Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

tarcze cd5 vs cd7

V hamulce cd5 cd7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 04:38, 07.04.2015

Jak "cos tam huczy" to raczej opony, bo zuzyte lozysko wyje niemilosiernie ;)
  • 0

#17 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 07.04.2015

Wlasnie nei wiem bo mialem gowniane opony i zmienilem je na inne troche mniej gowniane a chuczenie sie nie uspokoilo. Bd w polsce to sie opaczy
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#18 AdrianCD7

AdrianCD7
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Es
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 26.04.2015

Tak jak w temacie. Wiem ze w cd5 sa 262 a w cd7 282 rozniąp sie jeszcze czyms? Tarcze wygladowo są takie same? Tzn czy aby wymienic tarcze w cd7 to tez trzeba wymieniac lozyska tak jak to sie robi w cd5? Czy pod ten model hamulców sa dostepne tarcze 300? Bo podobno w cd5 wystarczy zmienic tylko tarcze i zaciski zeby zmienic rozmiar na 282. Czy na 300 tez tylkomto wystarczy?

tu masz ciekawy filmik odnośnie wymiany tarcz


  • 0

#19 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 26.04.2015

No tutaj są inne tarcze niz te co ja mam
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#20 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 22.05.2015

http://allegro.pl/ta...5351551256.html
te powinny podejsc. A co z firmą. Godne uwagi?
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#21 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:02, 23.05.2015

Niby podejdą, firma polska, jakość ok, chociaz te wiercone podobno potrafią pękać. Gdzies natrafilem na rozbieznosci grubosci tarcz jedni robią 25mm i zalecane minimum 23, a drudzy 23/21 jak ta mikoda, przydaloby sie to zweryfikowac.
  • 0

#22 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:04, 23.05.2015

U siebie w cn1 mam nawiercane 300 i zrobilem jakies 2000 mil i na razie nic sie nie dzieje . A firma jakies grov cos tam. Ale niech wypowiedzą się inni na ten temat. Poza tym gwarancja jakas na iles tys km na nie powinna byc.
  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#23 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:10, 23.05.2015

Pęka konkretnie mikoda bo dziury osłabiają materiał, który juz nie jest jakoś ponownie wzmacniany, po prostu w gładkiej robią otwory i do pudełka z napisem gt.
  • 0

#24 gegu

gegu
  • Klubowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1 Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:29, 25.05.2015

Niby podejdą, firma polska, jakość ok, chociaz te wiercone podobno potrafią pękać. Gdzies natrafilem na rozbieznosci grubosci tarcz jedni robią 25mm i zalecane minimum 23, a drudzy 23/21 jak ta mikoda, przydaloby sie to zweryfikowac.

Jeśli dobrze pamiętam to w epc podane są 25mm dla aero, a 23mm dla coupe.


  • 0
<p>Obecnie Accord VII CM1 2.0 Sport '06.</p>
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>

#25 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:37, 25.05.2015

Bardzo mozliwe, dzieki za odpowiedz :) ciekawe czy montaz grubszej cos poprawia w kwestii hamowania, bo zaciski chyba są identyczne w coupecie i aero
  • 0

#26 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:43, 26.05.2015

Jeśli dobrze pamiętam to w epc podane są 25mm dla aero, a 23mm dla coupe.

 

Nie do końca, grubość 23mm mają sedany 5.gen. z UK a produkowane w USA Coupe/Sedan/Aero 25mm.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:43, 26.05.2015

Jeśli dobrze pamiętam to w epc podane są 25mm dla aero, a 23mm dla coupe.

 

Nie do końca, grubość 23mm mają sedany 5.gen. z UK a produkowane w USA Coupe/Aero 25mm.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:45, 26.05.2015

Jeśli dobrze pamiętam to w epc podane są 25mm dla aero, a 23mm dla coupe.

 

Nie do końca, grubość 23mm mają sedany 5.gen. z UK a produkowane w USA Coupe/Aero 25mm.

 

CD5 to jest wersja na USA i ma malutkie tarcze z przodu 260/23mm, wystarczy wymiana jarzm (czyli "klocko-trzymaczy") i można założyć większe tarcze Coupe/Aero.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#29 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:04, 26.05.2015

Pejot, a można stosować zamiennie tarcze grubości 23 i 25 ? w sensie do europejki założyć tarcze 25mm


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#30 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:51, 28.05.2015

Można w drugą stronę od biedy do większego jarzma założyć cieńsze tarcze ale lepiej będzie jak kupisz w sieci jarzma od Coupe/Aero.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, hamulce cd5 cd7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq