ominięcie podgrzewania przepustnicy to chyba najprostsza sprawa z całej tej zabawy. Odpinasz od przepustnicy i wpinasz z bloku do bloku i po temacie.
Innymi słowy spinasz na krótko.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:24, 20.08.2015
ominięcie podgrzewania przepustnicy to chyba najprostsza sprawa z całej tej zabawy. Odpinasz od przepustnicy i wpinasz z bloku do bloku i po temacie.
Innymi słowy spinasz na krótko.
Napisano 22:20, 20.08.2015
jo, te prowizorki = ulepszanie producenta.
@drizzit, co prawda mamy susze ale K&N filter tak nisko w razie deszczu albo ulewy to nic dobrego.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:21, 20.08.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 15:22, 05.09.2015
ominięcie podgrzewania przepustnicy to chyba najprostsza sprawa z całej tej zabawy. Odpinasz od przepustnicy i wpinasz z bloku do bloku i po temacie.
Innymi słowy spinasz na krótko.
To może da ale troszeczke, najwiecej daje odpięcie odpowietrzenia komory zaworowej bo ona zieje goracym powietrzem do dolotu a to ujmuje sporo mocy. U mnie tak było i temp na dworzu=temp powietrza w kolektorze a w standardzie to jest hu hu parenaście st. cieplejsze.
zakładamy na odpowietrznik komory zaworowej wąż od lpg i puszczamy go pod podwozie, inaczej będzie śmierdzieć goracym olejem silnikowym. Tam doczepiamy do nad blache izolująca wydech od nadwozia. Na koniec weża załóżmy mały filterek stożkowy , taki za 15 zł i gotowe. Jest to popularny mod wśród tunerów. Nic sie złego silnikowi nie stanie, nic nie zassa bo to nie zasysa tylko dmucha.
Obejżyjcie na zdjęciach, widać to http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Użytkownik koski edytował ten post 15:30, 05.09.2015
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 22:08, 05.09.2015
ale od komory zaworowej jest też taki gorący ,bo jest dodatkowo zgrzany z drugim przez który płynie płyn chłodniczy i dlatego jest taki gorący
Napisano 14:40, 12.09.2015
Ma ktos w łomży zaożony CAI zebym podjechal i zobaczyk czy wszystko dobrze podlaczylem? bo cos mi nie pasuje bo zostal jeden wolny przewod<szok> i sie przalacza raz na benzyne raz na gaz
Napisano 20:05, 13.09.2015
Ja mam pytanie do osób, które już mają zamontowany jakiś CAI itp w CL7 - czy wywalenie podgrzewania przepustnicy jest konieczne i do czego ono właściwie pierwotnie ma służyć? I w którym miejscu się znajduje? Gołym okiem widzę tylko chyba czujnik zasysanego powietrza i wyżej odmę - którą rozumem, że można usunąć i dać filtr - ale czy nie będzie bezpieczniej pozostawić czujniki na swoim miejscu?
I kolejne pytanie - czy filtr wejdzie bez problemu w otwór przy nadkolu, czy zamontowanie obudowy na filtr wystarczy?
Napisano 20:13, 13.09.2015
Podgrzewanie przepustnicy miało niby pomagać w szybszym nagrzaniu silnika przez ogrzanie powietrza zasysanego, jest to antytuning i do niczego nie potrzebny . Ja miałem to zdjęte i samochód właściwie nagrzewał się tak samo szybko. Znajduje się w przepustnicy. Wchodzi i wychodzi drugim wężem z przepustnicy. Odpowietrzenie odmy jak najbardziej możesz usunąć, samochód zrobi się żywszy ale będzie śmierdziało olejem silnikowym w kabinie więc najlepiej załóż na to wąż gumowy i puść go pod podwozie. Zaczep na wysokości kierowcy o blachę termoizolacyjną od wydechowego układu i na końcu filtertek. Wtedy nie będzie czuć zapachu. Zapewniam że zapach nie jest miły, szczególnie w upalne dni w korku.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 20:41, 13.09.2015
Fzieki za rady. Rozumiem ze to podgrzewanie dolotu to zwykly waz bez zadnego czujnika ktory po prostu musze polaczyc kawslkiem rurki? On pierwotnie przez caly czas nagrzewa dolot czy tylko jak jest zimny silnik? Jesli chodzi o polozenie filtra to wlozenie go w obudowie w miejsce starej puchy wystarczy czy upchnac go lepiej w nadkolu?
Napisano 20:52, 13.09.2015
Tak trzeba je spiąć na krótko. Co do obudowy to zrobisz jak chcesz.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 21:02, 13.09.2015
Ok dzieki za naprowadzenie w temacie, bede kombinowal
Napisano 21:39, 13.09.2015
nie wiem po co robi się taka zbędna debata
1.na odmę (odpowietrzenie komory zaworowej) dajemy filterek,
2.podgrzewanie przepustnicy spinamy na krótko,
3.w CAI wsadzamy podciśnienie i czujnik.
4.Jak ktoś się boi wody to daje water-shield albo zostawia sobie short RAM
Nie to żebym się mądrzył bo już nie mam CL9 ale robi się temat rzeka z tematu, w którym trzeba zrobić tylko kilka rzeczy i wszystko jest na wierzchu bez demontażu połowy komory silnika.
Napisano 21:47, 13.09.2015
Wydobywczy, ale kolega wyzej dal bardzo cenna wskazowke odnosnie umiejscowienia filtra odmy wiec uwazam ze kazde spostrzezenue w tym temacie ze strony posiadaczy cai jest cenna wskazowka dla przyszlych monterow
Napisano 21:52, 13.09.2015
w sumie ja miałem filterek bezpośrednio na pokrywie zaworów i nie zarejestrowałem żadnych przykrych zapachów związanych z umiejscowieniem filterka.
Napisano 22:22, 13.09.2015
Sie robi tutaj jak na LPG-FORUM.pl
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 17:08, 14.09.2015
Może ktoś jeszcze podać ile stopni powinno mieć kolanko wychodzące z przepustnicy i to drugie położone mniej więcej w miejscu starej puszki?
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych