Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Przerywa rozgrzany silnik!

V F20Z1

Najlepsza odpowiedź dudix1983 , 22:08, 03.02.2015

w acco V gen mialem nity - no chyba ze byl ulamek produkcji ze klepali i z przykrecanym tps-em i przynitowanym

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 05.11.2014

Witam! W mojej hondzie jak sie rozgrzeje jest problem bo mocne nacisnięcie gazu np (jadę 60 km/h na 4 biegu wciskam gaz i silnik przydławia i szarpie) jak obroty wejdą powyżej 2500 idzie juz normalnie. Świece są juz w nienajlepszym stanie aczkolwiek mają 35 tys km(jedna jest mokra bo uszczelka przepuściła więc wymienie uszczelke zrobie regulację zaworów i wtedy świece) , kable wyglądają dobrze , mechnanik oglądnął kopułkę i palec i stwierdził żeby wymienić te części aczkolwiek mam wątpliwości bo z tego co wyczytałem to kopułka i palec odpowiadają bardziej za rozruch.  Co robić gdzie szukać ??


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:19, 05.11.2014

Wymień to wszystko o czym mówiłeś i zrób zawory a powinno być bez problemu :) kopulke i palec sam obejrzyj, czyli zdejmij i zobacz stan styków...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 05.11.2014

No te styki już kapitalne nie są , a wyczytalem gdzies ze cewka jak jest uszkodzona to po rozgrzaniu takie szarpanie sie ujawnia. 

 

 

PS. Czy kopułka z przed lifta czyli ta bez scięcia przy cewce pasuje do accorda 97 r. ??


Użytkownik pawel12 edytował ten post 10:48, 05.11.2014

  • 0

#4 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 05.11.2014

No te styki już kapitalne nie są , a wyczytalem gdzies ze cewka jak jest uszkodzona to po rozgrzaniu takie szarpanie sie ujawnia. 

 

 

PS. Czy kopułka z przed lifta czyli ta bez scięcia przy cewce pasuje do accorda 97 r. ??

Możesz sprawdzić cewkę, jeśli ma przebicia to będzie to widać na jej obudowie (pęknięcie lub taki mieniący fioletowy kolor w miejscu przebicia), co do kopułki to w f20z1 przed i po lifcie raczej zmian nie ma


  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:07, 05.11.2014

Na 99% cewka (ma zbyt niski opór na uzwojeniu wtórnym i na zimnym silniku jeszcze jakoś to jeździ ale na rozgrzanym i uboższej mieszance jest już gorzej) a kopułka+palec zużywają się mechanicznie to jeżeli mechanik stwierdził, że jest zużyta to też warto wymienić to będzie lepszy rozruch w zimie.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 05.11.2014

miro ale cewka jest schowana pod obudową to jak amm to sprawdzić ???

 

Pejot dzięki za uwagę chyba zacznę od wymiany tej cewki (dogadamy na Pv sprawę cewki ). Auto odpala normalnie więc nie wiem czy już musze tą kopułkę zmieniać


  • 0

#7 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 07.11.2014

miro ale cewka jest schowana pod obudową to jak amm to sprawdzić ???

 

Pejot dzięki za uwagę chyba zacznę od wymiany tej cewki (dogadamy na Pv sprawę cewki ). Auto odpala normalnie więc nie wiem czy już musze tą kopułkę zmieniać

odkręcasz kopułkę, ściągasz palec i odkręcasz cewkę jest mocowana na dwóch śrubach i dwa kabelki do niej idą. Wykręć i obejrzyj. Koszt zamiennika jakieś 100 zł to szkoda się zastanawiać


  • 0

#8 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 08.11.2014

Panowie samochod nie odpala, nie kreci rozrosznikiem nawet. Mechanik mowi ze to nie cewka bo by krecil. Doradzcue cos
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:02, 08.11.2014

A nie przygasają całkiem kontrolki na zegarach, może padł akumulator ?

 

Bezpiecznik, przekaźnik rozrusznika albo kostka stacyjki ...

http://honda.cba.pl/...piecznikow.html

 

Dłubałeś coś pod maską czy zbieg okoliczności ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#10 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 09.11.2014

kolega Pejot ma rację posprawdzaj wszystko wg kolejności jak pisze, jeśli będzie ok to pozostaje odkręcić rozrusznik i sprawdzić na krótko, bo może być zarżnięty.


  • 0

#11 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 23.01.2015

Witam! jakiś czas temu miałem problem z  przerywaniem silnika, mechanik wymienił świece sprawdził palec ,kopułke i cewke.

Przerywanie ustało doszło jeszcze regulacja zawrów samochodzik jeździł super. Po kilku tygodniach jest to samo tzn samochód przerywa w zakresie obrotów 2- 2.7 tys , szczególnie przy mocnym dodaniu gazu , mocniej przerywa jadąc pod górkę . Zjawisko nasila się gdy się nagrzeje dobrze. Ostatnio nawet przy ruszaniu samochód nie ma mocy dopiero jak wejdzie na oboty jest zjawisko jakby go odetkało i jedzie normalnie.


  • 0

#12 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:09, 23.01.2015

Diagnostyka pokazuje jakiś błąd??


  • 0

#13 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 23.01.2015

Nic nie mruga właśnie


  • 0

#14 Arczi46

Arczi46
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Radomsko/Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 23.01.2015

Może jest problem z układem paliwowym
  • 0

#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:24, 23.01.2015

Trzeba sprawdzić czy nie zacina się EGR (np. zaślepić blaszką) a w drugiej kolejności można zająć się zapłonem (regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu z lampą strobo i wymiana cewki).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, F20Z1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq