Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Problem ze zmiana kierunku nawiewu w klimatroniku.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:48, 21.07.2013

Ja też z nudów sprawdziłem u siebie i nic nie wyświetla się.
Włączam zapłon, potem Auto (włącza sie klima) i trzymając Auto wciskam Off (klima sie wyłącza) trzymam oba i nic się dalej nie dzieje.
Mam przedlifta z tym że zmieniałem radio zwykłe na PSS czyżby PSS tego nie potrafił?
  • 0

#17 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:01, 22.07.2013

U mnie w zwykłym radiu nic się nie dzieje. Najlepiej jakby napisał ktoś kto miał jakiś błąd i widział to na tej diagnostyce, a potem usunął. Ewentualnie jak szybko i bezpiecznie celowo wywołać jakiś błąd? :-)
  • 0

#18 piotrek-wawa

piotrek-wawa
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:30, 11.08.2013

Witam.
U mnie w VIIIgen. 2.2 idetc w ogóle nie działa klima. Gaz i olej jest. Z testu Auto/Off na wyświetlaczu wychodzi
błąd "J" Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy.
Ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać? Skąd można pobrać ESM dla VIII gen?
  • 0

#19 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:14, 30.05.2014

U mnie jest to samo co u Mateusza, po wciśnięciu auto i off nic się nie wyświetla, czyli nie ma błędów czy nie załącza się diagnostyka ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#20 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 12.06.2014

Witam, u mnie tez nic sie nie wyswietla, a klima nie dziala, czy ktos wie czy powinien sie wyswietlic jakis komunikat? czy jak nic nie ma to nie ma bledow?


  • 0

#21 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 12.06.2014

Witam, u mnie tez nic sie nie wyswietla, a klima nie dziala, czy ktos wie czy powinien sie wyswietlic jakis komunikat? czy jak nic nie ma to nie ma bledow?

 

A sprawdzałeś czy kompresor się włącza z wiatrakami. To pierwsze co powinieneś sprawdzić. Jeżeli nie o spróbuj załączyć kompresor na krótko  z akumulatora tylko na chwilkę w celu sprawdzenia jeżeli działają to szukaj dalej czemu się nie włącza. Ja u siebie wybłyskałem błędy i miałem błąd zwarcie w obwodzie czujnika AC więc odpiąłem czujnik i pojawił się błąd przerwa w obwodzie więc wszystko było już jasne i zakupiłem czujnik no i jazda na wymianę. Teraz śmiga aż miło.

Pozdrawiam i cierpliwości

 

p.s. sprawdź ile masz czynnika w układzie.  


  • 0

#22 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:28, 13.06.2014

Witam, kompresor dziala, bo go zalaczylem na krotko, czynnik byl swiezo napelniany, ale bledu zadnego nie moge wyblyskac. A ile jest tych roznych czujnikow zwiazanych z klima, i gdzie ich szukac? Bo bez klimy to ciezko, a upaly sie zblizaja


  • 0

#23 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:21, 13.06.2014

Hej :-)

To, że świeżo napełniany czynnik, to jeszcze nic nie znaczy - może jest jakaś nieszczelność, albo nie taka ilość czynnika w układzie... skoro sprężarka działa na krótko to jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna, bo jeśli za małe ciśnienie w układzie (za mało czynnika) to klima się nie włączy.

Najlepiej byłoby napełnić z barwnikiem i obserwować...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#24 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 13.06.2014

Witam, kompresor dziala, bo go zalaczylem na krotko, czynnik byl swiezo napelniany, ale bledu zadnego nie moge wyblyskac. A ile jest tych roznych czujnikow zwiazanych z klima, i gdzie ich szukac? Bo bez klimy to ciezko, a upaly sie zblizaja

 

Myślę, że z tym barwnikiem to troszkę przesadzone, i każdy kto robi klime ma manometry, które podłączy do przewodów i sprawdzi czy jest ciśnienie więc podskocz do nich jeszcze raz i sprawdź. Jeżeli w układzie klimatyzacji jest oki i na wyświetlaczu nie masz żadnych błędów to wydaje mi się że powinieneś podjechać podpiąć go pod komputer aby zdiagnozować. Spróbuj jeszcze podmienić dwa przekaźniki w skrzynce pod maską są identyczne przynajmniej w DIESLU. Czujnik ciśnienie znajduje się w zderzaku po lewej stronie stojąc przodem do samochodu i można go wymienić od przodu w wlotach powietrza w zderzaku przy tablicy rejestracyjnej. Jeżeli okaże się że masz walnięty czujnik i masz pewność że masz nabita klimę to w takim układzie jedziesz do jakiegoś zakładu a oni spuszczają Tobie cały czynnik do swoich butli i po wymianie z powrotem Ci nabijają twoim czynnikiem. U mnie usługa taka kosztowała 110zł oczywiście czujnik był kupiony wcześniej od forumowicza.


  • 0

#25 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 13.06.2014

Bylem u jednych specjalistow, to powiedzieli ze nie da sie tak podpiac pod komputer i zobaczyc jakie sa usterki, czy to znaczy ze musze jechac do serwisu Hondy? Powiedzieli ze musza isc pokolei i sprawdzac wszystko manualnie, i w zaleznosci od szczescia, moze to byc £50 a moze byc kilka setek. Chyba najlepiej poczekać i sprobowac w PL to zrobic, moze ktos zna dobry zaklad w okolicach Szczecina?
  • 0

#26 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 13.06.2014

Bylem u jednych specjalistow, to powiedzieli ze nie da sie tak podpiac pod komputer i zobaczyc jakie sa usterki, czy to znaczy ze musze jechac do serwisu Hondy? Powiedzieli ze musza isc pokolei i sprawdzac wszystko manualnie, i w zaleznosci od szczescia, moze to byc £50 a moze byc kilka setek. Chyba najlepiej poczekać i sprobowac w PL to zrobic, moze ktos zna dobry zaklad w okolicach Szczecina?

Podłączyli ci manometry do układu klimatyzacji i sprawdzili.


  • 0

#27 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 13.06.2014

nie, nic nie zrobili, ale wczesniej gdy mialem nabijany gaz (1.5 miesiaca temu) uklad byl szczelny, wczesniej, auto nie bylo uzywane okolo 6 miesiecy, i mialo gaz w klimie, bo gdy mi nabijal, pierw go sposcili i ponoc szczelnosc jest ok. 


podmienialem tez przekazniki, postawilem obok druga Honde i zamienialem przekazniki z jednej do drugiej, i nic


  • 0

#28 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 13.06.2014

Obstawiam na czujnik ciśnienia AC o którym pisałem wcześniej jest to dość często wadliwy element klimy. 

Ja zakupiłem używkę, a nowa kosztuje 230zł w ASO + 110 wymiana z nabiciem.


  • 0

#29 jarecki773

jarecki773
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Worthing
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 13.06.2014

To bylo chyba najlepsze rozwiazanie, chyba tak zrobie, wymienie ten czujnik i zobacze. szkoda ze wymiana tego czujnika wiaze sie z wypuszczeniem gazu, bo bym sam sobie wymienil


  • 0

#30 devnull

devnull
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Birmingham, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 15.06.2014

Podlacze sie, tez mam problem z klima, Tourer Exec 2.2 i-cdti 2004, bez nawigacji. Siedze juz nad tym tydzien i powoli mam dosyc :-)

 

Klima dzialala przed zima, zona jezdzi tym autem i na wiosne zaczela narzekac ze nie chlodzi.

 

Przeprowadzilem juz podstawa diagnostyke w/g wskazowek z forum (accordklubpolska.pl, typeaccord.co.uk) - bezpieczniki i przekazniki sa OK, (zamienialem je a takze sprawdzalem kabelkiem do plusa na aku, czy "cykaja"). Wyglada na to ze sprzeglo zalacza kompresor. Wyglada tez ze kompresor się włącza z wiatrakami.

Czynnik dobity, lokalny warsztat prowadzony przez autochtonow ktory to robil mowi ze mozliwe ze uszkodzony kompresor bo mimo ze sie zalacza to na niskim i wysokim cisnieniu wskazania sa takie same. Nie mam jednak o nich zbyt wielkiego mniemania o angielskich mechaniorach :-)

 

Proba wywolania bledow uzywajac procedury z przyciskami Auto + Off nie dziala.

 

Jakas procedura sie uruchamia jak przytrzymam przycisk OFF i w ciągu 10 sek nacisnę 5 razy  przycisk ogrzewania tylnej szyby, robi sie jakis test (Hi, Low, itd) ale nie pokazuje zadnych bledow.

 

Kolejny test, czujnikow ktory znalazlem w ESM, wcisnac Auto + Dual a potem wlaczyc silnik - zaczal wyswietlac wskazania z czujnikow temp zew/wew/czujnika swiatla slonecznego/itd, w sumie chyba 8 wskazan wszystkie w normie.

 

Kolejny test, zalaczalem kompresor na krotko na 30 sec przy wlaczonym silniku i ustawieniu klimy na Low, rzekomo powinno sie pojawic zimne powietrze ale caly czas dmucha pomietrzem o temp otoczenia.

 

Wszystko powyzesz sklania do wniosku ze jednak trachniety kompresor wewnetrznie, mam racje? Czy macie jakies inne sugestie?

 

Czytam o tym czujniku cisnienia, jakby byl walniety to chyba by sie wywietlil jakis blad?

 

Mam Bluetooth dongle ktory wpinam w zlacze OBD i uzywajac aplikacji Torque na Android moze zczytac/wyzerowac bledy jak sa (tak kiedys zdiagnozowalem problem z zapchanym filtrem paliwa). Mam jednak racje ze klimy przez OBD nie zdiagnozuje?

 

Problem w tym ze tu gdzie jestem nie moge znalezc warsztatu specjalizujacego sie w tym, tylko gosci ktorzy maszyne na godzine potrafia podlaczyc. A serwis Honda to mnie zrujnuje.

 

Zona w ciazy, glowe mi suszy, pomozcie :-)


Użytkownik devnull edytował ten post 17:34, 15.06.2014

  • 0
Szatan, wodka, czolgi.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq