Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Instalacja gazowa z wtryskiem gazu w fazie ciekłej do silnika 2.4

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:22, 23.04.2015

Ja nikogo nie namawiam, zakładajcie IV, do mnie one nie przemawiały.

Natomiast akurat ta przemówiła.

Przemówiła reklama, ale dopiero po tych 50k km okaże się co to warte. Tak jak kolega powyżej pisał. Wszystko wyjdzie w praniu, na starcie to wszystko zazwyczaj ma być "oh i ah!" a jak często wychodzi, to sam chyba wiesz.

Będziesz robił za królika doświadczalnego ;)


  • 0

#17 pablo_020

pablo_020
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 23.04.2015

Ja wiem czy reklama.

Bardziej ograniczona do minimum ingerencja w seryjne rozwiązania.


  • 0

#18 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:43, 16.05.2015

zwłaszcza, że zakładając dobrą sekwencję masz spokój na 100kkm

 

No nie wiem czy spokój, na pewno nie wydatek rzędu 1 tys. zł ale zawsze cos w tym czasie poeci, szczegónie wtryski. Mi Hany niebieskie padły po 30 tyś. (nowe barracudy 330 zł plus montaż) , po 40 tyś. czujnik ciśnienia gazu (150 zł plus montaż).


Użytkownik koski edytował ten post 12:52, 16.05.2015

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:04, 16.05.2015

U mnie brakuje chyba 3tys km do100kkm na gazie. Tylko tankowanie, filtry, regulacja.
  • 0

#20 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 22:40, 16.05.2015

To tobie padły po 30 tys.. Moze filtry słabe może gas lipny.. Jakoś znam mnogo przypadków a sam tak miałem ze Listwa Hana zielona ponad 100 przejechała i dalej jeździ..
  • 0

#21 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 01:14, 17.05.2015

Slyszalem od kilku znajomych jak i instalatora lpg ze hany jakiego bubla wypscily i rzeczywiscie padaly po niedlugim czasie.
 


Użytkownik 93karol edytował ten post 22:56, 17.05.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#22 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:11, 17.05.2015

To tobie padły po 30 tys.. Moze filtry słabe może gas lipny.. Jakoś znam mnogo przypadków a sam tak miałem ze Listwa Hana zielona ponad 100 przejechała i dalej jeździ..

Tankowałem tylko na BP i statoil w warszawie . Filtry Czaja zmieniane tak jak powinno być czyli co 10 tys. A właśnie, zielona to nie niebieska. U kolegi też sporo działają, ale do 2.4 za słabe.


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#23 ceerka

ceerka
  • Klubowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 17.05.2015

panowie temat o wtrysku w fazie ciekłej a wy sie rozwodzicie o wtryskiwaczch do IV gen...


  • 0

#24 sulejmanoglu

sulejmanoglu
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Ruda Ślaska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 30.05.2015

Przejechałem na ICOMie już 145 000 zamontowanym ale w niemczech oprócz  jednej wymiany wtrysku koszt 50 euro nic się nie zepsuło. Polecam choć w Polsce cieżko o fachowca do serwisu


  • 0

#25 adam 8404

adam 8404
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 04.06.2015

Ja mam u siebie Vialle V gen od nie całego miesiąca, więc za wiele też nie moge jeszcze powiedzieć.

Koszt był 4800 zł

 

Różnicy w pracy na benzynie i gazie faktycznie nie ma.

Co do mocy nie wiem, nie hamowałem auta.

 

Jednie przy prędkościach 160-200 czuć, że na gazie rozpędza się jednak troche wolniej.

 Cześć niedawno kupiłem accorda 2.0 i też zastanawiam się nad tą instalacją gdzie montowałeś i jak to się spisuje?


  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:30, 21.06.2015

Kolego napisałeś w taki sposób że nie bardzo wiadomo o co chodzi.

 

Co do zakładów montujacych to mogę polecić to co poniżej z własnego i nie tylko własnego doświadczenia we Wrocku.

 

Jeśli chesz montować BRC to polecam (ze swojego 100kkm doświadczenia z nimi) - http://www.abart.com.pl/

Ale na twoim miejscu bym zadzwonił do Pawła - http://www.v-gaz.pl/kontakt.html i zapytał co on sądzi o wtrysku ciekłym. 

Jest też Alma - http://autogaz.wroc.pl/#kontakt

 

Wszystkie w jakiś sposób sprawdzone i nie zostawiają klienta z problemami.

Co do montażu ciekłego wtrysku nie jestem w stanie się wypowiedzieć.


  • 0

#27 ceerka

ceerka
  • Klubowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 22.06.2015

Jak chodzi o Vialle Liquid Si to ich najmocniesze wtryski teoretycznie obsluguja do 47KM co na 4 garach daje max 188, silnik 2,4 ma nominalnie 201KM, wiec mozliwe ze w okolicach max mocy trzebaby przelaczac na benzyne, albo bylby troche slabszy


  • 0

#28 GAMA

GAMA
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:65000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 22.06.2015

Dziękuje z odpowiedzi i pomoc !!!

 

Słyszałem ze Vialle ma finansowe problemy, czyli będzie BRC

 

która jest lepsza do motoru 2.4: BRC Sequent 24.11 albo BRC Sequent P&D ?

a jak wygląda z Flashlube? Jak czytałem ze niepotrzebne.


Użytkownik przemkowal edytował ten post 06:43, 23.06.2015
ORTOGRAFIA - proszę zainstaluj sobie słownik i niech on za ciebie będzie sprawdzał.

  • 0

#29 pablo_020

pablo_020
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 22.06.2015

 Cześć niedawno kupiłem accorda 2.0 i też zastanawiam się nad tą instalacją gdzie montowałeś i jak to się spisuje?

 

Ja montowałem w EGP.

Jest ok. spisuje sie to dobrze na chwile obecną, przejechane już ok 10 tys.


  • 0

#30 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:40, 22.07.2015

Rozmawiałem kiedyś z człowiekiem który miał wtrysk w fazie ciekłej, lecz nie w Hondzie, a w Hummerze. Klął na tą instalacje i żałował że ją założył. Ja osobiście mam założone i przejechane już prawie 20 tysięcy na instalacji sekwencyjnej Stag z Qboxem i dziwie się wszystkim co się zachwycają tym wtryskiem ciekłym że nie czuć różnicy w pracy na gazie i na benzynie ponieważ ja sam na instalacji sekwencyjnej również nie czuje żadnej różnicy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq