Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

siłowniki tylnej klapy accord vii kombi tourer

VII siłowniki klapy bagażnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 KAMIEN

KAMIEN
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 05.12.2016

Z uwagi na fakt, iż też muszę wymienić siłowniki podsyłam inne alternatywne zamienniki, które zamierzam zamontować u siebie. Lesjofors nr katalogowy 8135732 i 8135733. Siłowniki są różnej długości jak oryginały. Podaje też numery katalogowe oryginałów możę się komuś kiedyś przydadzą: Honda - 04746SED900 i 04741SED900. Za kilka dni postaram się napisać jak się sprawują. 

Załączone pliki


Użytkownik KAMIEN edytował ten post 18:56, 05.12.2016

  • 0

#17 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:49, 05.12.2016

Gdzie kupowałes kolego? Widzę że zestaw już kompletny ze wszystkim
  • 0

#18 KAMIEN

KAMIEN
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 06.12.2016

Zestaw kompletny. Zamawiałem na stronie: http://silowniki.eu/...plus-auto-03-07. Cena 87,99 zł za szt. Zwróć tylko uwagę żeby były przeznaczone do klapy z automatycznym otwieraniem, jak taką posiadasz. 


Użytkownik KAMIEN edytował ten post 07:51, 06.12.2016

  • 0

#19 KAMIEN

KAMIEN
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:25, 09.12.2016

Zgodnie z obietnicą siłowniki wstawione, bez problemu utrzymają klapę bagażnika w powietrzu, nawet podczas mrozu, chodź odnoszę wrażenie, że trzeba użyć więcej siły niż w oryginalnych aby zamknąć klapę. Dodatkowo oryginalna klapa po podniesieniu na 3/4 wysokości sama się podnosiła do góry, w przypadku zamiennika tak nie jest. Jak zestawimy oryginał i cenę 676 zł brutto szt. z zamiennikiem 87,99 zł brutto szt. to myślę, że warto kupić zamiennik. Zobaczymy jak długo posłużą.


  • 0

#20 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:27, 07.01.2017

Panowie, gdzie jeszcze mozna kupic te sworznie kulowe?

tutaj juz nie dostepne... https://sprezyny-gaz...esoria-sworznie


  • 0

#21 preeezess

preeezess
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:ZBUCZYN
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 28.03.2017

Czy da sie wymienic sam swożen kulisty bo u mnie siłownik jest ok ale urwała sie ta śruba M8 wygląda na to ze niebyła do konca dokręcona i teraz mam problem  bo musze wykręcic urwaną srubę z czym pewnie sobie poradze Martwi mnie tylko jak wyjąć swożeń i jak go potem wcisnąć ?  A swożnie kulowe są na portalu na A 


  • 0

#22 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 03:33, 03.11.2017

Pytanie do tych co wymieniali siłowniki na Lesjofors 8135732 i 8135733. W jaki sposób zamontowaliście lewy siłownik? jest grubszy niż seryjny i nie chce mi wejść.


  • 0

#23 Rado

Rado
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gateshead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 18.11.2017

Pytanie do tych co wymieniali siłowniki na Lesjofors 8135732 i 8135733. W jaki sposób zamontowaliście lewy siłownik? jest grubszy niż seryjny i nie chce mi wejść.

Mi tez sie wymiana szykuje. Udalo CI sie ogarnac problem, czy wstawiles stary?

Kolejna sprawa, rozwazam zakup JP Group nr: 3481200709 lub Mapco nr: 91508

Maja ta sama sile (1250), ta sama dlugosc i ta sama dlugosc wysuniecia. Jedyna roznica w opisach, ze Mapco jest dla samochodow z automatyczna klapa, a w JP brak tej wzmianki. Ktos zna moze odpowiedz na to pytanie?


Użytkownik Rado edytował ten post 09:42, 18.11.2017

  • 0

#24 Wawik

Wawik
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Zdunska Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:28, 22.11.2017

Ja montowałem Lesjoforsa. Było trochę ciasno, ale zmeścił się bez problemu. Najgorzej było z wpięciem siłownika na kulkę i zabezpieczeniem, ale jakoś się udało. Jeśli nie chcesz pociąć dłoni i żeby poszło w miarę gładko no to czeka Cię demontaż mechanizmu od elektrycznej klapy. Mi udało się bez tego. 


  • 0

#25 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 22.11.2017

Ja wymieniałem, ale w VIII z klapą manualną. Stare na zimnie nie trzymały i jak dostałem klapą w łeb, to podjąłem decyzję błyskawicznie. Kupiłem siłowniki z Fabryki Amortyzatorów Krosno za ok. 50 zł za sztukę dedykowane do klapy manualnej z siłą rozprężania 540 N (do elektryka miały 585 N). Wykonanie bardzo dobre, pasują idealnie, ale naprawdę trzeba się napracować by zamknąć klapę, więc niech kogoś ręka boska broni kupować wersje mocniejsze do klapy elektrycznej, bo trzeba będzie chyba skakać po klapie. Minusem jest to, że klapę trzeba  z czuciem ręką doprowadzić do pełnego otwarcia, bo puszczona luzem potrafi mocno walnąć o ogranicznik, więc szkoda mordować auto.


  • 0

#26 Rado

Rado
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gateshead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 23.11.2017

Ja wymieniałem, ale w VIII z klapą manualną. Stare na zimnie nie trzymały i jak dostałem klapą w łeb, to podjąłem decyzję błyskawicznie. Kupiłem siłowniki z Fabryki Amortyzatorów Krosno za ok. 50 zł za sztukę dedykowane do klapy manualnej z siłą rozprężania 540 N (do elektryka miały 585 N). Wykonanie bardzo dobre, pasują idealnie, ale naprawdę trzeba się napracować by zamknąć klapę, więc niech kogoś ręka boska broni kupować wersje mocniejsze do klapy elektrycznej, bo trzeba będzie chyba skakać po klapie. Minusem jest to, że klapę trzeba  z czuciem ręką doprowadzić do pełnego otwarcia, bo puszczona luzem potrafi mocno walnąć o ogranicznik, więc szkoda mordować auto.

Teraz to juz zglupialem. Szukajac po Oem, dostepne, odpowiednie sprezyny maja od 1200N do 1250N rozprezenia. Zastanawiam sie, czy moze nie pobawic sie w Macgyvera i zamiast wymieniac sprezyne, to czy jej nie zmodyfikowac. Zalozylbym zwykla sprezyne na tlok, aby klapa miala sile na otworzenie sie na poczatku.


  • 0

#27 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:02, 23.11.2017

Ja kupiłem dokładnie coś takiego:

http://allegro.pl/si...6536718454.html


  • 0

#28 Rado

Rado
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gateshead
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 25.11.2017

I wszystko jasne. Masz mlodszy samochod. Moj jest z 2005 roku.


  • 0

#29 meniol

meniol
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:54, 18.05.2018

Ja dzisiaj będę montował do mojego accorda takie:
http://allegro.pl/Sh...item=6569663457
Zobaczymy co to warte.
Chyba, że ktoś montował i wie że się źle sprawują to proszę pisać bo jeszcze nie odebrałem ze sklepu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, siłowniki klapy bagażnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq