Noszę się z zamiarem zamontowania świateł do jazdy dziennej i tutaj pojawia się problem.
Gdzie je zamontować w zderzaku by było zgodnie z obowiązującymi przepisami?
By rzeźba nie była zbyt wielka. Przyglądałem się mojemu zderzakowi i tam nie ma za bardzo miejsca dla nich, chyba,że wytnie się specjalne otwory.
Może macie jakieś pomysły,fotki itp.
#2
Napisano 18:49, 05.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 18:57, 05.01.2010
Maksymalna wysokość to 25cm. Żeby ten warunek spełnić należałoby umieścić te światła pod zderzakiem. Jeżeli nie przejmujesz się tym za bardzo, umieść te światła w kratce, która jest w zderzaku obok (na wysokości) halogenów.
25 cm od jezdni to jest minimalna wysokość, a maksymalna to 150 cm.
Myślałem nad kratką koło tablicy rejestracyjnej,ale wtedy odległość miedzy światłami wynosi 52-55 cm, a przepisy mówią ,że minimalna odległość między światłami powinna wynosić 60cm.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#4
Napisano 19:06, 05.01.2010
O proszę, dobrze wiedzieć.25 cm od jezdni to jest minimalna wysokość, a maksymalna to 150 cm.
To chyba jedyne sensowne rozwiązanie, bez poważnej rzeźby.Myślałem nad kratką koło tablicy rejestracyjnej
Jaki model świateł chcesz zamontować?
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 09:40, 06.01.2010
Jaki model świateł chcesz zamontować?
Podobają mi się te,ładnie prezentują się http://www.allegro.p...art_12_24v.html
Ale chyba będą problemy z montażem
Może takie http://www.allegro.p...led_hom_rl.html wydają się rozsądnym wyjściem. Są jeszcze takie do montażu w łuku zderzaka http://www.allegro.p...led_hom_rl.html ale trzeba wtedy robić już wycinkę otworów.
Nie wiem też w jakim miejscu jest wzmocnienie czołowe zderzaka. Nigdy nie widziałem zderzaka od środka. Szukałem w necie i nic nie znalazłem,wszelkie foty są z przodu.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#6
Napisano 15:04, 06.01.2010
http://www.allegro.p...d_hella_6w.html
http://www.allegro.p...enne_bytom.html
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 10:15, 07.01.2010
Te okrągłe które podałem najbardziej odpowiadają, bo jest wtedy szansa na zachowanie nim.60cm miedzy światłami. Maksymalna szerokość grilla pod tablicą rejestracyjna wynosi 82cm a średnica reflektorków to 10cm wraz z obudową.
Ale też popytam o rozmiar tych Helli może podpasują,a jeśli nie to pozostanie mi tzw.chińszczyzna.
#8
Napisano 13:40, 07.01.2010
Co do lampek Helli to siedzi tam standardowa żarówka, więc z tym nie ma problemu. Poza tym co Hella to Hella. Lampy mamy w Accordzie i są bardzo dobre.
Do zobaczenia na trasie.
#10
Napisano 22:19, 07.01.2010
Przejrzałem allegro i stwierdzam, że samą chińszczyznę sprzedają. Koniecznie musi być LED? Może lepiej na tradycyjnych żarówkach, coś od Helli?
http://www.allegro.p...d_hella_6w.html
http://www.allegro.p...enne_bytom.html
Te jedne są z Bytomia - moje miasto...chyba przejadę się zobaczyć je "na żywo" jak z jakością itp
#11
Napisano 10:35, 08.01.2010
A nie lepiej takie coś zamontować?
To jest jakaś samoróbka, nigdzie nie sprawdzana i nie testowana. Koleś coś tam wymyślił i teraz chce to sprzedać. A co najważniejsze nie ma atestu bezpieczeństwa.
To nie rozwiązuje problemu, tylko go zmniejsza, bo światła pozycyjne,oświetlenie tablicy itp pozostają. Spada również widoczność naszego autka o 60-70%, a przecież głownie chodzi o to by było jak najlepiej widoczne.
Po za tym jak będzie wyglądała Hania z żarzącymi się światłami? Jak stara Syrenka lub maluch .
Szczerze odradzam instalowanie tego wynalazku, bo nie wiadomo jakie to może mieć skutki dla instalacji elektrycznej, a w dalszej konsekwencji dla całego auta.
#12
Napisano 11:35, 08.01.2010
Grzesiek co wy w tej Wrzesni macie? pola i lasy tylko?? (zanaczam ze nie wysmiewam sie z Grzesia zeby nie bylo, i nie łąmie regulaminu forum )
#13
Napisano 11:52, 08.01.2010
Generalnie ledy sa duzo lepsze od zarnikow. Ledy praktycznie ci nie padna bo szacuje sie 5 lat ciaglej pracy. Zarniki nalezy wymieniac. Hella ogolnie ma drogie wynalazki. Co do chinskich ledow to nie ma co sie martwic o jakosc i trwalosc. Ja mam za 90pln z homologacja (tak w ogole to jest Champion) i swieca przyzwoicie.
Odnosnie tego wynalazku do zmniejszania mocy swiatel mijania. Nie wspominajac, ze policja cie od razu zatrzyma bo bedzie widac, ze swiatla sa uszkodzone badz jedziesz na postojowkach. Glowny problem to wymiany zarowek. Przerywanie na zasadzie PWM obciaza zarowke bo jest to wlaczanie/wylaczanie. Czyli reasumujac stwarzamy sobie ryzyko utraty dowodu rejestracyjnego a przy tym zarowki bedziemy wymieniac zdecydowanie czesciej. A jesli kto zamontuje to do hidow to jest po prostu idiota. Zarowka wyladowcza jest przystosowana do ciaglego swiecenia, wlaczanie/wylaczanie jest kilkukrotnie bardziej zabojcze niz dla zarnikow. A wtedy nie bedzie do smiechu jak zaczna sie wymiany zarowek za ~250pln.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14
Napisano 19:23, 08.01.2010
#15
Napisano 19:34, 08.01.2010
A nie lepiej takie coś zamontować?
To jest jakaś samoróbka, nigdzie nie sprawdzana i nie testowana. Koleś coś tam wymyślił i teraz chce to sprzedać. A co najważniejsze nie ma atestu bezpieczeństwa.
To nie rozwiązuje problemu, tylko go zmniejsza, bo światła pozycyjne,oświetlenie tablicy itp pozostają. Spada również widoczność naszego autka o 60-70%, a przecież głownie chodzi o to by było jak najlepiej widoczne.
Po za tym jak będzie wyglądała Hania z żarzącymi się światłami? Jak stara Syrenka lub maluch .
Szczerze odradzam instalowanie tego wynalazku, bo nie wiadomo jakie to może mieć skutki dla instalacji elektrycznej, a w dalszej konsekwencji dla całego auta.
Oj chyba koledzy nie zrozumieli o co chodzi.TUTAJ jest watek odnosnie mocowania ledow w accordzie vii ale moze sie przydac.
Generalnie ledy sa duzo lepsze od zarnikow. Ledy praktycznie ci nie padna bo szacuje sie 5 lat ciaglej pracy. Zarniki nalezy wymieniac. Hella ogolnie ma drogie wynalazki. Co do chinskich ledow to nie ma co sie martwic o jakosc i trwalosc. Ja mam za 90pln z homologacja (tak w ogole to jest Champion) i swieca przyzwoicie.
Odnosnie tego wynalazku do zmniejszania mocy swiatel mijania. Nie wspominajac, ze policja cie od razu zatrzyma bo bedzie widac, ze swiatla sa uszkodzone badz jedziesz na postojowkach. Glowny problem to wymiany zarowek. Przerywanie na zasadzie PWM obciaza zarowke bo jest to wlaczanie/wylaczanie. Czyli reasumujac stwarzamy sobie ryzyko utraty dowodu rejestracyjnego a przy tym zarowki bedziemy wymieniac zdecydowanie czesciej. A jesli kto zamontuje to do hidow to jest po prostu idiota. Zarowka wyladowcza jest przystosowana do ciaglego swiecenia, wlaczanie/wylaczanie jest kilkukrotnie bardziej zabojcze niz dla zarnikow. A wtedy nie bedzie do smiechu jak zaczna sie wymiany zarowek za ~250pln.
Moduł ten podłącza się do świateł długich. To żarówki od świateł długich świecą z obniżoną mocą. I tylko te żarówki.
Tak też jest w autach z Kanady - pewnie na drodze się z takimi minęliście. Szczególnie sporo w latach 90-tych było Toyot Camry ze święcącymi długimi takim żółtawym światłem. Ostatnio też coraz częściej się takie światła w autach pojawiają. Chociaż by Acura TSX 2 gen. na rynek kanadyjski takie światła posiada. Taka też instalacja jest stosowana seryjnie w Hondach.
Gdy instalacja jest seryjna można jeździć z włączonymi samymi dziennymi jak i dziennymi i światłami postojowymi przód/tył. Włączenie świateł mijania bądź halogenów wyłącza dzienne.
Co do samej metody podawania prądu to się nie wypowiadam, bo się nie znam, ale skoro producenci to stosują, chyba jest bezpieczne i nie pali żarówek nadmiernie.
P.S.
Osobiście wolałbym takie rozwiązanie niż szpecenie auta wynalazkami opartymi na LED.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych