pawel84j, zapewne chodzi o dokładne przesmarowanie elementu 11, kolega Wlodar pokazał Ci na fotografii, gdzie ten element się chowa:
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 16:50, 01.10.2014
pawel84j, zapewne chodzi o dokładne przesmarowanie elementu 11, kolega Wlodar pokazał Ci na fotografii, gdzie ten element się chowa:
Napisano 19:02, 02.10.2014
pawel84j, zapewne chodzi o dokładne przesmarowanie elementu 11, kolega Wlodar pokazał Ci na fotografii, gdzie ten element się chowa:
Cześć,
Skrzypi styk elementu 23 i 11. Z metalowego 23 ściera się taka gładka wierzchnia warstwa, w efekcie plastikowy element 11 matowieje i robi się szorstki więc zaczyna skrzypieć. U mnie smarowanie pomogło tylko 3 razy, później już nie i wymieniłem pompę (zamiennik TRW) i od teog czasu jest spokój.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 21:47, 02.10.2014
Zmieniałeś pompę tylko z powodu skrzypienia, czy sprzęgło nie działało poprawnie ?
Napisano 21:48, 02.10.2014
Trudna jest wymiana takiej pompy? Może też by się udało zamówić jedynie elementy, o których wspomniałeś i zrobić małą regenerację?
Napisano 10:32, 03.10.2014
Witam, co myślicie o pompie ABE? Ponieważ mam możliwość nabycia takowej za 103 zł.
Napisano 11:29, 03.10.2014
Z kolei uważam, że na pompie sprzęgła nie ma co oszczędzać, ABE to cienka firma, nawet ich klocki i tarcze nie cieszą się dobrą jakością.. Celuj w TRW, jeśli to ma być zamiennik.
Napisano 12:21, 03.10.2014
Zmieniałeś pompę tylko z powodu skrzypienia, czy sprzęgło nie działało poprawnie ?
Sprzęgło było OK, tylko pedał okropnie skrzypiał. Samo sprzęgło teraz też czasem skrzypi (zupełnie inaczej niż pedał, ledwo to słychać z wnętrza) ale mechanik mówi, że to prawdopodobnie oś łapy i nie ruszać póki sprzęgło nie będzie do wymiany.
Trudna jest wymiana takiej pompy? Może też by się udało zamówić jedynie elementy, o których wspomniałeś i zrobić małą regenerację?
Tych elementów nie wymienisz bez wyjęcia pompy. Skoro mają swoje numery części to można je zamówić oddzielnie ale nie wiem czy to dobra droga. To jest wada konstrukcyjna (za słabe materiały - tłok jest ebonitowy a wg. mnie w TRW jest teflonowy) i problem za jakiś czas wróci. Wg. mnie jak już wymieniać to całość i to TRW. Wcześniej miałem Ashikę i wytrzymała miesiąc. TRW mam już ponad 2 lata i zero problemów a kosztowała mniej niż Ashika.
Wymiana pompy jest trudna, trzeba mieć spryt mechanika i oczy w palcach. Spróbuj ją w ogóle znaleźć pod maską a potem sobie wyobraź wymianę Ja bym sam się nie podjął. Mechanik robił to ze 3h za pierwszym razem (jak wkładał Ashikę). Zamiana Ashiki na TRW poszła mu już szybciej.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 13:14, 03.10.2014
Ile kosztuje wymiana takiej pompy? (chodzi o samą robociznę)
Czy przy wymianie pompy łatwo jest od razu wymienić wysprzęglik?
Z góry dzięki za odpowiedzi jak ktoś jest w stanie takowych udzielić Pozdro
Napisano 15:04, 07.10.2014
Nikt Ci nie poda dokładnych kosztów wymiany tych podzespołów bo wszystko zależy od mechanika ew. ASO. od 100zł do 500zł. Po prostu podjedz do mechaniora i zapytaj. Tak wysprzeglik łatwo wymienić jesli chodzi o to
ale czy przy wymianie pompy? Raczej nie z racji tego, że pompa jest przy pedale a wysprzęglik przy skrzyni ;]
Napisano 19:32, 07.10.2014
Nie chodziło mi o dokładny koszt tylko właśnie widełki wiadomo, że ASO rządzi się innymi prawami. No cóż, chyba będę musiał zainwestować w wymianę pompy, bo psikanie smarem co dzień, max 2 to trochę lipa. Ale popryskałem smarem zawiasy tylnych drzwi i na razie nie skrzypią (również głośno jęczały) .. pewnie do pierwszych większych temperatur
Napisano 12:43, 08.10.2014
Zamówiłem sobie pompę TRW i wysprzęglik TRW (wysprzęglik z innego względu niż skrzypienie). W jednym z serwisów we Wrocławiu (nie ASO) powiedziano mi, że wymiana pompy + wymiana wysprzęglika to koszt robocizny 290 - 350 zł u nich. Myślicie, że nie jest to wygórowana cena?
Napisano 13:26, 08.10.2014
Dzięki za odpowiedź. No to nieźle... jest tu ktoś z Wrocka może co to by polecił kogoś? Nie mogę trafić na dobrego mechanika od dłuższego czasu
Napisano 19:26, 08.10.2014
Mam pompe TRW i z czystym sumieniem mogę polecić. Tam nie ma nic skomplikowanego w wymianie więc żaden nie powinien Ci tego zje... ale jak wiadomo Polak potrafi
Napisano 22:16, 08.10.2014
Hehehe, o to właśnie chodzi - ja boję się zostawić auto pierwszemu lepszemu chciałbym w końcu mieć zaufanego mechanika, który przynajmniej przyznałby się, że coś jest nie tak, że nie potrafi tego zrobić, albo że coś jest zepsute, a nie wyciągać tylko kasę. Gdybym umiał to zrobić sam to pewnie bym się nie wahał, a że nie umiem... i nawet jak któryś mechanik mi coś spartoli to ja pewnie tego nie spostrzegę, a przynajmniej nie od razu Wrocław duże miasto a ja byłem u kilku mechaników i pełnego zaufania do żadnego nie mam
Napisano 12:04, 09.10.2014
Kup dużą strzykawkę i przyjedź z pompą na spota. Ogarnie się na miejscu jak tylko nie zamarzniemy.
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych