Wydaje mi sie ze wysokość pedału sprzęgła jest powyżej pedału hamulca, coś kojarzę ze całkowita wysokość pedału powinna być ustawiona na ok.20cm, Cos takiego byo w ESM. Niestety nie mogę go otworzyć aby sprawdzic, dlatego jak by ktoś mógł i zmierzyć u siebie jak to powinno byc ustawione był bym wdzięczny.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#751
Napisano 10:07, 18.12.2017
#752
Napisano 17:16, 18.12.2017
#753
Napisano 20:28, 18.12.2017
#754
Napisano 12:30, 19.12.2017
To jak podreguluje to wtedy nie ma tego luzu co powinno byc. ( W teorii moze byc tak ze sprzeglo nie do konca jest odłaczone gdyz jest nacisk na pedału na pompe s[przegła)
#755
Napisano 13:10, 19.12.2017
Ustawiasz pedał tak aby był np. równo z pedałem hamulca ..a następnie na trzpieniu ustawiasz tak aby był mały luz na pedale .
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:04, 19.12.2017
#756
Napisano 19:23, 19.12.2017
Dokładnie!
#757
Napisano 17:26, 20.01.2018
Witam kolegów forumowiczów.
Jest to moj pierwszy post w tym temacie , chociaż temat wielokrotnie czytałem . Na początku pomagał zwykły smar potem łańcuchowy oraz mydło ale od 2 miesięcy nawet mydło przegrywa ze skrzypieniem po ok 2 dniach. Prawdopodobnie będę chciał wymienić cała pompę , lub zastosować ten zestaw naprawczy , dlatego chciałem się zapytać jakiej firmy pompę polecacie i jak można sobie z wymianą poradzić . Chyba że macie koledzy jakiś super sposób na naprawę tego cholerstwa bez wyciągania .
Pozdrawiam
Bartek
Dzięki za odpowiedż.
O mydle tez juz czytałem (nie stosowałem) . Stosowanie smaru do łancuchow motocyklowych znam od lat, i osobiście uważam za najlepszy środek smarujący w sprayu , nic tak jak on nie zostawia gęstego i trwałego filmu.
Ale niestety do sprzegła nie przynosi trwalego efektu. Może u Ciebie jest ok, przynajmniej narazie.
Skoro nikt tego nie rozwiązał , w takim razie podzielę sie z Wami wynikami mojej pracy.
To jest moj drugi accord 7gen. W pierwszym sprzeglo zaczeło sie odzywać po ok roku od zakupu. (Przebieg bliski 180tys mil.) wystarczyło zaaplikować smar do łancuchow , miedziowy, lub litowy i na kilka tygodni był spokój. W drugim accordzie to samo działanie nie przynosiło skutku nawet na jeden caly dzień. Wiec zaczęlo się szukanie przyczyny. Oczywiscie tak jak wszyscy na poczatku myślałem ze to ośka pedału. Dodatkowe otwory lubryfikacji okazaly sie chybionym strzałem. Smarowanie trzpienia wysprzęglika też przerobiłem.
Pozniej zaczęły sie kombinacje z popychaczem tłoczka pompy. Pedał sprzęgła wyjmowałem cztery razy. W moim przypadku glówka popychacza byla idealnie gładka i błyszcząca , zupelnie inaczej niz w przypadku popychacza kolgi, ktory zamieścił zdjęcia na początku tematu. Żadne szlifowanie i polerowanie pastą tempo nie jest tu potrzebne.
Generalnie powinienem zacząć od tego co wywołuje ten irytujacy dzwięk
To nie jest wynik tarcia pomiędzy główką popychacza, a wklęsłą czescią plastikowego tłoczka pompy. Tłoczek przesuwający sie w pompie podczas wytwarzania cisnienia , nie przesuwa sie gładko/płynnie. Przesuwa się minimalnymi skokami, i to powoduje charakterystyczne skrzypienie. (Podnosiliście samochód hydraulicznym lewarkiem z marketu? Tłoczek skrzypi jak ch....a , tylko wydaje inny dżwięk , bo ma inna średnicę, jest z metalu i pracuje w grubszej obudowie) Tego nie da sie wyeliminować, ale .... I juz jesteśmy blisko rozwiązania zagadki
A rozwiazanie jest banalnie proste . Można zrobić tak, żeby te wibracje nie przenosiły sie na pedał. Wystarczy że pomiędzy głowką popychacza a "panewką" znajdzie sie element tłumiący. Mozna zastosować podkładkę z twardej gumy, lub plastiku, może mieć max do 1mm grubości, i srednicę minimalnie mniejszą niż srednica tloczka. zastosowanie grubszej powoduje inne problemy : raz że ciężko to złożyć bo wyślizguje się (chyba że masz wyciągniętą pompę i składasz na stole). Dwa , co gorsze przesunięty do przodu tłoczek , zamyka kanał i pompa nie napełni się płynem ze zbiorniczka.
Ja zastosowałem podkładkę plastikową 1.5mm grubości , lekko wyfrezowaną na środku żeby trzymała sie na osi grzybka popychacza. Dodatkowo była płaska, co zwiększało jej grubość w połączeniu z wklęsłą częścią tłoczka. (miała sie ułożyć pod naporem popychacza) Ale do tego juz nie doszło , po kilku godzinach walki z odpowietrzeniem poddałem się i musiałem ją usunąć. Tam jest zbyt mała tolerancja, bo cofnięcie popychacza jest ograniczone.
Ostatecznie zdecydowałem sie na kawałek izolacji termokurczliwej , naciągniętej na grzybek i podgrzanej tak , żeby pokrywał całą przednią powierzchnię i część śruby regulacyjnej. To był strzał w dziesiątkę. Teraz pedał pracuje zupelnie inaczej, jak w beemce, żadne wibracje nie przenoszą się, zero skrzypienia.
Ot cała filozofia "Tjuning" pompy za kilkanaście groszy, w koncu przyniósł zamierzony efekt.
Pytanie jak to długo pochodzi ? Myslę że długo.. Tam nie działa tarcie tylko nacisk o niewielkich wartościach. Nawet gdyby za jakiś czas izolacja wygniotła sie lub przetarła, mozna przejść na cos twardszego. Asekuracyjnie użycie niewielkiej ilosci smaru pomiędzy częściami jest wskazane.
Mam nadzieje ze jasno i dobitnie wszystko wyjaśniłem. Gdyby coś , pytajcie.
Pozdrawiam wszystkich.
Kolego mógłbyś przybliżyć twój sposób dla amatora ( laika) takiego jak ja , ponieważ moje doświadczenie z tym problemem polega na wciskaniu ( chyba już wszystkiego) w szczelinę miedzy trzpieniem i tłoczkiem .
Pozdrawiam
#758
Napisano 21:03, 20.01.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#759
Napisano 11:08, 22.01.2018
Może odkręć kontrę i przekręć trzpień o tylko 180stopni. Niektórym pomaga.
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Tego jeszcze nie próbowałem a chyba warto spróbować , może akurat pomoże na jakiś czas.
Dzięki kolego za odpowiedź.
Pozdrawiam
#760
Napisano 12:25, 22.01.2018
Użytkownik taakeszii edytował ten post 12:26, 22.01.2018
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel
#761
Napisano 18:26, 30.03.2018
U mnie jak skrzypiało i tak jakby pstrykało przy puszczaniu sprzęgła to okazało się, że pęknięta jest podstawa pedału sprzęgła, wyjąłem , pospawałem i cisza
#762
Napisano 15:17, 31.03.2018
witam, widzę temat sprzęgła więc dołożę od siebie pytanie w celu potwierdzenia
puszczony pedał sprzęgła, delikatnie świergocze, wciskam pedał, dźwięk ustaje.
ruszam, obroty około 1,5-2k i skrzypi (poglądowo link z dźwiękiem )
lekki kangurek przy zmianie biegów.
ogólnie sprzęgło bierze nisko, nie ślizga się. przy wjeżdżaniu na krawężnik na wstecznym śmierdzi palonym sprzęgłem mimo małych obrotów.
czyli podsumowując. do roboty na już czy moge jeszcze poturlać się z tym?
z góru dzieki za opowiedź i wszystkim wesołych świąt
#763
Napisano 01:14, 01.04.2018
Wymień to sprzęgło, bo aż żal tego słuchać... Jak skrzynia nie zgrzyta, to można jeździć, ale moim zdaniem słaba opcja.
#764
Napisano 13:01, 01.04.2018
Zgrzyt jest mniejszy, dosłownie chwilę, tu wstawiłem film który znalazłem dla porównania po prostu mam gorący okres teraz i chce 2 miesiące jakoś to przetrzymać, pytanie czy nie będzie lipy :p
#765
Napisano 06:09, 12.04.2018
Cześć ponownie czy jest tu kto kto może wskazać lepsze sprzęgło?
1) Komplet Japan Parts KF-457
2) Komplet Blue Print ADH 23090
cenowo są zbliżone do około 750-780 ziko
z góry wielkie dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych