Z informacji mi wiadomych, to obecnie sytuacja wygląda dość pozytywnie (mam nadzieję, że Maaciekk nie będzie zły za szybsze informacje )...
- Koło pasowe wału - niestety w dieslach dość mało trwałe uległo zniszczeniu, co spowodowało huczenie, świst a na końcu głośne stukanie słyszalne z wnętrza auta, szczerze brzmienie jakby ktoś młotkiem po silnika nawalał (informacja zdobyta z ASO przewidywana użyteczność koła ok. 100tyś) - obecnie już wymieniane na nowe
- pasek wielorowkowy - w stanie jakby to określić dobrym, ale wyślizgany przez uszkodzone koło - obecnie wymieniany na nowy, krótszy (zgodnie z zaleceniami ASO), który umożliwia pominięcie 1 rolki pomocniczej, a dzięki temu odciążenie całego układu
- napinasz paska - obecnie diagnozowany stan (spodziewam się, że tutaj jest wszystko OK)
- reszta jak wyżej, będzie prawdopodobnie sprawna
Tak więc do wymiany jedynie koło pasowe wału + nowy krótszy pasek wielorowkowy...
Na kolo pasowe walu w i-ctdi jest bezterminowa akcja serwisowa dla niektorych modeli z 2004. Sprawdzales w aso po vin? Ja sie w zeszlym roku zalapalem i w Toruniu zrobilem. Ta guma w kole byla zniszczona, spekana.
Z kolegą Maaciekk mieliśmy wielką nadzieję, że uda się po VIN uzyskać w ASO informację, że zapraszają na wymianę serwisową koła pasowego wału, ale niestety jego autko nie podlega tej akcji serwisowej a szkoda bo kosza były by niższe...
Pozdrawiam Maaciekk i musimy się zgadać na minispocik...
Użytkownik Morfeusz edytował ten post 00:58, 15.02.2015