Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

układ dolotowy k20a6

VII układ dolotowy k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#61 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:24, 20.08.2015

ominięcie podgrzewania przepustnicy to chyba najprostsza sprawa z całej tej zabawy. Odpinasz od przepustnicy i wpinasz z bloku do bloku i po temacie.

Innymi słowy spinasz na krótko.


  • 0

#62 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:20, 20.08.2015

jo, te prowizorki = ulepszanie producenta. ;-)

 

@drizzit, co prawda mamy susze ale K&N filter tak nisko w razie deszczu albo ulewy to nic dobrego.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:21, 20.08.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#63 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:22, 05.09.2015

ominięcie podgrzewania przepustnicy to chyba najprostsza sprawa z całej tej zabawy. Odpinasz od przepustnicy i wpinasz z bloku do bloku i po temacie.

Innymi słowy spinasz na krótko.

To może da ale troszeczke, najwiecej daje odpięcie odpowietrzenia komory zaworowej bo ona zieje goracym powietrzem do dolotu a to ujmuje sporo mocy. U mnie tak było i temp na dworzu=temp powietrza w kolektorze  a w standardzie to jest  hu hu parenaście st. cieplejsze.

 

zakładamy na odpowietrznik komory zaworowej wąż od lpg i puszczamy go pod podwozie, inaczej będzie śmierdzieć goracym olejem silnikowym. Tam doczepiamy do nad blache izolująca wydech od nadwozia. Na koniec weża załóżmy mały filterek stożkowy , taki za 15 zł i gotowe. Jest to popularny mod wśród tunerów. Nic sie złego silnikowi nie stanie, nic nie zassa bo to nie zasysa tylko dmucha.

 

Obejżyjcie na zdjęciach, widać to   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


Użytkownik koski edytował ten post 15:30, 05.09.2015

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#64 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:08, 05.09.2015

ale od komory zaworowej jest też taki gorący ,bo jest dodatkowo zgrzany z drugim przez który płynie płyn chłodniczy i dlatego jest taki gorący


  • 0
                       

#65 storm665

storm665
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 12.09.2015

Ma ktos w łomży zaożony CAI zebym podjechal i zobaczyk czy wszystko dobrze podlaczylem? bo cos mi nie pasuje bo zostal jeden wolny przewod<szok> i sie przalacza raz na benzyne raz na gaz


  • 0

#66 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:05, 13.09.2015

Ja mam pytanie do osób, które już mają zamontowany jakiś CAI itp w CL7 - czy wywalenie podgrzewania przepustnicy jest konieczne i do czego ono właściwie pierwotnie ma służyć? I w którym miejscu się znajduje? Gołym okiem widzę tylko chyba czujnik zasysanego powietrza i wyżej odmę - którą rozumem, że można usunąć i dać filtr - ale czy nie będzie bezpieczniej pozostawić czujniki na swoim miejscu?

 

I kolejne pytanie - czy filtr wejdzie bez problemu w otwór przy nadkolu, czy zamontowanie obudowy na filtr wystarczy?


  • 0

#67 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:13, 13.09.2015

Podgrzewanie przepustnicy miało niby pomagać w szybszym nagrzaniu silnika przez ogrzanie powietrza zasysanego, jest to antytuning i do niczego nie potrzebny . Ja miałem to zdjęte i samochód właściwie nagrzewał się tak samo szybko. Znajduje się w przepustnicy. Wchodzi i wychodzi drugim wężem z przepustnicy. Odpowietrzenie odmy jak najbardziej możesz usunąć, samochód zrobi się żywszy ale będzie śmierdziało olejem silnikowym w kabinie więc najlepiej załóż na to wąż gumowy i puść go pod podwozie. Zaczep na wysokości kierowcy o blachę termoizolacyjną od wydechowego układu i na końcu filtertek. Wtedy nie będzie czuć zapachu. Zapewniam że zapach nie jest miły, szczególnie w upalne dni w korku. 


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#68 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:41, 13.09.2015

Fzieki za rady. Rozumiem ze to podgrzewanie dolotu to zwykly waz bez zadnego czujnika ktory po prostu musze polaczyc kawslkiem rurki? On pierwotnie przez caly czas nagrzewa dolot czy tylko jak jest zimny silnik? Jesli chodzi o polozenie filtra to wlozenie go w obudowie w miejsce starej puchy wystarczy czy upchnac go lepiej w nadkolu?


  • 0

#69 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:52, 13.09.2015

Tak trzeba je spiąć na krótko. Co do obudowy to zrobisz jak chcesz.


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#70 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:02, 13.09.2015

Ok dzieki za naprowadzenie w temacie, bede kombinowal :-)


  • 0

#71 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:39, 13.09.2015

nie wiem po co robi się taka zbędna debata

1.na odmę (odpowietrzenie komory zaworowej) dajemy filterek,

2.podgrzewanie przepustnicy spinamy na krótko,

3.w CAI wsadzamy podciśnienie i czujnik.

4.Jak ktoś się boi wody to daje water-shield albo zostawia sobie short RAM

 

Nie to żebym się mądrzył bo już nie mam CL9 ale robi się temat rzeka z tematu, w którym trzeba zrobić tylko kilka rzeczy i wszystko jest na wierzchu bez demontażu połowy komory silnika.


  • 0

#72 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:47, 13.09.2015

Wydobywczy, ale kolega wyzej dal bardzo cenna wskazowke odnosnie umiejscowienia filtra odmy wiec uwazam ze kazde spostrzezenue w tym temacie ze strony posiadaczy cai jest cenna wskazowka dla przyszlych monterow :-)


  • 0

#73 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:52, 13.09.2015

w sumie ja miałem filterek bezpośrednio na pokrywie zaworów i nie zarejestrowałem żadnych przykrych zapachów związanych z umiejscowieniem filterka.


  • 0

#74 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:22, 13.09.2015

Sie robi tutaj jak na LPG-FORUM.pl


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#75 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:08, 14.09.2015

Może ktoś jeszcze podać ile stopni powinno mieć kolanko wychodzące z przepustnicy i to drugie położone mniej więcej w miejscu starej puszki?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, układ dolotowy k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq