Nie bądź taki skromny.To nasz najlepszy (obok Siwego) teoretyk-amator LpgJa jestem tylko użytkownikiem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki reduktor do 2,4 VTEC
#46
Napisano 22:51, 08.12.2009
#47 Guest_Anonymous_*
#48
Napisano 10:04, 20.12.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#49
Napisano 11:27, 20.12.2009
Do zobaczenia na trasie.
#50 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:36, 20.12.2009
a w czym niby przeszkadza trójnik przed filtrem. Po drugie co masz do Alasek są to bardzo dobre i mocne reduktory na 100% lepsze niz jakieś badziewne KME czy scorpiony i nie daj zawoli co sie zatyka po 30tys km. listwy Valteka wstawiam standardowo bo są tanie w naprawie po drugie jak zaproponuje za dodatkowa opłatą listwy np magic jet to klient mało co zawału nie dostajeNo weź mnie chłopie nie załamuj! Trójnik pomiarowy przed filtrem?! A Valteki i Alaska to świadomie wybrałeś ze względu na koszt?
[ Dodano: 2009-12-20, 14:37 ]
MaNiAc, a czy butla nie jest odwrotnie zamontowana
jak można odwrotnie butle zamontowac i na jakiej podstawie tak twierdzisz że na odwrót nie załamuj człowieku!
#51
Napisano 15:03, 20.12.2009
bo każde nawet niewielkie spadki ciśnienia mogą mieć wpływ na poprawne działanie instalki.W tym kielichu to otwory były czy sam dziurawiłeś.
Ciekawe dlaczego,moja Hania nie chciała na nich chodzić chyba,że to są te nowiutkie Valteki,które już jeden z Kolegów na naszym forum testuje.Rozumiem Twoje podejście i Twoich klijentów do ceny za tą instalację (jaki jest koszt?),ale jaki masz % ich powracających do Ciebie na kolejne regulację.Powiem szczerze i nie boję się tego powiedzieć,ale m.in.Ja,Pablo i Siwy przejechaliśmy się na takiej listwie i nie mamy póki co jeszcze do niej przekonania.listwy Valteka wstawiam standardowo bo są tanie w naprawie po drugie jak zaproponuje za dodatkowa opłatą listwy np magic jet to klient mało co zawału nie dostaje
#52
Napisano 15:16, 20.12.2009
No a potem piszą, że Alasce nie ma spadków ciśnienia. Alaska dobra oczywiście. Do 90KM spisuje dobrze.a w czym niby przeszkadza trójnik przed filtrem.
A po co naprawiać? Matriksa nie trzeba naprawiać. Pewnie powiesz, że się szybko brudzą. No pewnie, ale jak ktoś wstawia standardowe filtry Certools z wkładem z bibuły, to pewnie, że się pobrudzą. No ale do Valteków starczą bo odporne na syf są. Mogę pokazać bibułę Certools po 1200L gazu, jest czysta. A gdzie brud?Valteka wstawiam standardowo bo są tanie w naprawie
Do fullgrupy też Valteki wstawiasz?
Jak to było w Mam talent?
"Jestem na nie".
Do zobaczenia na trasie.
#53
Napisano 17:40, 20.12.2009
w tym że syf może lecieć do mapsensora i go uszkodzić!a w czym niby przeszkadza trójnik przed filtrem.
jak można odwrotnie butle zamontowac i na jakiej podstawie tak twierdzisz że na odwrót nie załamuj człowieku!
no własnie jak można popełnić taki błąd... butla powinna być zamontowana tak żeby wielozawór był jak najbardziej z tyłu samochodu. Dlaczego? ano dlatego że jak masz mocniejsze auto i mało gazu w niej to masz problemy ze spadkami ciśnienia bo gaz odpływa na tył auta a czerpak w butli jest z przodu
#54
Napisano 17:50, 20.12.2009
Valteka wstawiam standardowo bo są tanie w naprawie po drugie jak zaproponuje za dodatkowa opłatą listwy np magic jet to klient mało co zawału nie dostaje
Komu montujesz instalację To jakieś sknery czy co Valtek cena ok 130 PLN, Magic Jet cena ok 210 PLN, więc bez przesady - zawału to może dostać jak mu się przy Valekach check zaświeci. Chyba że nie instalowałeś w silnikach VTEC to już inna bajka. Skoro Valteki są takie tanie w naprawach to ja Ci wyjaśnię tylko, że w większości przypadków Magic Jety wymagają tylko dokładnego przeczyszczenia o ile zaczną coś szwankować - a to czyszczenie jest banalnie proste.
jak można odwrotnie butle zamontowac i na jakiej podstawie tak twierdzisz że na odwrót nie załamuj człowieku!
A można można, jak montujesz w silnikach 1.2-1.6 to OK, ale przy mocy powyżej 150 KM dowiedz się coś na ten temat przeważnie nazywane jest to "butla do jazdy na wstecznym" - może odwrotnie zrobiłeś fotkę i mylnie to oceniliśmy, jak patrzysz w bagażnik to wielozawór powinien być w tym miejscu jak na fotce Glinusia. Nie będę "podawał na tacy" a co w tym chodzi bo i tak na forum jest dużo informacji jak również w internecie.
PS. i nie unoś się tak na wszystkich przed świętami My tylko wyrażamy swoje opinie.
[ Dodano: 2009-12-20, 17:51 ]
O proszę już widzę, że kolega boryskonin, podał na tacy :->
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#55
Napisano 18:11, 20.12.2009
O proszę już widzę, że kolega boryskonin, podał na tacy :->
Tak bo nie ukrywam że od dawno obserwuje ten wątek czekając na zdjęcia.
Po kimś kto pisze "ktoś kto robił tą instalacje nie przyłozył się. bardzo niechlujnie zamontowana instalacja" spodziewałem się naprawdę dopieszczonej instalacji... a tu takie rozczarowanie.
Oskarżyć innych łatwo a samemu takie wpadki zaliczyć...
#56 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:02, 21.12.2009
O proszę już widzę, że kolega boryskonin, podał na tacy :->
Tak bo nie ukrywam że od dawno obserwuje ten wątek czekając na zdjęcia.
Po kimś kto pisze "ktoś kto robił tą instalacje nie przyłozył się. bardzo niechlujnie zamontowana instalacja" spodziewałem się naprawdę dopieszczonej instalacji... a tu takie rozczarowanie.
Oskarżyć innych łatwo a samemu takie wpadki zaliczyć...
podaj przykłady wpadek?? że co że listwy valteka i reduktory tomasetto wstawiam??wstawiam to co działa. Że trujnik pomiarowy czasami wstawiam przed filtrem fazy lotnej?? Nie padł mi jeszcze żaden mapsensor.
Owszem napisałem że "toś kto robił tą instalacje nie przyłozył się. bardzo niechlujnie zamontowana instalacja" Z tego co ja widze może jakis 1 % ludzi tego forum montuje lpg reszta opiera się na informacjach znalezionych na innych forach.
[ Dodano: 2009-12-21, 18:14 ]
Reduktory Tomasetto Wstawiam już 3 rok wstawiłem ich napewno ponad 200 sztuk i jeszcze z żadnym nigdy nie miałem problemów. Valteki wytrzymują średnio 30 tys Km naprawa ich to koszt maks 50zł i o ile są dobrze skalibrowane działają bez zarzutów.
Godze sie ze wszelkimi opiniami na temat moich instalacji ale jak widze jakies 80% instalacji innych monterów to czasami się nie dziwie że ludzie narzekaja na instalacje lpg i żadko w której człowiek podpatrzy jakies ciekawe rozwiązanie które możnaby samemu zacząc wdrażać. A ja jakoś nie mam problemów że mi klienci przyjeżdzają na naprawy, moi klienci bywają u mnie co 10- 15 tys km na wymiane filtrów żadko kiedy cos się dzieje z winy sprzetu, ostatnio tylko sypią się stagi 300 plus i stag-4. Bardzo dóża częśc klientów montowała u mnie więc jak 1 auto.
#57
Napisano 19:05, 21.12.2009
Do jakich mocy stosujesz Arctica, a do jakich alaskę?
Wstawiasz takie graty bo chcesz być konkurencyjny cenowo? Ja rozumiem, że jak klient przychodzi to go interesuje tylko cena, a jak będzie drożej to powie, że w innym warsztacie mają taniej. Trzeba mieć "techniczne sumienie" i wstawiać podzespoły odpowiadające mocy i zaawansowaniu technicznemu silnika. No chyba, że Twoje instalacje podpierają się benzyną.
Magic III + Magic Jet + Czaja FL-02 to 150zł drożej w detalu, dla Ciebie jeszcze mniejsza różnica w cenie. Aż tak bardzo zmniejszy Twój zarobek? Nie zasłaniaj się awaryjnością, bo to mit. Przy prawidłowym montażu działa jak należy, bezawaryjnie. Nie montowałeś i się boisz nowego? To by wyglądało jak chłop co konia używa bo boi się traktora.
Ja wiem, że fajnie montować taniutkie standardowe kity no, ale trochę godności trzeba mieć.
Do zobaczenia na trasie.
#58
Napisano 20:10, 22.12.2009
podaj przykłady wpadek?? że co że listwy valteka i reduktory tomasetto wstawiam??wstawiam to co działa. Że trujnik pomiarowy czasami wstawiam przed filtrem fazy lotnej?? Nie padł mi jeszcze żaden mapsensor.
to że mapsensor nie padł jeszcze nie oznacza że jest dobrze bo może np. przekłamywać i jeździć.... to raz a dwa że tak zamontowana butla w mocniejszym aucie będzie robiła problemy. Rozumie że trzeba być konkurencyjnym cenowo ale oszczędzać na filtrze i montować najtańsze ... tego nie bardzo potrafie zrozumieć. To tak jakby zalewać silnik olejem do kosiarki bo jest tańszy i też w nazwie ma olej...
#59 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:27, 22.12.2009
podaj przykłady wpadek?? że co że listwy valteka i reduktory tomasetto wstawiam??wstawiam to co działa. Że trujnik pomiarowy czasami wstawiam przed filtrem fazy lotnej?? Nie padł mi jeszcze żaden mapsensor.
to że mapsensor nie padł jeszcze nie oznacza że jest dobrze bo może np. przekłamywać i jeździć.... to raz a dwa że tak zamontowana butla w mocniejszym aucie będzie robiła problemy. Rozumie że trzeba być konkurencyjnym cenowo ale oszczędzać na filtrze i montować najtańsze ... tego nie bardzo potrafie zrozumieć. To tak jakby zalewać silnik olejem do kosiarki bo jest tańszy i też w nazwie ma olej...
Jak zamontowana butla?? gdzie ty masz widok zamontowanej butli?? widać jej tylko środek więc jak możesz stwierdzić jak ona jest zamontowana. Filtry wstawiam takie jakie daje zestaw, ty pewnie montujesz filtry brc lib matrixa w standardzie?
[ Dodano: 2009-12-22, 20:30 ]
Alaska idzie max do 120KM wyżej montuje artica lub Magic III. co do przekłamania pomiarów sprubuj zobaczyć jaki opór stawia filtr fazy lotnej i wtedy pomyśl o jakich przekłamaniach piszesz.
[ Dodano: 2009-12-22, 20:34 ]
ja montuje tak
#60
Napisano 22:31, 22.12.2009
Jak zamontowana butla?? gdzie ty masz widok zamontowanej butli?? widać jej tylko środek więc jak możesz stwierdzić jak ona jest zamontowana.
MaNiAc, nie czytasz naszych postów Jeżeli nie widzisz różnicy w fotkach zmieszczonych u kolegi Glinusia i własnych oraz jeżeli u Ciebie butla dzieli się na środek i resztę to nie będę już więcej pisał w tym temacie .... no comment
PS. a miałem nie podawać na tacy wszystkiego.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych