Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Skrzypiący pedał sprzęgła - jak to usunąć???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
826 odpowiedzi w tym temacie

#436 ozim

ozim
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 09.10.2014

Ale ja już smarowałem nie raz, więc strzykawa nic nie da :D smaruję z resztą mniej więcej co dwa dni, jak zaczyna skrzypieć to znów smaruję, jeden - dwa dni działa ładnie a potem znowu i tak w kółeczko :) stąd mam tego trochę dość i idzie do mnie nowa pompa sprzęgła TRW i wysprzęglik, też TRW (jutro albo w poniedziałek mi to przyjdzie), tylko jeszcze nie wiem komu zlecić montaż tego.. jak mówiłem, w jednym warsztacie we Wrocku (konkretnie Japan Tech) powiedzieli 290 - 350 zł.

 

EDIT: Aha, coś chyba nie zarejestrowałem w mózgu - mówisz, żebym wpadł z pompą na spota... a wiesz jak to zrobić? :)


Użytkownik ozim edytował ten post 13:07, 09.10.2014

  • 0

#437 depeche_civic

depeche_civic
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:24, 21.10.2014

Panowie ja smarowałem wszystko co jest i wchodzi wraz ze sprzęgłom.Zajechałem do gazowników,a oni mieli taki gęsty w pudełku zielony smar,który jest bardzo gęsty.Dodam te oliwki i takie do łożysk nic nie dają bo się szybko wysuszją i skrzypi za jakiś czas.Nabrałem na sztywny pendzelek tego smaru i podświetlając nałożyłem tego bardzo gęstego smaru.Smar rozsmarowałem po części wchodzącej do środka jak i posmarowałem drążek i wiecie już dwa miesiące nic nie skrzypi nic nie puka i jest dobrze.Serdecznie polecam.Zaznaczam smar musi być szczególnie gęsty i obiecuję dowiem się co to jest.

Tak jak napisałeś posmarowałem zielonym smarem ŁT 43 i czekam na efekty, narazie nie skrzypi, pozdrawiam.


  • 0

#438 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:57, 21.10.2014

no to powiem ci ze skrzypi dalej glinusiowi ten pedał i tez teraz brał odemnie pompe sprzęgła


  • 0

#439 ozim

ozim
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 21.10.2014

No to ja Wam powiem, że również stosowałem różne smarowidla, tańsze i droższe, gęste i w sprayu i pomagało na max 2 dni... w ubiegły czwartek miałem wymianę pompy sprzęgła (TRW) i do tej pory w końcu mam ciszę, żadnego strzykania i skrzypienia :) Także zalecam wymianę ze swojej strony. Jak coś będzie nie tak (tfu) to dam Wam znać :)
  • 0

#440 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:40, 21.10.2014

Ile zapłaciłeś za samą pompę?
  • 0

#441 ozim

ozim
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 21.10.2014

205 zł plus kurier :)
  • 0

#442 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7,195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 19:54, 21.10.2014

Hej :-)
Ja do tego co napisał Kolega Calzone, dodam tylko, czego nie potrafię racjonalnie wyjaśnić, że u mnie pomogła wymiana sprzęgła... przed wymianą skrzypiało jak stare drzwi... po wymianie, już od ponad roku, błoga cisza...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 0

#443 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:10, 21.10.2014

Ozim, gdzie można kupić tą pompę sprzęgła TRW?


  • 0

#444 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 21.10.2014

A czy ktos przy skrzypieniu zaobserwowal ze czasami pedal odbijal wolniej ? Raz na 50 razy ale jednak ? I zawsze po takim wolnym odbiciu jak wcisne znow i ruszam to wystarczy popuscic milimetr sprzeglo i juz zrywa. Dodam ze sprzeglo sie nie slizga i innych problemow nie zaobserwowalem
  • 0

#445 ozim

ozim
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 21.10.2014

Muniek - PM :)

ballus - Ja wymieniłem sprzęgło, wysprzęglik i pompę sprzęgła... u mnie jest taka przypadłość dziwna, że czasami, zwłaszcza jak już się silnik nagrzeje, to dławi się przy zmianie biegów :/ i zwłaszcza jak szybciej zmienię bieg np. z 1 na 2 to jest takie dziwne szarpnięcie. Nie wiem co to jest i nie wiem jak to wyeliminować. Ogólnie jak się nagrzeje trochę to traci na mocy, jak go ledwo zapalę to leci jak przecinak :)


  • 0

#446 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:26, 22.10.2014

A czy ktos przy skrzypieniu zaobserwowal ze czasami pedal odbijal wolniej ? Raz na 50 razy ale jednak ? I zawsze po takim wolnym odbiciu jak wcisne znow i ruszam to wystarczy popuscic milimetr sprzeglo i juz zrywa. Dodam ze sprzeglo sie nie slizga i innych problemow nie zaobserwowalem

U mnie zgrzyta, trzeszczy, strzyka (już mnie trafia) ale odbija normalnie. 


  • 0

#447 bartolo

bartolo
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle automat
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 23.10.2014

U mnie zgrzyta, trzeszczy, strzyka (już mnie trafia) ale odbija normalnie. 

U mnie jest dokładnie to samo, stosowałem "suchy smar", ale też nie pomogło


  • 0

#448 ozim

ozim
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:26, 24.10.2014

Dlatego ja zalecam wymianę pompy sprzęgła. U mnie żadne smary nie pomagały (to znaczy pomagały - ale na dzień, max dwa), już przeszło tydzień jeżdżę z wymienioną pompą i jest piękna cisza przy wciskaniu pedału sprzęgła. I mam nadzieję, że tak już zostanie :)


  • 0

#449 depeche_civic

depeche_civic
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:46, 26.10.2014

dokładnie również wymieniam pompę bo smar dał efekt kilkudniowy, ktoś robił to sam według tutoriala? słyszałem że można się namęczyć


  • 0

#450 tomek7913

tomek7913
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:okolice Wro
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Touran
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:58, 30.10.2014

Dla myślących nad regeneracją pompy mam wycenione części w ASO

 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__2321

 

numery częsci:

 

6-11,07zł

11-18,45zł

12 i 24 to komplet zamiennika, innego nie ma - 248zł

19-14,76zł

20-12,30zł

22-14,76zł

 

wychodzi około 320zł

Częsć numer 12 i 24 to zamiennik części której Honda już nie produkuje. Podobno pasuje też do innych pomp, innych marek tak zrozumiałem. Myśle że jakby poszukać to znalazło by sie taniej.

 

PS.Podpięcie pod HDS w ASO 160zł.

 

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq