Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów

VII Zawory

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#136 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:21, 09.12.2020

Cześć, ja mam być może głupie pytanie, więc wybaczcie, ale też nie mogę nigdzie się doszukać.. Mianowicie, czy jest jakis moment do którego nie da sie juz wyregulować luzów? Jakaś ilość regulacji? Jak to może wyglądać przy przebiegu? Pytam bo chcę zakupić nową Hanie, przebieg ok 200tk i czy zaraz sie nie okaże, że trzeba robić remontu silnika. Będę wdzięczny za odpowiedź.

W VIII generacji omijaj szerokim łukiem silnik 2,0 rok produkcji 2011 i modelowo 2012, w nich są wadliwe tłoki z pierścieniami  i na dzień dobry czeka cię remont albo raczej usunięcie wady fabrycznej.

Przed zakupem mając nr vin skontaktuj się z haparts, może Ci powiedzą jakie siedzą tłoki.


Użytkownik gkill edytował ten post 10:09, 09.12.2020

  • 0

#137 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:19, 09.12.2020

A to zapytam przy okazji...

Co trzeba zrobić jak już się skończy regulacja?


Remont głowicy, lub inną głowica ktira nie widziała lpg
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#138 Simek

Simek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:03, 10.12.2020

No żesz k..a ja juz mam prawie wybrany.. Miałem pisać do Edsona, aby sprawdził Hanie (tak jak sie ogłaszał kiedyś itp) atu taki ZONK. :( To jakie jest na to lekarstwo? Zakup i od razu hapart i wymiana tłoków i pierścieni? Ciekawe jaki to koszt... I czy po naprawie to będzie działąć? Wszystkie wersje 2011-12 tak mają i od tego się nie da uciec? Celować w 2013 ? A jak Type-S ? też ma ten problem? Żeby zaraz się nie okazało, ze muszę rezygnować ze swojego marzenia... :(


  • 0

#139 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 14:50, 10.12.2020

w 2011 i 2012 wszystkie to chyba nie, ale określenie prawie wszystkie to myślę że będzie poprawne, oczywiście dotyczy to silnika R serii 2.0 i w równolegle klepanych civicach 1.8, Kserii to nie dotyczy, tyle że Kseria w 8 gen ma z kolei głowice z plasteliny zrobioną, typek ma silnik K 2.4 wiec nie dotyczy go problem tłoków


Użytkownik rafisz edytował ten post 15:46, 10.12.2020

  • 0

#140 Simek

Simek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 10.12.2020

Podziękował za info. To poczytam o tych silnikach jeszcze, a najlepiej poprosić Edsona o poszukania Type S:) Ostatnie pytanie.. może trochę nie ma temat... czy w CR-v III gen 2.0 to są te same silniki? Żona woli suva ..:)
  • 0

#141 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:21, 10.12.2020

Podziękował za info. To poczytam o tych silnikach jeszcze, a najlepiej poprosić Edsona o poszukania Type S:) Ostatnie pytanie.. może trochę nie ma temat... czy w CR-v III gen 2.0 to są te same silniki? Żona woli suva ..:)

Na 99 procent honda w rocznikach 2012 do silników serii R wkładała wadliwe tłoki a więc CRV też się tyczy.
  • 0

#142 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:22, 10.12.2020

co do K24 z tą oliwą też nie jest różowo, tu jeden z tematów do poczytania http://www.accordklu...ki-accord-viii/w dziale silniki znajdziesz więcej, honda od zawsze lubiła drinknąć oliwy, ale to co odj..li w 8 genie nie da się opisać kulturalnymi słowami, najnormalniej 8 gen jest gorszy jakościowo od siódemki, ale to juz sam poczytaj, na forum masz dużo na ten temat


  • 0

#143 Simek

Simek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 10.12.2020

Jeszcze raz dzięki za z info. Zabieram się dalej za lekturę.
  • 0

#144 Simek

Simek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 11.12.2020

co do K24 z tą oliwą też nie jest różowo, tu jeden z tematów do poczytania http://www.accordklu...ki-accord-viii/w dziale silniki znajdziesz więcej, honda od zawsze lubiła drinknąć oliwy, ale to co odj..li w 8 genie nie da się opisać kulturalnymi słowami, najnormalniej 8 gen jest gorszy jakościowo od siódemki, ale to juz sam poczytaj, na forum masz dużo na ten temat

Gadalem właśie z jednym znajomym, który pracuje co prawda w Fordzie, nie w Warszawie, ale maja właśnie szefa warsztatu, który przez lata pracował w ASO Honda i drugiego pracownika z Hondy...zdaje się, że w Nowym Sączu lub okolicy. I gadał z gośćmi. Mówią, ze modele 2011 i 2012 wcale nie są wadliwe i mają poządną konstrukcję. Wszystko zależy od użytkowania, czyli tego kto i jak dba. Jak pilnuje regulacji i oleju, to nei ma prawa nic sie  z silnikami dziać. ON sam jeździ Hanią i ma nalatane ponad 300. No i jeszcze wspominał, aby nie jeździć cały czas pod czerwone...


  • 0

#145 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:11, 11.12.2020

hehe, no to tu akurat nie błysnął i tak szczerze powiedziawszy nie chciałbym u nich serwisować samochodu jezeli o tym nie wiedzą... a problemy z tłokami w R serii z tych właśnie roczników to problem popularny, co ciekawe nikt nie wie skad wzięły się te tłoki, w schematach hondowych jako części zamienne są normalne tłoki, zresztą masz linke poczytaj, masz w tym temacie linki do forum civica, i na tamtym forum jest obszerny temat o tych tłokach, na trzeciej albo czwartej stronie są linki, a temat na 50 stron także jakieś zdanie wyrobisz sobie http://www.accordklu...-poborem-oleju/ tu haparts coś pisze, są zdjęcia https://www.facebook...109411872407108

aha, nie zniechęcam cie do samochodu, po prostu z życzliwości piszę ci o problemach jakie mogą wystąpić 


Użytkownik rafisz edytował ten post 13:29, 11.12.2020

  • 0

#146 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:30, 11.12.2020

Gadalem właśie z jednym znajomym, który pracuje co prawda w Fordzie, nie w Warszawie, ale maja właśnie szefa warsztatu, który przez lata pracował w ASO Honda i drugiego pracownika z Hondy...zdaje się, że w Nowym Sączu lub okolicy. I gadał z gośćmi. Mówią, ze modele 2011 i 2012 wcale nie są wadliwe i mają poządną konstrukcję. Wszystko zależy od użytkowania, czyli tego kto i jak dba. Jak pilnuje regulacji i oleju, to nei ma prawa nic sie  z silnikami dziać. ON sam jeździ Hanią i ma nalatane ponad 300. No i jeszcze wspominał, aby nie jeździć cały czas pod czerwone...

Mam takie samo zdanie co do k24 w VIII choć mało o niej wiem, natomiast r seria w rocznikach modelowych 2012 niestety ale z czasem będą spalać olej.


Użytkownik gkill edytował ten post 13:31, 11.12.2020

  • 0

#147 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 13:56, 11.12.2020

K24 z 8 gena tez ma swoje problemy, a to pije oliwe (faktem jest że mniej niż te felerne R), a to wałek rozrządu się wyciera i jedyny sposób naprawy to wymiana o tu nawet temat o tym http://www.accordklu...otanie-silnika/a to głowica z plasteliny i już kilka przypadków było że skończyła się regulacja luzu zaworowego...

jako były i wieloletni właściciel 7 gen (miałem go 8 lat), i właściciel 8 gen z całą odpowiedzialnością twierdzę że 7 gen był lepszy jakościowo...


  • 0

#148 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:34, 11.12.2020

Kolego rafisz ja od vi geny jeżdżę acco i w każdym miałem lpg i żaden z silników nie brał oleju w dużych ilościach,najwięcej problemów z silnikami powodują pseudo gaziarze oraz upalacze autostradowi, jeżeli ktoś regularnie kontroluje ustawienia lpg, oczywiście instalacja założona zgodnie ze sztuką z konkretnych komponentów  dba o tankowanie na pewnych stacjach zarówno lpg jaki pb regularnie sprawdza luz zaworowy, wymienia olej nie jak woła debilny komp po 15kkm tylko max 10kkm to silnik hondy czy inny będzie służył bez zastrzeżeń. Co do upalaczy autostradowych to żaden  silnik nie lubi kilkugodzinnej pracy w ekstremalnych obrotach, i prędzej czy później zacznie klepać tłokiem. A co do jakości VIII gena jest porównywalna do VII.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#149 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:45, 11.12.2020

To jest temat o zaworach, a nie kolejny o olejach.

Także proszę się trzymać tematu.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#150 Guest_komandoskiel_*

Guest_komandoskiel_*
  • Guests

Napisano 23:48, 28.08.2021

Witam może mi ktoś podać numer uszczelki do cl9?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq