Najlepsza odpowiedź dudix1983 , 22:08, 03.02.2015
w acco V gen mialem nity - no chyba ze byl ulamek produkcji ze klepali i z przykrecanym tps-em i przynitowanym
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź dudix1983 , 22:08, 03.02.2015
w acco V gen mialem nity - no chyba ze byl ulamek produkcji ze klepali i z przykrecanym tps-em i przynitowanym
Przejdź do postuNapisano 19:04, 03.02.2015
Co to jest TPS
czujnik polozenia przepustnicy - takie male czarne *cenzura* na tyle przepustnicy z wtyczka 3 pinowa okragla.
Jak przerywa w takim waskim zakresie obrotow to moze po prostu ktoras ze sciezek na tym potencjometrze jest wytarta i stad te objawy
Napisano 19:31, 03.02.2015
czujnik polozenia przepustnicy - takie male czarne *cenzura* na tyle przepustnicy z wtyczka 3 pinowa okragla.
Jak przerywa w takim waskim zakresie obrotow to moze po prostu ktoras ze sciezek na tym potencjometrze jest wytarta i stad te objawy
A jak to można naprawić Lub gdzie to kupić ?
Napisano 20:19, 03.02.2015
Czujnik położenia przepustnicy (TP) zmienia napięcie.
To jest innymi słowy normalny = zwykły potencjometr (opornik o zmiennej oporności) jak np. we wzmacniaczu od głosu.
Naprawić się raczej nie da, jeśli tylko to wymienić na nowy.
Normalnie jest umocowany dwoma śrubami.
Kupić można takie rzeczy jak TP pewnie w USA, w Polsce pewnie tylko na złomie jako calosc.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:37, 03.02.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 22:00, 03.02.2015
Czujnik położenia przepustnicy (TP) zmienia napięcie.
To jest innymi słowy normalny = zwykły potencjometr (opornik o zmiennej oporności) jak np. we wzmacniaczu od głosu.
Naprawić się raczej nie da, jeśli tylko to wymienić na nowy.
Normalnie jest umocowany dwoma śrubami.
Kupić można takie rzeczy jak TP pewnie w USA, w Polsce pewnie tylko na złomie jako calosc.
Nie odkrecisz go bo jest przynitowany - wiec trzeba delikatnie naciac glowki nitow i wtedy je wykrecisz.
Naprawic sie da ale wiecej z tym zabawy niz jest to warte - trzeba przelutowywac sciezki po ktorych porusza sie nazwijmy to "glowica"
Po zamontowani uzywki - samego czujnika - skrecasz go na 2 srubki i musisz odpowiednio go ustawic aby podawal odpowiednie napiecie przy zamknietej przepustnicy i przy w maxymalnie otwartej - kwestia naprawde delikatnego obrotu czujnika w gniezdzie , w ktorym go osadzasz i dopiero dokrecasz jak ustawisz napiecie
link ponizej do tego jak sprawdzic - ustawic
http://honda-tech.co...d2-teg-2426475/
Sprawdzic moze wlasnie twoj TPs za pomoca miernika - na wlaczonej stacyjce badasz napiecie na czerwonym kablu i powoli otwierasz motylek w przepustnicy. Jesli napiecie zmiania sie plynnie - rosnie plynnie z powiedzmy 0,5 V do 4,5 V to powinien byc ok, jak wystapi jakis przeskok to wiadomo ze jest gdzies przerwa.
Mozesz tez kupic cala przepustnice z tym czujnikeim i nie bawic sie juz w zadne ustawianie.
Posiadam i przepustnice jak i same sensory TPS na sprzedaz. Jak cos to pisz lub dzwon
Napisano 22:02, 03.02.2015
U mnie jest przykręcony - w V genie jest zdaje mi się przykręcany a w VI już nitowany.
Napisano 22:08, 03.02.2015 Najlepsza odpowiedź
w acco V gen mialem nity - no chyba ze byl ulamek produkcji ze klepali i z przykrecanym tps-em i przynitowanym
Napisano 22:14, 03.02.2015
ok, może się mylę - ja tylko w EU raz kręciłem śrubkami u kumpla. Więc może on miał już coś podłubane.
Napisano 22:17, 03.02.2015
To nity maja gwint? To sa sruby samozrywalne.
Napisano 09:56, 04.02.2015
To jest tak jadę na 3 biegu 50 km/h,2000 obrotów, delikatnie naciskam gaz nic się nie dzieje , jak wduszę mocniej gaz auto jakby się dławiło wtedy czuc szarpanie i ledwo przyspiesza osiąga powiedzmy 3000 i nagle zaczyna zasuwać . Przy ruszaniu na rozgrzanym zawsze czuć to przytkanie . Pytanie czy czujnik przełożenia przepustnicy uszkodzony na zimnym nie dawałby objawów
PS. dzisiaj zauważyłem że raz na jakis czas to owe "przytkanie z szarpaniem" nie znika nawet przy 4000 tys tylko jak odpuszczę gaz i wcisnę znów to jedzie już dobrze na wysokich obrotach. Mam wrażenie jakby się coś przycinało
Napisano 20:13, 10.02.2015
Panowie myślalem że 3 miesięczne świece DENSO nie mają prawa być popsute , a jedna miała biały izolator więc była walnięta.
Napisano 22:19, 11.02.2015
ciesze sie, ze dobrze podpowiedzialem - kilka razy mialem sytuacje ze juz nowe swiece byly *cenzura*ione
Napisano 14:20, 26.02.2015
Witam! Kilka dni powymianie świec było dobrze , teraz znów zaczyna poszarpywać jak się rozgrzeje to szczególnie jest to odczuwalne na biegu jałowym i przy małych obrotach a dużym obciążeniu. Na zimnym jest ok, aczkolwiek wczoraj odpalił na 3 gary. Po chwili zaczął pracowac normalnie jka ruszyłem.
Wymiana świec dwukrotna, kopułka palec rozdzielacza i cewka nowe. Kable nie swieca opornosc duzo ponizej normy maks 12 kohm
PS. Poprzednio regulacja zaworów wymina świec i też na jkais czas objawy zniknęły
Użytkownik pawel12 edytował ten post 14:22, 26.02.2015
Napisano 01:12, 27.02.2015
Jak mówisz odpalił na 3 gary to wypadało by poszukać przyczyny ponownie w zapłonie.
Na początek sprawdź ponownie świece, niby mało prawdopodobne ale jak wcześniej pomogło to może faktycznie masz pecha i na trefne świece albo przewody trafiłeś albo jest coś u Ciebie walnięte co wpływa na te podzespoły.
A w jakim stanie masz poduszki silnika?
Napisano 09:26, 27.02.2015
Nie wiem ale co maja poduszki silnika do tego
Ja się zastanawiam nad wymianą aparatu zapłonowego. Bo do środka dostaje sie olej to raz a dwa że nie wiem jak sprawdzic czy ten który mam jest sprawny
Napisano 13:10, 27.02.2015
Znajomy dopiero co wymieniał poduszkę (tą z przodu) bo mu auto szarpało i po wymianie szarpanie ustało. ( Ten sam model Hani oczywiście tyle że 1.8).
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych