Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ciagly problem z odpalaniem accord 1.8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:10, 05.12.2009

koliberek-ak, Ale to raczej nie wtryski... jak auto jest nagrzane pali na "dotyk" i nawet jest postoi załóżmy ze 3-4h to też jeszcze bez problemów odpali.Gorzej jest po nocy..Elektronik mi mówił ze może to być wina czujnika.. Tak jak też piszą koledzy.. ale wole się upewnić niż wymieniać pół silnika..
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:18, 05.12.2009

Spróbuj odpiąć czujnik i wstawić rezystor aby temperatura była bliska zeru i wtedy będziesz wszystko wiedział! :ok
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:31, 05.12.2009

A jeszcze jakbyście mi podpowiedzieli jaki to czujnik dokładnie i gdzie on sie znajduje bym był wdzięczny!
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:06, 05.12.2009

Powinien być za termostatem, na obudowie którą jest przykręcany termostat.
Możesz ewentualnie spróbować go odpiąć i spróbować palić, ale najlepiej rezystorek i heja! ;-)
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:25, 06.12.2009

A jakie powinny być prawidłowe obroty ? u mnie trzyma sie jak już jest silnik nagrzany w przedziale 1400 obr/min a gdy jest zimny faluje od 1.5 do 2 tys
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:11, 07.12.2009

Na ciepłym silniku ma mieć ok 800, a na zimnym powinien mieć pomiedzy 1500 a 2000 ale nie powinny falować
  • 0

#22 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:17, 07.12.2009

Igor_s4 - jak obroty falują, to rzeczywiście może być silniczek krokowy (zabrudzony lub padający), ale też słabe połączenia na stykach, łapanie lewego powietrza, słabe zanieczyszczone paliwo itp. Lub któryś z elementów dolotu, bo oprócz krokowego jest jeszcze przepustnica i zawór termiczny szybkiego biegu jałowego. Albo któryś z elementów układu zasilania paliwem, ale o tym już trochę było.

linka gazu może też nie wracać (bo się ze starości zaciera), więc przepustnica jest wtedy troszkę uchylona i obroty są wyższe

najlepiej zajrzyj do dokumentacji całej V gen. accorda (w 62SN700-PL są tabele z usterkami, a w 62SN723-PL tylko nowe podzespoły dla '96-'98), bo wymieniając prawie wszystko z osprzętu silnika możesz (Ty czy mechanik, który Ci to robi) nie sprawdzić któregoś kluczowego w tym przypadku elementu, o którego istnieniu może mechanik nie wiedzieć...
  • 0
AK

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:26, 07.12.2009

Silniczek krokowy wraz z przepustnicą został wyczyszczony przy wymianie płynów pasków itd. Ogólnie faluje tylko na zimnym na ciepłym jest ok i "stoi" na 1500 obr/min.

[ Dodano: 2009-12-13, 17:17 ]
Teraz słyszę że nowa pompka paliwa powoli zaczyna chodzić jak stara.. czyli coraz głośniej.Czego to może być przyczna? nadal paliwa wraca do baku a pompa sie zaciera?

[ Dodano: 2009-12-13, 17:42 ]
Odłączyłem też czujnik który jest za termostatem i auto nadal pali tak samo. czyli na to wychodzi że czujnik ?
  • 0

#24 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 23.01.2010

U mnie problem się rozwiązał. Okazuje się, że problem z odpaleniem tkwi w instalacji gazowej. Pozostaje mi jeszcze sprawdzić, który element instalacji szwankuje bo wygląda na to, że gdy mam gaz zbiorniku to podczas odpalania do wtrysków dochodzą dwie mieszanki: paliwowa i gazowa. Natomiast gdy zbiornik gazu jest pusty to silnik pali na dotyk. Dodam jeszcze, że wyeliminowałem wcześniej uszkodzoną pompę paliwa oraz aparat zapłonowy (pożyczyłem od kolegi Bulsona te części i podmieniłem żeby sprawdzić czy moje są sprawne, wyszło że sprawne).
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:54, 23.01.2010

kurcze a ja gazu nie posiadam i mi nadal zle pali..
  • 0

#26 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:48, 25.01.2010

Ja doszedłem do tego przez przypadek, w momencie gdy skończył mi się gaz.
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:46, 31.01.2010

tylko teraz jak zaradzić by dobrze zacząl palić na benzynie.. tak jak wcześniej pisałem nie posiadam gazu..
  • 0

#28 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 01.02.2010

Ja zanim doszedłem do tego, że trudne odpalanie jest winą instalacji gazowej, to wymieniłem cały aparat zapłonowy. Zrobiłem tak ponieważ Pan Dariusz elektryk z Hondy powiedział mi, że może to moduł zapłonowy w aparacie padł. Z racji tego, że moduł na Allegro kosztuje 140zł, a używany aparat 100zł, to pożyczyłem od Bulsona cały aparat i podmieniłem. No ale okazało się że to nie aparat jest winny (a mój był sprawny). Może i Ty spróbuj wymienić aparat zapłonowy, a nóż to pomoże..
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:19, 01.02.2010

razczej nie od tego by falował na zimnym...
sam juz nie wiem
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq