XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprzęgło
#331 Guest_slajders_*
Napisano 13:48, 24.10.2013
Silnik D16B6. Sprzęgło założone EXEDY.
#333 Guest_slajders_*
Napisano 18:34, 24.10.2013
#334
Napisano 19:54, 24.10.2013
Ma być ok 1mm luzu pomiędzy trzpieniem a powierzchnią styku z pompą.
#335 Guest_slajders_*
Napisano 19:57, 24.10.2013
[ Dodano: 2013-10-25, 15:51 ]
Dzisiaj sprawdziłem. Jest minimalny luz na trzpieniu. Może inne sugestie
#336
Napisano 17:16, 25.10.2013
#337 Guest_slajders_*
Napisano 17:56, 25.10.2013
#338
Napisano 19:19, 25.10.2013
#339
Napisano 11:27, 26.10.2013
U mnie sprzęgło łapie 'dwufazowo' - na samym dole i na samej górze. Miałem odpowietrzane raz i na chwilę pomogło, teraz znowu jest to samo. Jak się podpompuje pedałem to też trochę inaczej działa. I żeby było śmieszniej to raz łapie na dole, a raz nie... I u siebie obstawiam właśnie 'sterowanie' sprzęgłem czyli albo pompka albo wysprzęglik.... Bo się dziwnie zachowuje, raz tak, raz tak...
I zanim się dorwę sprzęgła, zamierzam gdzieś pewnie na wiosnę wykręcić pompkę i wysprzęglik i tam zajrzeć.
#340
Napisano 19:20, 26.10.2013
#341 Guest_slajders_*
Napisano 19:24, 26.10.2013
#342
Napisano 19:40, 26.10.2013
Wtedy w żaden sposób nie uda Ci się odpowietrzyć układu.
#343
Napisano 13:55, 28.10.2013
Otóż jakieś dwa tygodnie temu wypadło mi holowac kumpla jakieś 30 km po Wawie.
Jako że nigdy tego nie robiłem mieliśmy problem zgrać się i parę razy mnie mocno szarpnęło (dobrze że miałem zapięte pasy -).
Udało sie dojechać beż szwanku ale po zostawieniu kumpla u mechanika Hanka dziwnie zaczełą pracować.
Silnik stał się głośniejszy na wolnych obrotach i przy wciśnięciu sprzęgło "biło" po nodze. Przy załączonym biegu było już OK.
Po przejechaniu ok. 20 km po ponownym odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy i sprzęgło przestał "bić".
Chociaz mam teraz wrażenie że jest jakieś miększe, ale ciągnie równo. Dodam ze podczas tego holowania sporo było ruszania na półsprzęgle (diesel szybko przyśpiesza przy starcie nawet bez gazu). Czy to efekt spalonego sprzęgła, czy może ktoś miał taki przypadek?
Pozdrawiam,
koval
#344 Guest_slajders_*
Napisano 16:07, 28.10.2013
Otóż dla lepszego dostępu najlepiej zdjąć półkę pod kierownicą (pamiętać trzeba o śrubce na długi klucz nasadowy 8 ukrytej pod schowkiem). Do samego trzpienia jest bardzo słaby dostęp. Trzeba sobie przygotować 2x klucz 13 tylko że jeden musi być bardzo cienki (ja dobrałem klucz od roweru). Cienkim kluczem przytrzymujemy głowicę którą jest zamontowana na pedale a drugą 13-tką odkręcamy kontrę. U mnie nikt tam nigdy nie zaglądał i dlatego zamiast odkręcić kontrę ruszyłem tylko trzpień wykręcając go z głowicy. Kontry ni jak nie mogłem zluzować. Musiałem więc zdjąć głowicę z pedału a następnie przy pomocy kombinerek i klucza zluzować kontrę. Po założeniu głowicy na pedał (co wcale nie jest akie proste) przystąpiłem do regulacji. Otóż za pomocą kombinerek kręciłem trzpieniem w prawo (czyli do góry patrząc na trzpień). Metodą prób i błędów ustawiłem sprzęgło tak że bierze teraz w połowie (naprawdę nie dużo trzeba wkręcić trzpień żeby regulacja była skuteczna) Następnie trzeba wyregulować jałowy skok pedału. Potrzeba 2x klucz 17. Po wszystkich regulacjach jest OK. Cała operacja zajęła ponad 2 godziny ale pewnie dlatego że nigdy tego nie robiłem i długo szukałem cienkiej 13. Zobaczymy jak dalej będzie się jeździło.
Jeszcze raz dzięki dla kolegi "przemkowal" za krótki opis jak to zrobić
#345
Napisano 21:53, 26.11.2017
Koledzy i koleżanki
Ślizga mi się sprzęgło więc jest do wymiany.
Większość tutaj poleca AISIN ale nikt nie pisze jakie konkretnie ...Stron do przeczytania sporo ...
Znalazłem takie dwa zestawy
http://www.iparts.pl...h061-43515.html
http://www.iparts.pl...63-1484604.html
Jaka jest różnica pomiędzy nimi ? (prócz ceny ?)
Ktoś tak normalnie, prosto i po ludzku wytłumaczy ?
Accord VII 2.0l 155 KM CL7 2004r
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych