XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
vsa - głupie pytanie
#16
Napisano 13:01, 29.12.2009
Elegance na pewno EPS ma (razem z VSA tworzy jeden system).
Ja odczułem go kilka razy (już o tym wcześniej pisałem):
jadąc dosyć szybko w zakręcie (suchy asfalt) czułem, jak przy wyjściu z zakrętu kierownica dostawała leciutkiej blokady i chciała, abym dłużej przytrzymał auto w zakręcie (za pierwszym razem się wystraszyłem). Teraz dawno tego nie odczuwałem.
Ostatnio , jak spadł śnieg, poszedłem na plac manewrowy żeby zobaczyć jak to wszystko działa. I nie wiem czy działał EPS, bo powinien chyba robić coś z kierownicą w czasie tych poślizgów, a czułem tylko utratę mocy auta i to wszystko. Nie było też wyprowadzania z poślizgu.
Nie wiem jak to powinno wyglądać? Może ma ktoś doświadczenia w tym względzie z wersją VIII?
#17
Napisano 13:05, 29.12.2009
- ograniczanie mocy - to działka ASR (składnik VSA)
- wyprowadzanie z poślizgu - to działa bardzo późno - ot takie sportowe nastawienie, w przeciwieństwie do ASR. Odpowiada za to ESP (też składnik VSA)
- EPS czy jak to się tam nazywa to też faktycznie czuję tylko na suchym, jak jakiś zakręt szybciej zaatakuję...
Ogólnie wszystko tak jak u mnie, czyli pewnie TTTM.
- Nie synku, to diesel...
#18
Napisano 13:10, 29.12.2009
- wyprowadzanie z poślizgu - to działa bardzo późno - ot takie sportowe nastawienie, w przeciwieństwie do ASR. Odpowiada za to ESP (też składnik VSA)
Driv3r: co to znaczy , że działa bardzo późno?
#19
Napisano 13:25, 29.12.2009
Tak na marginesie: ASR to totalne *cenzura* w naszych autach: w włączonym pod górkę nie podjedzie auto, z wyłączonym wjeżdża bez zająknięcia...
- Nie synku, to diesel...
#20
Napisano 13:34, 29.12.2009
_______
Jeszcze jedno: jeśli jakiś system w samochodzie by nie działał, to zawsze pokaże to komputer?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych