Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ciagly problem z odpalaniem accord 1.8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:58, 03.12.2009

witam.mam ciagly problem z autem(f18a3) wymienilem pompke paliwa, przewody swiece olej kopulke itd.. Nadal jest problem z odpalaniem z rana gdy jest zimny.. Trzeba kilka razy krecic i slychac jakby strzelalo w silniku cos... Co to moze byc?
  • 0

#2 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 03.12.2009

Aparat zapłonowy, cewka, moduł...
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:15, 03.12.2009

jak auto sie nagrzeje to odpala dobrze. Jak zmieniałem pompke paliwa to z wezyka ktory prowadzi paliwo do silnika nic sie nie polalo a z baku zlecialo. Może być przyczyną ze paliwo wraca z powrotem do baku? A później zanim napompuje taka jest sytuacje że w silniku strzela i trzeba kręcić kilka razy zanim odpali?
  • 0

#4 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 03.12.2009

Mam identyczną sytuację jak TY Igor_s4 :-( . U mnie na zimnym silniku też nie chce palić - tak jakby paliwo nie dochodziło lub cofało się bo przez sekundę zaskoczy a potem już tylko rozrusznik sam się kręci. U mnie tylko nie strzela. Jak silnik jest gorący to pali bez problemu. Gdy tylko trochę ostygnie to już trzeba kręcić dłużej. Wymieniłem już przewody WN, kopułkę, palec, świece, filtr paliwa i dalej to samo. 12 tys km po regulacji luzów zaworowych. Spróbuję przelutować jeszcze styki w przekaźniku pompki paliwa (wyczytałem, że to pomaga). Jeśli się nie poprawi to spróbuję z pompką paliwa. Póki co, to od tego kręcenia rozrusznik chyba klęka.
  • 0

#5 pomierdor

pomierdor
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 03.12.2009

może warto sprawdzić węże podciśnieniowe przy kolektorze ssącym(w nubirach 2.0 często pękają i nie ma odpowiedniego ciśnienia w układzie ciepły opdala a zimny nie)
  • 0
Accord F20B6 http://www.accordklu...opic.php?t=1019
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:31, 03.12.2009

kamilnurek, pompka wątpie żeby pomogła.. ja wczoraj zmieniłem na nowa... i nadal to samo sam już nie wiem co to może być..
  • 0

#7 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 03.12.2009

pomierdor, czy kolektor ssący ma jakieś uszczelnienie, którędy "lewe" powietrze mogłoby się dostawać w przypadku nieuszkodzonych węży? Jak to sprawdzić? Kiepsko znam się na mechanice.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:56, 03.12.2009

U mnie jest że jak auto juz odpali z rana to obroty skaczą miedzy 1.5-2 obrotów w dosyć szybkim tempie. Pózniej już jak sie nagrzeje to trzyma 1.1obr/min. Może to być wina silniczka krokowego ?
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:38, 03.12.2009

Tutaj właśnie w obydwóch przypadkach wygląda na sterownie ssaniem! Jeśliby łapał lewe powietrze to na ciępłym też byłby problem a przedewszystkim z utrzymaniem równo obrotów! Może czujnik temperatury cygani sygnał że silnik jest ciepły a w rzeczywistości jest zimny!
  • 0

#10 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:50, 03.12.2009

Igor_s4 - a wymieniłeś filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa? Jak już tyle części jest wymienionych to i te chyba warto...
  • 0
AK

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:35, 03.12.2009

koliberek-ak, zmienione... takie podstawowe rzeczy zostały zmienione...
auto po odpaleniu juz nie reaguje na gaz i gaśnie. dlatego tak jak pisałem trzeba je kilka razy kręcić az załapie. pozniej jak juz sie uda trzeba przytrzymać ja na gazie aby nie zgasło i tak jak pisałem lubi postrzelać kilka razy w silniku.. auto jak sie juz nagrzeje to wskaznik rośnie do połowy i ani rusz dalej.
  • 0

#12 kamilnurek

kamilnurek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wawa/TST
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:03, 04.12.2009

a wymieniłeś filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa?

A gdzie znajduje się regulator ciśnienia paliwa i jak zdiagnozować, że jest do wymiany?

[ Dodano: 2009-12-04, 00:05 ]

Może czujnik temperatury cygani sygnał że silnik jest ciepły a w rzeczywistości jest zimny!

O który czujnik temperatury Ci chodzi? Gdzie go szukać? Czy to ten czujnik temp. cieczy chłodzącej, który znajduje się przy aparacie zapłonowym?
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:26, 04.12.2009

Czyli co z tym zrobić ? co dokładnie sprawdzić / zamówić?
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:37, 04.12.2009

Powinny być dwa czujniki jeden jest od sterowania ecua a drugi od wskaźnika, tak jest przeważnie, ale dokładnie mogę jutro sprawdzić w pracy! Sprawdzę jeszczze jaka powinna być rezystancja tego czujnika na zimnym silniku! ;-)
Poprawiam jeden czujnik ten koło kopułki i powinien mieć rezystancję:
przy 0°c :arrow: 5000Ω
20°c :arrow: 4000Ω
40°c :arrow: 1000Ω
60° c:arrow: 500Ω
80°c: :arrow: 400Ω
100°c :arrow: 200Ω
  • 0

#15 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:42, 04.12.2009

Igor_s4 - jak masz możliwość sprawdzenia, to sprawdź, czy wtryski wtryskują paliwo podczas tego długiego kręcenia (trzeba wyciągnąć całą listwę, bo inaczej to chyba się nie da tego sprawdzić) zanim wymienisz wszystkie czujniki i cały osprzęt silnika...
I jeszcze jedno - podczas takiego kręcenia rozrusznikiem nic nie powinno strzelać - sprawdź dokładnie, skąd te trzaski się wydobywają.

kamilnurek - podam linka, bo nie chcę wszystkiego przepisywać (zresztą tu i tak nie można bezpośrednio dodać zdjęć), ale żeby zobaczyć obrazki to i tak trzeba się zarejestrować...
na przykładzie V gen.
regulator ciśnienia paliwa
  • 0
AK




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq