Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Telepanie podczas hamowania

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:25, 17.11.2014

Panowie, mam nietypowy problem... od jakiegoś czasu podczas hamowania z większych prędkości(okolice 100-120) dość mocno zaczęło telepać kierownicą i całym autem.... momentami jest to bardzo wkurzające... Tarcze i klocki na przodzie mają przejechane jakieś 5-6 tys km od wymiany, zaciski były robione, wszystkie chodzą płynnie, nie zacinają się... I pewnie nie pisałbym tego tylko uznał że pewnie krzywa piasta czy coś , gdyby nie fakt, że na pedale nie czuć pulsowania ani nic takiego, pedał sie nie rusza, a jednak cała buda telepie ostro... Zawias sprawdzany i nigdzie żadnych luzów nie widać ani nie czuć... dodam że podczas jazdy po kostce czy takich nierównościach również szarpie kierownicę w lewą strone... ma ktośjakiś pomysł?


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#2 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:48, 18.11.2014

Na początek zmierz bicie tarcz. Pedał hamulca będzie się ruszał jeżeli tarcze mają różną grubość na obwodzie a nie kiedy są tylko krzywe ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:48, 18.11.2014

Niby tak, ale w lutym u was kupiłem tarcze i klocki zestaw ate +TRW więc wątpię żeby zaczęły teraz bić
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#4 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:52, 18.11.2014

http://www.accordklu...czas-hamowania/ moze ten temat Ci pomoze :) u mnie tarcze turbo groovy zaczely bic po 3 tys, jak pawpor pisal, zacznij od tego
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:54, 18.11.2014

Dobra, to w wolnej chwili zmierze i najwyżej przetocze na aucie, przy czym dla mnie to mega dziwne ze tak szybko by zaczęły bić, bo poprzednie były jeszcze z salonu i przejechaly niemal 500 tyś, a od środka były jeszcze oznaczenia Hondy
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:32, 18.11.2014

Nie ostudziles ich zbyt szybko ? Wjezdzajac np w kauze ?
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#7 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 13:34, 18.11.2014

No właśnie nie, nic takiego się nie wydarzyło, poza tym gdyby to były tarcze, to czemu na kostce czy nierówności też by wyrywalo kierownicę dokładnie tak samo?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#8 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:35, 18.11.2014

Wystarczy przegrzać tarcze - a ogólnie TRW ostatnio słabe klocki produkuje. Czy przy montażu tarcze były zmierzone? Rzadko, ale zdarza się, że fabrycznie przychodzą krzywe (uszkodzenie w transporcie...)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#9 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:38, 18.11.2014

Raczej nie były, bo patrząc na montaż w V, gdzie tarcza jest pod piasta nikomu się nie chce... Robił mi to znajomy, któremu powiedziałem jak to zrobić, żeby nie wymieniać łożyska, które jest dobre... Na początku było wszystko idealnie, a dopiero jakiś czas temu się to zaczęło... Dodam że dzieje się to dopiero po kilku hamowaniach, jak się wszystko zagrzeje, na zimnym jest idealnie, jak przejade kawałek i się dotykam hamulca tylko hamuje silnikiem też jest ok
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#10 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:48, 18.11.2014

A co ma sposób montażu tarczy do pomiaru bicia? Trwa to dokoładnie 1.5min... (czujnik przypinasz do amora i kręcisz tarczą). Teraz nie wiadomo czy tarcze nie były krzywe od początku czy też może coś podesło pomiędzy tarcze i piastę i od tego się zaczęło..


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#11 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:50, 18.11.2014

dobra, podjade, zmierze i bedziemy działać... zmyliło mnie to, że na pedale nie było nic czuć, bo wydawało mi sie że krzywa tarcza tez bedzie walić po hamulcu


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:33, 18.11.2014

Sprawdź tylne(przed toczeniem przednich) czy są w porządku ,bez wżerów itp. a także czy nie stoją zaciski

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:35, 18.11.2014

  • 0
                       

#13 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:09, 18.11.2014

Zaciski były robione, ale tarcze są do wymiany bo jest ostra rdza na nich i nie bierze przez to cały klocek... Ale żeby od tylnych wyrywalo kierownicę?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:21, 18.11.2014

oczywiście   .. ja tak miałem w swojej IV gen ( a propo .....masz to samo zawieszenie i układ hamulcowy) ,i nie tylko ja ....też na tym forum i w innych gen.acco

Nie twierdzę ,że na 100% od tego w twoim przypadku ...ale objawy na to wskazują (bez bicia na pedale hamulca ) tym bardziej ,że tarcze tylne z tego co piszesz też nie wyglądają dobrze

Ps

Ja  wtedy w swoim pozbyłem się prawdopodobnie dobrych (10tyśkm )przednich tarcz zmmerman i zmieniłem na ATE ..jakież było moje zdziwienie jak po wyjeżdzie z warsztatu dalej biło . Diagnozy krzywych piast ,a to tarcz ,propozycje toczenia nowych tarcz itp.

a wiesz jaka zabawa jest z  wymianą przednich tarcz w V gen, do tego jak ktoś nie wie co i jak to uszkodzi przy okazji łożysko. Tak więc zacznij od tyłu ,bo masz i tak do wymiany ,a tam jest powiedzmy normalna łatwa wymiana


Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:38, 18.11.2014

  • 0
                       

#15 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:34, 18.11.2014

tylne sam za jakis czas wymienie, tylko chcialem przeczekac zime, bo mam tam jeszcze sporo klocka i mi go troche szkoda... poza tym tylne juz takie były i nic nie bilo a teraz zaczeło.... poza tym nadal martwi mnie to ściąganie kiery na kostkach i innych podobnych, ktore nie jest raczej od hamulcow, bo wtedy hamulca nie dotykam, a sciaga i telepie w identyczny sposob jak przy hamowaniu


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq