Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jak poprawić skuteczność hamulców w accordzie VII 2.0?

VII hamulce

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#16 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:11, 17.03.2015

jak się bawić to się to się bawić...

CPmA5I.jpg zO8bLS.jpg GQmDcB.jpg jOiLeX.jpg KNs2Oh.jpg 1PsgGg.jpg


  • 0

#17 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:40, 17.03.2015

Dobrze to wyglada  :oki2: taki zestaw pod tarcze 300mm czy 320?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#18 lelek

lelek
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 17.03.2015

Dobrze to wyglada  :oki2: taki zestaw pod tarcze 300mm czy 320?

Od początku. Hamulców w moim acco jeszcze nie wymieniałem kupiłem go z salonu hondy w niemczech jako auto uzywane z przebiegiem 97tyś i książką serwis.Tarcze po stopniu zużycia wyglądaja na orginalne z klocków producenta nie odczytałem, ale jedno jest pewne - są twarde, gdyż na alusach nawet pyłek nie zostaje. Płyn jest złociutki, klarowny, zaciski chodza prawidłowo - nie blokują , nie przycierają , odbijają jak trzeba. Są dwie opcje. Minimalistyczna czyli zmieniam klocki na miękie, czyli np. Bosch ( w concerto dało sporą różnice). Minus taki że szybsze zużycie i brudzi felgę jak cholera, ale skuteczność rośnie. Druga opcja wymieniam tarcze na większe do tego odpowiednie klocki ( możecie doradzic jakie wam się sprawdzają) i jarzma zacisku np. z 2.2 CTDi. jest tylko jedno ale.... Mam alusy 15`` na zimę z nowymi oponami i nie chcę się ich pozbywać. Musiałbym jeszcze przemierzyć czy się nie zmieszczą (większe jarzmo odsunie mi zacisk o ok. 1cm do zew.?)


  • 0

#19 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:40, 17.03.2015

nie zmieszczą się raczej na 100% - miałem alu i stalowe 15 i nie wchodzą po prostu. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#20 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:14, 17.03.2015

żadne 320.... pod 300 tarcze ;)

 

a ty jak masz comforta to albo swap na 2 tłoczki pod 282 (taki miałem i wczoraj wlasnie wysłałem juz do klienta ) albo tarcze 300 i zmiana kół na minimum 16 cali - nie ukrywam że na 15 ten samochód wygląda jak kondom i 16 to na zime a 17 na lato


  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:48, 17.03.2015

raz ze to auto na 15" w ogole nie powinno jezdzic, dwa ze zacisk zaciskiem ale rozmiar w tym wypadku ma ogromne znaczenie. kolejna sprawa ze nie daj sie nabrac na jakies super sportowe tarcze czy klocki. kup normalny zestaw, wazne zeby tarcza i zacisk byla możliwie najwększa.

 

Hamulce w 7 gen to porazka. po zmianie na 300mm jakiejs ogromnej poprawy nie odczujesz więc nie wiem czy jest sens. jak kupisz super sportowe to zazwyczaj cos tracisz albo komfort bo glosno pracują albo na zimno nie działają więc do normalnej jazdy srednie. no albo kosztują majątek...

 

ja w 7gen z 280mm przeszedlem na EBC TG 300 i redy - była poprawa ale tylko na cieplo. (zólte klocki są tu zdecydowanie lepsze ale dużo drozsze). pozniej dalem greeny i tarcze 320+ zacisk z 8gen ATS - przepasc ale znowu był problem bo tył nie hamował względem przodu... jednak na dzień dzisiejszy poszedłbym w tarcze w przód z 8gena i tył również a do zacisku dorobił adapter. chyba ze nie masz co robić z kasa to brembo:)


  • 0

#22 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:31, 17.03.2015

ja nie wiem ale ja zauważyłem mega różnicę w hamowaniu - pomijam przejście na oponę 225 i jej lepszą skuteczność względem 195.


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#23 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:19, 17.03.2015

no to Twoje stare hamulce musialy być juz mega zjechane. normalnie różnica jest odczuwalna dopiero przy bardzo ostrym hamowaniu... poza tym nie zapominaj ze u Ciebie tyl sporo nadrabia bo masz tam 282.


  • 0

#24 boomer5

boomer5
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:ok. Łowicza
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 30.03.2015

a da się wsadzić tylne 282 z kombi do sedana cl9 ?


  • 0

#25 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:27, 30.03.2015

nie bo to inna konstrukcja - w sedanie masz ręczny w zacisku a w tourerze jest tarczo- bęben 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#26 oskwil

oskwil
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:seria
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:51, 31.03.2015

I ja mam Comforta z 282 na przedniej osi. I co gorsza na 15kach z nowymi oponami. Przejscie na 300 wymaga inwestycji w jarzma/felgi/opony. Widzialem, ze kolega Wolek mial w zakladce gielda zaciski dwutloczkowe pasujace plug&play na 282 - ale jak zwykle za dlugo mysle...

Czy moge prosic o info:

a) jakich zaciskow szukac - rozumiem ze z Legend, ktory rocznik, moze jakis symbol

b) rozumiem, ze klock sa zupelnie inne - i znowu - jakis symbol?


  • 0

#27 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:21, 31.03.2015

jak kupisz zaciski z legenda to i klocki z legenda jak z accorda cl9 to klocki z cl9 itd.


  • 0

#28 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:28, 31.03.2015

no były i nawet po regeneracji mechanicznej.. komplet z klockami do zalożenia na już... no i dodatkowo miał byś montaż u mnie

 

 

klocki z CL9 to jest to samo co z CL7 i CN1..


  • 0

#29 w.mateusz

w.mateusz
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:58, 31.03.2015

generalnie klocki przód do Accorda VII w każdej budzie i silniku są takie same: CL7, CL9, CM1, CM2, CL2 i CN2


  • 0

#30 gepuh

gepuh
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:51, 12.04.2015

raz ze to auto na 15" w ogole nie powinno jezdzic, dwa ze zacisk zaciskiem ale rozmiar w tym wypadku ma ogromne znaczenie. kolejna sprawa ze nie daj sie nabrac na jakies super sportowe tarcze czy klocki. kup normalny zestaw, wazne zeby tarcza i zacisk byla możliwie najwększa.

 

Hamulce w 7 gen to porazka. po zmianie na 300mm jakiejs ogromnej poprawy nie odczujesz więc nie wiem czy jest sens. jak kupisz super sportowe to zazwyczaj cos tracisz albo komfort bo glosno pracują albo na zimno nie działają więc do normalnej jazdy srednie. no albo kosztują majątek...

 

ja w 7gen z 280mm przeszedlem na EBC TG 300 i redy - była poprawa ale tylko na cieplo. (zólte klocki są tu zdecydowanie lepsze ale dużo drozsze). pozniej dalem greeny i tarcze 320+ zacisk z 8gen ATS - przepasc ale znowu był problem bo tył nie hamował względem przodu... jednak na dzień dzisiejszy poszedłbym w tarcze w przód z 8gena i tył również a do zacisku dorobił adapter. chyba ze nie masz co robić z kasa to brembo:)

 

pozniej dalem greeny i tarcze 320+ zacisk z 8gen ATS - przepasc ale znowu był problem bo tył nie hamował względem przodu... - jak to się objawiało, za słabo korektor rozdzielał siłę hamowania, pompie brakowało mocy?

 


  • 0

gepuh

byla: cl7 '03 Comfort

jest: cl9 '05 Type S
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamulce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq