Skocz do zawartości


RODO w HAKP

światla diodowe do jazdy dziennej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
738 odpowiedzi w tym temacie

#61 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 20.03.2011

Ja mam coś w stylu tych drugich no-nameów i jestem bardzo zadowolony. Maja metalową obudowe i szklaną szybe.
Świecą naprawde mocno.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#62 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 28.03.2011

I założone :mrgreen:
(zdecydowałem się na Philipsy daylight 4)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Lepsze zdjęcia zoribię w dzień w wolnej chwili
  • 0

#63 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:30, 28.03.2011

Fajnie to wygląda jak na razie :ok
jak będziesz miał możliwość to zrób trochę zdjęć z bliska, i w dzień z daleka.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#64 ZbyszekS

ZbyszekS
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Kraków / Proszowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Sport
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:39, 28.03.2011

radam5 - wygląda to OK.
U mnie takie same czekają na montaż.
Mocowałeś je do zderzaka, czy do tych czarnych zaślepek? Zdejmowałeś zderzak, czy da się te zaślepki wyjąć bez zdejmowania zderzaka?
Widzę, że automat włączający podłączyłeś nie pod pozycje, a pod mijania - to chyba rzeczywiście lepszy wybór... ale to znaczy też, że z pozycjami będą Ci świecić zawsze jak pracuje silnik (chyba, że dałeś dodatkowy wyłącznik).
Pozdrawiam.
Zbyszek
  • 0

#65 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 28.03.2011

Mocowałeś je do zderzaka, czy do tych czarnych zaślepek? Zdejmowałeś zderzak, czy da się te zaślepki wyjąć bez zdejmowania zderzaka?


Mocowane do tych zaślepek. Zaślepki mocowane są na zatrzaski, które znajdują się po wewnętrznej ich stronie, wystarczy mocniej pociągnąć i wyskakują. Mi udało się bez połamania zaczepów ale jak będzie zimno to można łatwo je uszkodzić.
P.S. tylko przytrzymaj zderzak kolanami żebyś razem z nimi go nie wyrwał :-P

Widzę, że automat włączający podłączyłeś nie pod pozycje, a pod mijania - to chyba rzeczywiście lepszy wybór... ale to znaczy też, że z pozycjami będą Ci świecić zawsze jak pracuje silnik (chyba, że dałeś dodatkowy wyłącznik).
Pozdrawiam.
Zbyszek


Taki był plan żeby podłączyć pod mijania. Przepisy tego nie zabraniają a jedynie dopuszczają podłączenie aby nie świeciły pozycyjne z tyłu, więc gdy zapalę dodatkowo postojówki to też będzie zgodne z przepisami
Wyłącznik może kiedyś zagości ale już nie miałem siły żeby ciągnąć kabelek do kabiny, wystarczająco zmordowałem się próbując wpiąć się w kabel od mijania, który i tak muszę poprawić bo wpiąłem się przy żarówce a najlepiej będzie odkręcić puszkę bezpieczników i tam go znaleźć


Do tych konkretnych DRL przycinałem trochę zaślepki aby szczelina między nimi a zaślepką była jak najmniejsza.
Nie montowałem ich za pomocą załączonej ramki do światełek tylko użyłem małych kątowników.

Jak tylko znajdę troszkę czasu to wyciągnę jedną zaślepkę i zrobię kilka fotek czymś lepszym niż telefon
  • 0

#66 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 11:59, 29.03.2011

całkiem nie głupio to wyglada - jaki koszt takiego zestawu ?
  • 0

#67 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:06, 29.03.2011

Myślę, że nie głupio. Ja "niestety" mam centralnie halogeny w prelifcie, zdecydowałem się więc na takie Helle

https://ledmarket.pl...pg&maxwidth=356

w w skrajnych rogach centralnego wlotu, po obu stronach tablicy rejestracyjnej. Przy zastosowaniu takich świateł, jak na zdjęciu powinienem się zmieścić w limicie 60cm odstępu.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#68 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:44, 29.03.2011

Jeśli to ma homologację to brałbym bez zastanawiania, w poliftach tylko tamte miejsca spełniają warunki przepisów obok halogenów.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#69 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:53, 29.03.2011

Ten mój samochod to jakiś demo car? :-)

Fajnie te dzienne wygladają.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#70 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:00, 29.03.2011

700 za 10 modułów https://ledmarket.pl...odulow-607.html
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#71 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 29.03.2011

700 za 10 modułów https://ledmarket.pl...odulow-607.html

Przy czym w pudełku jest tylko to co na zdjęciach, czyli 2x5 lampek i centralka. Nie ma żadnych przedłużek i innych kabli oraz do wykombinowania pozostaje jak to przymocować.
Myślałem o nich już jakiś czas temu bo są fajne ale montaż upierdliwy.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#72 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 29.03.2011

Wszystko da się zrobić, kabelki, wtyczki też by przerobił. Ale płacą za lampki 700zł chciałbym mieć ułatwione zadanie a tu widać lekką chciwość producenta. Chcesz mieć łatwo to dopłacaj, niby tylko ok 50,00 za wtyczki co przy cenie zestawu jest nie dużą kwotą ale to jest naciąganie.
I na zdjęciu jest jedna centralka ale w instrukcji montażu już występują dwie
  • 0

#73 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:11, 29.03.2011

Oglądałem tą instrukcję (bo po szwabsku nie umiem :mrgreen:), widać z tyłu śruby do mocowania lampek, pomysły są dwa: 1 - każda lampka na małej blaszce z osobna przykręcona do zderzaka - prosta sprawa ale dużo dziur, 2 - jeden stelaż dla pięciu lampek - mało dziur w zderzaku ale trudno będzie taką blachę przyciąć i wyprofilować tak by zachować kierunek świecenia lampek. Jutro sprawdzę jak się to będzie mieścić.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#74 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:50, 29.03.2011

Hehe już miałem zamawiać, ale jak przeczytałem o tych 3cm średnicy to się wstrzymałem, a że miałem dzisiaj nadmiar wolnego czasu to skleiłem 5 "lampek" z kartonu, śr 3cm, głębokość 3cm, i jutro się będę bawił w układanie ich na zderzaku. Przypuszczam że nie zmieszczą się w te szare plastiki nawet po wycięciu poziomych elementów ze środka, ale ciekaw jestem jak by to wyglądało gdyby zamontować lampki przed nimi.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#75 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:27, 29.03.2011

Ja myślałem "na sucho" o tym, by nie wycinać tych poziomych elementów w całości, a jedynie tyle ile jest konieczne i aby ledy wystawały do przodu dokładnie tyle, ile te pozostałe niewycięte elementy.

No to by było idealnie, ale już kiedyś myślałem o tym żeby jakieś światła tam zamontować i generalnie z miejscem jest dramat. Przedlifty bez halogenów mogą tam wrzucić co chcą, ale u nas chyba nawet 10cm w poziomie tam nie ma. Jest za to trochę miejsca na zderzaku przed nimi i tam myślę że te flexy wejdą spokojnie.

Swoją drogą - nie zamawiaj pochopnie, jak się okaże że wymiary są do przejścia to może nas się zbierze więcej i ugramy jakiś upust ;-)


Jutro dam znać co wyszło z tymi przymiarkami, może nawet jakąś fotkę zrobię, jeśli będzie w miarę dobrze to zobaczymy ilu chętnych będzie i coś ewentualnie grupowo zamówimy :-)

Aha, na tych szwabskich instrukcja jest pokazany kąt świecenia ledów. Co prawda w kontekście właściwego rozmieszczenia, by jeden led drugiego nie zasłaniał, ale widać że kąt jest dosyć szeroki. Więc być może nie trzeba kombinować by ledy kierować idealnie w osi kierunku jazdy - bo to się wiąże z mocowaniem pod kątem do krzywizny zderzaka. Może wystarczy po prostu przykręcić normalnie do zderzaka zgodnie z jego krzywizną - będzie lekko na boki świecić. Ale to może i dobrze?

Szczerze mówiąc to wolałbym wszystkie równolegle do osi pojazdu, bo jak jest krzywo to tragicznie to wygląda z daleka, czasem ludzie mają całe lampy nierównolegle i jedna świeci mocniej a druga słabiej, efekt jest marny, no ale to już każdy sobie zamontuje jak będzie chciał.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq