Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z katalizatorem - błąd nr. P0420/ DTC 67

VII katalizator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#16 exyte

exyte
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:11, 02.02.2016

No właśnie chcę kupić. Kolega w poście wyżej nawet pisze, tylko nie zna rozmiarów. Ja też nie i właśnie o te rozmiary pytam.

 

PS. Tematów o "emulator sondy lambda" w wyszukiwarce wyskakuje /edit: trochę wyskakuje, ale nie ma nigdzie info o rozmiarach gwintu etc...

 

Zna ktoś? Taki znalazłem, będzie pasować? :

http://allegro.pl/sh...item=4844988852

 

//EDIT:

Dowiedziałem się, że one mają ustandaryzowane wymiary. Wziąłem ten z linka powyżej. Czekam - na weekend pewnie dojdzie to zamontuje i dam znać (bo u mnie idealnie po 200km się włącza p0420 przy jeździe na gazie). Jutro dodatkowo robie 260km trasę to pojadę na Pb i zobaczę, czy też wywali...


Użytkownik exyte edytował ten post 22:26, 02.02.2016

  • 0

#17 exyte

exyte
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:20, 03.02.2016

Po przejechaniu 260km na benzynie zero check engine. Wygląda na to, ze LPG do regulacji bo P0420 szedł w parze z P0172 System Too Rich (Bank 1)...


  • 0

#18 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:47, 03.02.2016

No to grzej na regulacje. Masz do bani zkalizkalibrowaną+ luft korekty- za ubogo i będzie wywalać Bank1+ wypalanko zaworów.
  • 0

#19 exyte

exyte
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Poznań
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 07.02.2016

Trochę tras porobiłem z kompem podpiętym ostatnio i gaz wyregulowałem bardzo ładnie. Ale najpierw przejechałem z 260km na benzynie i żadnego p0420 nie wywalilo. Wyregulowalem gaz i po przejechaniu 180km na gazie wywalilo p0420 (ale juz bez p0172). Zawory są do regulacji bo na niskich obrotach mało kultury - myślę, że to już definitywnie załatwi sprawę.


  • 0

#20 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 02.04.2016

Witam wszystkich forumowiczów !
Od pewnego czasu a dokładnie miesiąca miałem problem z lekkim drganiem silnika na jałowym biegu ale również podczas jazdy gdy stabilizowlem obroty np 2.5 tys rpm . Wymieniłem świece ale problem pozostał, do tego sporadycznie miałem problem z odpaleniem auta.
Dziś wyskoczył mi check z błędem 67 który oznacza błąd katalizatora.Jako ze specjalistów tu dużo ^.^ proszę o poradę co z tym faktem zrobić tj wywalić kąta dać strumienice czy wywalić tylko wkład z katalizatora plus do tego zrobienie emulatora lub kupno . Proszę o poradę i dziękuję za odpowiedzi .
Pozdrawiam
  • 0

#21 kaleba

kaleba
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Wola Filipowska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 02.04.2016

Kiedy ostatnio były robione luzy zaworowe? Bo wiesz że na gazie trzeba co 20k km.


  • 0

#22 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 02.04.2016

Za poprzedniego właściciela ,coś koło 30 tys .Myślisz ze to może być przyczyną ?
  • 0

#23 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:33, 02.04.2016

przyczyną może być ale czy jest?... powinno się na gazie czesciej to robić i ma to bezpośredni wpływ na obroty więc możesz spróbować bo i tak powinieneś po takim przebiegu to zrobić.


  • 0

#24 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:07, 02.04.2016

P0420 to kat pada.. Albo wymiana na nowy albo tulejka emulatora za 20 zł.....


  • 0

#25 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:20, 02.04.2016

Ja już zakładałem prostą (3mm) i kątową (2mm) i nie pomogło nawet w tej prostej przytkałem otwór żeby tylko minimalna szczelina była i nadal nie pomogło (błąd zarówno na benzynie i na gazie)


Użytkownik pawel84j edytował ten post 17:21, 02.04.2016

  • 0

#26 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:51, 02.04.2016

Może problem gdzieś na wiązce lub z kostką


  • 0

#27 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:19, 02.04.2016

Sygnał ze sondy jest, mieści się w zakresie 0-1V, gdy przygazuję wskakuje na większą wartość ale po chwili spada w okolice zera i tak faluje.


  • 0

#28 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:16, 09.04.2016

Admin przeniósł temat i sie pogubiłem ale dzieki za odpowiedzi .

W poniedziałek ustawie sobie luzy zaworowe , przy okazji zrobiłem  porządek troche z katem bo sie sypały śruby to zrobiłem nowe i poskładałem . Razem z tym sprawdziłem kata i jest tak : widać swiatło w tunelu :D ale widac hmmm ujme to tak zalepienia , miejsca które wyraźnie zasłaniają swiatło . Przedmuchałem, opukałem i założyłem . Check zniknął i drgania ustały ale tylko na dzien może dwa  .

To by świadczyło że zawory raczej nie mają tu dużego znaczenia choć te i tak wyreguluje tak jak wspomniałem . Wtedy napisze czy pomogło . Raz jeszcze dzieki za odpowiedzi.

 

PS 

Drgania mogą być wywołane przez cewke zapłonową a bład kata to tylko dodatek ;) .Panowie macie może wiedze jak sprawdzić cewke  ? Tj może oporność na tej cewce ?


Użytkownik daxio14 edytował ten post 16:19, 09.04.2016

  • 0

#29 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:21, 09.04.2016

Przeniosłem , bo zakładacie tematy , które tak naprawdę już istnieją na forum .

Poza tym super ,że poradziłeś sobie z problemem :) 


  • 0

#30 daxio14

daxio14
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 11.04.2016

No to mały update .

Wyregulowałem zawory i rzeczywiście miały o 0.1 za małą szczeline zarówno wydechowe jak i ssące . Po regulacji odnosze wrażenie że lekko je słychać alee to może być subiektywne wrażenie ;)

Po odpaleniu auta i nagrzaniu sie silnika niestety na wolnych obrotach dalej były mocne drgania i przebieranie obrotami , zrobiłem jazde testową ale podczas niej nie było żadnych drgań a auto po powrocie również nie drgneło i trzymało równe 700 obr przez 3 minuty .

Pewnie zakupie zamiennik katalizatora żeby nie wywalało błedu i może ustąpią te drgania , bo wyraźnie silnik sie dusi spalinami . Myśle że po jeździe próbnej troche go przedmuchało i dlatego później było lepiej . 

Oczywiście to tylko moje gdybanie i jeśli macie jeszcze jakieś spostrzeżenia to prosze pisać ;) 

Pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, katalizator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq