XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki reduktor do 2,4 VTEC
#61
Napisano 22:50, 22.12.2009
#62
Napisano 23:29, 22.12.2009
Jak zamontowana butla?? gdzie ty masz widok zamontowanej butli?? widać jej tylko środek więc jak możesz stwierdzić jak ona jest zamontowana. (...)
no cóż, gdyby Siwy założył, że wlazłeś do auta i robiłeś zdjęcie od środka po złożeniu kanapy, to może by nie napisał, ze butla jest założona odwrotnie. gdyby założył, że robiłeś zdjęcie odwracając aparat do góry nogami albo stojąc na głowie, to może by też nie napisał ze butla założona jest odwrotnie. ale te założenia są mało logiczne i Siwy wydedukował, ze butla jest jednak założona odwrotnie. trudne to nie było. fotka, którą później zamieściłeś, ewidentnie pokazuje, że jednak butle zakładasz odwrotnie, więc po co się pieklisz?
przyjmij te porady jako kolejne doświadczenie i nie rób takich błędów, podziękuj raczej a zyskasz szacunek. głupotą jest nie zmieniać zdania jak są ku temu poważne argumenty. a upór tu jest naprawdę niewskazany, bo ze szkodą dla klienta.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#63
Napisano 21:05, 23.12.2009
Jak zamontowana butla?? gdzie ty masz widok zamontowanej butli?? widać jej tylko środek więc jak możesz stwierdzić jak ona jest zamontowana. Filtry wstawiam takie jakie daje zestaw, ty pewnie montujesz filtry brc lib matrixa w standardzie?
Dla jasności ja nie zajmuje się montażem LPG ale jakąś wiedze mam...
W zdjęciach które wstawiłeś ewedentnie widać że butla jest tyłem na przód zamontowana i widać to właśnie po środku butki (po układzie wielozaworu).
Jeżeli tak montujesz wszystkim butle to sorry ale dla mnie to jak lanie pod wiatr i wyzywanie ludzi że się śmieją. Zamiast się unosić lepiej na spokojnie poczytaj o co w tym dokładnie chodzi a wyjdzie Ci to tylko na dobre (jak będziesz montował instalacje w mocniejszym samochodzie)....
Dla mnie temat skończony i w tej dyskusji już milkne.
Pozdrawiam
#64 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:22, 24.12.2009
#65
Napisano 15:59, 24.12.2009
Ja również życzę.Wesołych świąt rzycze.
#66 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:53, 24.12.2009
Dlaczego Hardcorem, cos zrobie zle czy co??
wesolych swiat
#67
Napisano 18:57, 24.12.2009
Oto właśnie chodzi, że się idzie w ilość a nie jakość. A jak się robi dużo z błędami, to się błędy traktuje jako normalność.zamontują kilkaset jak nie z tysiąc instalacji i
Samych zadowolonych klientów w przyszłym roku i silników z szeroką korekcją jak w Hondzie.
Do zobaczenia na trasie.
#68 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:56, 24.12.2009
Oto właśnie chodzi, że się idzie w ilość a nie jakość. A jak się robi dużo z błędami, to się błędy traktuje jako normalność.zamontują kilkaset jak nie z tysiąc instalacji i
Samych zadowolonych klientów w przyszłym roku i silników z szeroką korekcją jak w Hondzie.
Dziwne wiele razy moje instalacje widzieli ludzie z AC Białystok i jakoś chwalili, widocznie oni też się nie znaja.
#69
Napisano 20:36, 24.12.2009
Słuchaj może to takie internetowe mądrości, ale to o czym wspominamy, to wiedza praktyczna stosowana przez monterów nie tylko o dużym doświadczeniu praktycznym, ale i dużej wiedzy teoretycznej. O czym to świadczy jak taki zwykły ludzik jak jak wie więcej czasami od klienta co 5 lat instalacje zakłada, a nie wie jak działa silnik? Ja jeżeli coś robię, to robię to dokładnie i tak jak mówią reguły. Widać, że olej pod kopułą masz, ale nie można chorobliwie obstawiać przy jednych poglądach. Nie można wstawiać tylko takich wtryskiwaczy, a takiego reduktora. Trafi się taki przypadek, że zestaw standardowy tego nie obrobi i trzeba sięgnąć po wyższą półkę.
Powiedz przed montażem sprawdzasz diagnoskopem i oscyloskopem silnik? Sprawdzasz konfigurację wtrysków (full-grupa, półsekwencja, sekwencja), minimalne-maksymalne czasy wtrysków, dobierasz wydatek wtryskiwaczy i moc reduktora? Pozwalasz by instalacja "podpierała się" benzyną?
Do zobaczenia na trasie.
#70
Napisano 10:19, 26.12.2009
Patrze niektórzy to mają teorie rodem z PGR-u no cóż jesteście zbyt mądrzy by z wami dyskutować wruce do tematu jak każdy z was, biorący udział w tej dyskusji zamontują kilkaset jak nie z tysiąc instalacji i zdobędą jakieś doświadczenie, a nie suche teorie wyczytane na innych forach dyskusyjnych w których udział biora tacy pseudo mądrzy jak wy. Wesołych świąt zycze.
Widze że nic do Ciebie nie rpzemawia -słuchaj jedna osoba mogła się na Ciebie np. uprzedzić ale połowa forum już Ci pisze żebyś nasze rady przemyślał a ty nic...
Tysiąc zamontowanych instalacji to jest jakieś osiągnięcie? z tak montowaną butlą mnie to jakoś nie przekonuje!
Moja wiedza nie bierze się tylko z "pudelka" walczyłem kiedyś ze 150konnym autem które właśnie cierpiało przez tak zamontowaną butle i spec taki jak ty (który ją tak zamontował) twierdził że taka jest po prostu specyfika tego silnika i tak musi zostać (może błędnie ale jakoś podobnie wyobrażam sobie Ciebie jak klient z problemem przyjedzi -panie problemu nie ma tak to jest przy gazie...) W końcu trafiłem na prawdziwego gachowca który się nie poddał i doprowadził wszystko do ładu i samochód potrafił wykorzystać 99% gazu z butli.
Zamiast sie denerwować i wyzywać innych poczytaj sobie o tym problemie i weź to do siebie -tego Ci życzę we te święta.
Jeżeli coś jeszcze to zapraszam na priv
#71
Napisano 11:16, 26.12.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#72
Napisano 12:24, 26.12.2009
http://www.ac.com.pl...reduktor-ac,84/
Ma się pojawić test na lpg-forum.pl. Chyba nawet obsługuje deklarowane 250KM. Reszta to niewiadoma. Jeżeli testy wypadną pomyślnie, to moim zdaniem dobre zastępstwo dla Scorpionów.
Do zobaczenia na trasie.
#73 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:59, 26.12.2009
#74
Napisano 16:02, 26.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#75
Napisano 16:43, 26.12.2009
Wypowiadasz się z pozycji "Pan Fachowiec" i wyśmiewasz samouków. Są tacy forumowi samoucy, którzy zaczęli poprawiać auta po "fachowcach", a teraz mają swoją działalność gospodarczą, zarejestrowany warsztat, a ludzie walą do nich drzwiami i oknami.
Jeżeli instalacje montują goście co byli na standardowym szkoleniu producenta, słyszą "montujcie to co w pudełku i będziesz pan zadowolony", to ja się nie dziwię, że potem montują instalacje składają na samochód, silnik, świece czy gaz wszystkie winy za złą pracę, to ja dziękuję.
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych