XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze zmiana kierunku nawiewu w klimatroniku.
#16
Napisano 08:48, 21.07.2013
Włączam zapłon, potem Auto (włącza sie klima) i trzymając Auto wciskam Off (klima sie wyłącza) trzymam oba i nic się dalej nie dzieje.
Mam przedlifta z tym że zmieniałem radio zwykłe na PSS czyżby PSS tego nie potrafił?
#17
Napisano 23:01, 22.07.2013
#18
Napisano 13:30, 11.08.2013
U mnie w VIIIgen. 2.2 idetc w ogóle nie działa klima. Gaz i olej jest. Z testu Auto/Off na wyświetlaczu wychodzi
błąd "J" Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy.
Ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać? Skąd można pobrać ESM dla VIII gen?
#19
Napisano 13:14, 30.05.2014
U mnie jest to samo co u Mateusza, po wciśnięciu auto i off nic się nie wyświetla, czyli nie ma błędów czy nie załącza się diagnostyka ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#20
Napisano 20:08, 12.06.2014
Witam, u mnie tez nic sie nie wyswietla, a klima nie dziala, czy ktos wie czy powinien sie wyswietlic jakis komunikat? czy jak nic nie ma to nie ma bledow?
#21
Napisano 20:46, 12.06.2014
Witam, u mnie tez nic sie nie wyswietla, a klima nie dziala, czy ktos wie czy powinien sie wyswietlic jakis komunikat? czy jak nic nie ma to nie ma bledow?
A sprawdzałeś czy kompresor się włącza z wiatrakami. To pierwsze co powinieneś sprawdzić. Jeżeli nie o spróbuj załączyć kompresor na krótko z akumulatora tylko na chwilkę w celu sprawdzenia jeżeli działają to szukaj dalej czemu się nie włącza. Ja u siebie wybłyskałem błędy i miałem błąd zwarcie w obwodzie czujnika AC więc odpiąłem czujnik i pojawił się błąd przerwa w obwodzie więc wszystko było już jasne i zakupiłem czujnik no i jazda na wymianę. Teraz śmiga aż miło.
Pozdrawiam i cierpliwości
p.s. sprawdź ile masz czynnika w układzie.
#22
Napisano 05:28, 13.06.2014
Witam, kompresor dziala, bo go zalaczylem na krotko, czynnik byl swiezo napelniany, ale bledu zadnego nie moge wyblyskac. A ile jest tych roznych czujnikow zwiazanych z klima, i gdzie ich szukac? Bo bez klimy to ciezko, a upaly sie zblizaja
#23
Napisano 10:21, 13.06.2014
Hej
To, że świeżo napełniany czynnik, to jeszcze nic nie znaczy - może jest jakaś nieszczelność, albo nie taka ilość czynnika w układzie... skoro sprężarka działa na krótko to jest to najbardziej prawdopodobna przyczyna, bo jeśli za małe ciśnienie w układzie (za mało czynnika) to klima się nie włączy.
Najlepiej byłoby napełnić z barwnikiem i obserwować...
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 11:26, 13.06.2014
Witam, kompresor dziala, bo go zalaczylem na krotko, czynnik byl swiezo napelniany, ale bledu zadnego nie moge wyblyskac. A ile jest tych roznych czujnikow zwiazanych z klima, i gdzie ich szukac? Bo bez klimy to ciezko, a upaly sie zblizaja
Myślę, że z tym barwnikiem to troszkę przesadzone, i każdy kto robi klime ma manometry, które podłączy do przewodów i sprawdzi czy jest ciśnienie więc podskocz do nich jeszcze raz i sprawdź. Jeżeli w układzie klimatyzacji jest oki i na wyświetlaczu nie masz żadnych błędów to wydaje mi się że powinieneś podjechać podpiąć go pod komputer aby zdiagnozować. Spróbuj jeszcze podmienić dwa przekaźniki w skrzynce pod maską są identyczne przynajmniej w DIESLU. Czujnik ciśnienie znajduje się w zderzaku po lewej stronie stojąc przodem do samochodu i można go wymienić od przodu w wlotach powietrza w zderzaku przy tablicy rejestracyjnej. Jeżeli okaże się że masz walnięty czujnik i masz pewność że masz nabita klimę to w takim układzie jedziesz do jakiegoś zakładu a oni spuszczają Tobie cały czynnik do swoich butli i po wymianie z powrotem Ci nabijają twoim czynnikiem. U mnie usługa taka kosztowała 110zł oczywiście czujnik był kupiony wcześniej od forumowicza.
#25
Napisano 13:59, 13.06.2014
#26
Napisano 16:15, 13.06.2014
Bylem u jednych specjalistow, to powiedzieli ze nie da sie tak podpiac pod komputer i zobaczyc jakie sa usterki, czy to znaczy ze musze jechac do serwisu Hondy? Powiedzieli ze musza isc pokolei i sprawdzac wszystko manualnie, i w zaleznosci od szczescia, moze to byc £50 a moze byc kilka setek. Chyba najlepiej poczekać i sprobowac w PL to zrobic, moze ktos zna dobry zaklad w okolicach Szczecina?
Podłączyli ci manometry do układu klimatyzacji i sprawdzili.
#27
Napisano 18:39, 13.06.2014
nie, nic nie zrobili, ale wczesniej gdy mialem nabijany gaz (1.5 miesiaca temu) uklad byl szczelny, wczesniej, auto nie bylo uzywane okolo 6 miesiecy, i mialo gaz w klimie, bo gdy mi nabijal, pierw go sposcili i ponoc szczelnosc jest ok.
podmienialem tez przekazniki, postawilem obok druga Honde i zamienialem przekazniki z jednej do drugiej, i nic
#28
Napisano 21:34, 13.06.2014
Obstawiam na czujnik ciśnienia AC o którym pisałem wcześniej jest to dość często wadliwy element klimy.
Ja zakupiłem używkę, a nowa kosztuje 230zł w ASO + 110 wymiana z nabiciem.
#29
Napisano 22:19, 13.06.2014
To bylo chyba najlepsze rozwiazanie, chyba tak zrobie, wymienie ten czujnik i zobacze. szkoda ze wymiana tego czujnika wiaze sie z wypuszczeniem gazu, bo bym sam sobie wymienil
#30
Napisano 12:43, 15.06.2014
Podlacze sie, tez mam problem z klima, Tourer Exec 2.2 i-cdti 2004, bez nawigacji. Siedze juz nad tym tydzien i powoli mam dosyc
Klima dzialala przed zima, zona jezdzi tym autem i na wiosne zaczela narzekac ze nie chlodzi.
Przeprowadzilem juz podstawa diagnostyke w/g wskazowek z forum (accordklubpolska.pl, typeaccord.co.uk) - bezpieczniki i przekazniki sa OK, (zamienialem je a takze sprawdzalem kabelkiem do plusa na aku, czy "cykaja"). Wyglada na to ze sprzeglo zalacza kompresor. Wyglada tez ze kompresor się włącza z wiatrakami.
Czynnik dobity, lokalny warsztat prowadzony przez autochtonow ktory to robil mowi ze mozliwe ze uszkodzony kompresor bo mimo ze sie zalacza to na niskim i wysokim cisnieniu wskazania sa takie same. Nie mam jednak o nich zbyt wielkiego mniemania o angielskich mechaniorach
Proba wywolania bledow uzywajac procedury z przyciskami Auto + Off nie dziala.
Jakas procedura sie uruchamia jak przytrzymam przycisk OFF i w ciągu 10 sek nacisnę 5 razy przycisk ogrzewania tylnej szyby, robi sie jakis test (Hi, Low, itd) ale nie pokazuje zadnych bledow.
Kolejny test, czujnikow ktory znalazlem w ESM, wcisnac Auto + Dual a potem wlaczyc silnik - zaczal wyswietlac wskazania z czujnikow temp zew/wew/czujnika swiatla slonecznego/itd, w sumie chyba 8 wskazan wszystkie w normie.
Kolejny test, zalaczalem kompresor na krotko na 30 sec przy wlaczonym silniku i ustawieniu klimy na Low, rzekomo powinno sie pojawic zimne powietrze ale caly czas dmucha pomietrzem o temp otoczenia.
Wszystko powyzesz sklania do wniosku ze jednak trachniety kompresor wewnetrznie, mam racje? Czy macie jakies inne sugestie?
Czytam o tym czujniku cisnienia, jakby byl walniety to chyba by sie wywietlil jakis blad?
Mam Bluetooth dongle ktory wpinam w zlacze OBD i uzywajac aplikacji Torque na Android moze zczytac/wyzerowac bledy jak sa (tak kiedys zdiagnozowalem problem z zapchanym filtrem paliwa). Mam jednak racje ze klimy przez OBD nie zdiagnozuje?
Problem w tym ze tu gdzie jestem nie moge znalezc warsztatu specjalizujacego sie w tym, tylko gosci ktorzy maszyne na godzine potrafia podlaczyc. A serwis Honda to mnie zrujnuje.
Zona w ciazy, glowe mi suszy, pomozcie
Użytkownik devnull edytował ten post 17:34, 15.06.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych