Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pytanie o 2,4

VII type s

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 MJ24

MJ24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 11.02.2015

Witam troche przesledzilem forum i mam pytanie do uzytkownikow z silnikami 2,4 po modach

jakich osiagow mozna sie spodziewac 0-100 i predkosci max przy zrobionym dolocie kolektorze

+ strojeniu. Silnik wypluje pewnie kolo 205 - 215 koni czy ktos mierzyl o ile poprawia sie pierwsza setka.

i pytanie drugie czy modzac silnik 2,4 na 260 - 300 hp da sie tym jezdzic ?

 

Moze glupie pytania :) ale nigdy nie jezdzilem przednim napedem z duza moca.

Koszt mnie nie interesuje a prowadzenie :)

 

Pozdrawiam MJ


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:25, 11.02.2015

>205KM wypluje po reflashu bez modzenia dolot/wydech


  • 0

#3 MJ24

MJ24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 11.02.2015

Aha :) zielony jestem ale zafascynowany Honda :)

 

Powoli dzialam w kierunku ponad 200 rumakow


  • 0

#4 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:10, 11.02.2015

ja mam ponad 300 , i da się jeździć :)


  • 0

#5 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 02:49, 12.02.2015

Ja miałem turbo 240 km i 360 nm i jeździło się bardzo przyjemnie :)
  • 0

#6 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:02, 12.02.2015

Reflash i kolektor wydechowy moim zdaniem pozwalają przekroczyć to 215KM o których wspomniałeś. Co do wartości przyspieszeń zaczekaj chwilkę aż będę miał urzadzenie do pomiaru :) ewentualnie u mnie w temacie auta masz relacje "z licznika"


  • 0

#7 MJ24

MJ24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:04, 12.02.2015

Ok dziekuje zaraz zerkne, zastanawiam sie czy przy tych wszystkich modach da sie zejsc ponizej 7 sekund do 100.
  • 0

#8 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:58, 12.02.2015

to powiem ci dopiero jak będę miał obiektywny pomiar na letnich oponach 225/40 R18. Przy większej mocy dużo zależy od trakcji. Podejrzewam że na jakichś Nankangach NS2 będzie dużo gorzej niż na półslickach Federala z homologacją drogową czy profi Hoosierach.
Jedyne co mogę teraz powiedzieć to subiektywne odczucie że jeśli założymy że dane fabryczne są poprawne (7.9s do 100km/h) to po tych modach będzie coś koło 7s ale czy poniżej to nie wie zaryzykował bym.


  • 0

#9 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:11, 13.02.2015

Da sie ponizej 7 sedanem z manualem na 16'' felach 195 albo 205 zimowych conti zeby lepiej drapaly ;) max 10 ltr w zbiorniku, tylko kierowca, zimny INJEN CAI i 4-2-1 i zrobione bez strojenia. Problem Hondy polega na dosc wysokim oknie V-TEC w K24A3, najciekawiej jest w dwolitrowce z S2000, nawet w dzwieku pow. 6000 rpm... a leci do 9000... ale to S2000, Ja nastepnym razem wybiore cos co fabrycznie (Bo tuny w japoncach kosztuja...) dmucha pow. 250 km i ciagnie od ok. 4000 rpm, np LEXUS IS 350 z V6 i moze AWD, moze bo na razie jest od tego rocznika w USA 3,5 ltr z AWD, wczesniej byly max 250 AWD a to tylko ok 205 - 210km... Ale to inna para kaloszy. Mialem kompressor 'CT engineering' i 280 km. dalo sie jezdzic na 225/40/18, z 'INJEN LONG CAI' fajnie swiszczalo ;)


  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#10 MJ24

MJ24
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 13.02.2015

Przedyskutowalem temat z zona i type s dostanie na lato nowe zawieszenie, uklad wydechowy, hamulce

+ jak bede w Polsce zrobie kolektor, dolot i strojenie.

Niech dojdzie do tych 230 koni i starczy

A juz zaczalem dla siebie szukac s2000 tylko cena w UK za 10 latka 7-9 tys funtow.

Yhm, wczesniej jezdzilem e38 740 inna klasa styl spalanie :) ale 7 do 100 w 2 tonach

i troche brakuje mi mocy szczegolnie w dolnym zakresie ale tak jak  bartekinator napisal szukac czegos o fabrycznej mocy wiekszej:)

ale Hania tak dobrze sie lata :)


  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:36, 13.02.2015

pytanie po co oszukiwac samego siebie? zmierzcie samochod przed dolotem wydechem i strojeniem a potem po. roznica bedzie znikoma. jak dla mnie szkoda pary na takie mody chyba ze ktos to zrobi gruntownie jak np Balcer. poza tym trzeba badac na hamowni obciazeniowej bo tylko ona daje gwarancje poprawnych wynikow.


  • 0

#12 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:13, 13.02.2015

wiesz to nie jest oszukiwanie :) bo reflash + 4-2-1 daje realną i odczuwalną poprawę :)
Z hamownią to jest tak że poprostu trzeba jeździć na tę samą, która daje powtarzalne wyniki bo nie liczy się finalna cyferka tylko ich przyrost w stosunku do poprzedniego pomiaru.
Realne cyferki to się mierzy na drodze/torze bo tak naprawdę istotnymi parametrami są 0-100, 50-100, 70-140 bo w takich przedziałach się człowiek porusza najwięcej.


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:55, 13.02.2015

pytanie po co oszukiwac samego siebie? zmierzcie samochod przed dolotem wydechem i strojeniem a potem po. roznica bedzie znikoma. jak dla mnie szkoda pary na takie mody chyba ze ktos to zrobi gruntownie jak np Balcer. poza tym trzeba badac na hamowni obciazeniowej bo tylko ona daje gwarancje poprawnych wynikow.

balckfly ...nie wprowadzaj zamieszania :cyklop:

nie wiem ?...może w  wolnossącej BMW jest znikome :niepowiem: (za bardzo przesiąkłeś ) ale w K24 robi robotę

 

And heres road result for CU2 , both cars are AT , stock executive VS stock reflashed type-s

https://www.youtube.com/watch?v=SabKPMbOoiI


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:04, 13.02.2015

  • 0
                       

#14 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:20, 13.02.2015

w bmw NA benzynie w ogole nie ma co dlubac bo mozna tylko zepsuc ale nie o tym mowa.

 

nie da sie wiele zskac w NA samym dolotem i wydechem. sorry ale sie nie da:) zreszta byly tu osoby ktore probowaly udowodnic ze jest inaczej. worek kasy a zysk 10km... wiadomo ze odczucia zupelnie inne bo mozna tak poprowadzic mape zeby fajniej ciagnelo z dolu. Jednak jakis mega przyrostow niestety nie bedzie i nie ma na co liczyc.


  • 0

#15 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:27, 13.02.2015

BlackFly paczaj:

seria

 

reflash+ 4-2-1+ decat-pipe+ wkładka KN (która nic nie daje)


Wiem że to nie sa mega przyrosty i jeszcze nie shamowałem auta "po" ale myślę że przybyło więcej niż 10KM :)


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 19:31, 13.02.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, type s

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq