XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
duży problem z accordem
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:14, 27.10.2009
-w starej stacyjce moglem wyjac kluczyk po odpaleniu auta, tak zrobilem i poszedlem z kluczykiem na strych domu a silnik dalej pracowal
-przy probie odpalenia juz z nowa stacyjka i nowym kluczykiem( stary byl przy stacyjce) oprocz st. kontrolek migal zielony kluczyk wiec immo nie bylo odczytywane pomimo czy bylo w poblizu stacyjki wiec tzreba bylo przelozyc i teraz chodzi jak nalezy
#17
Napisano 17:21, 07.11.2009
#18
Napisano 10:20, 08.11.2009
Musisz wymienić kostkę. Jedź do ASO, kup kostkę i ewentualnie do elektryka na wymianę. Powinno mu to zająć maks.godzine. Kostka się zużyła i po p[rostu wyłącza Ci zapłonCzy musze jednak wymienic ta kostke w stacyjce.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:30, 08.11.2009
#20
Napisano 00:31, 09.11.2009
[ Dodano: 2009-11-11, 21:28 ]
Hej Dario111 to znowu ja. Powiedz mi daloby rade zebys zrobil fote tej kostki co musialbym wymienic? Po zmianie kluczyka liczylem na to ze moze pomoze ale tak jak napisales..wielka d***..to nie jest to i teraz musze wiedziec co mam wymienic bo jak pisales jest w stacyjce kilka kostek..Jak mozesz to przeslij mi na konikon@wp.pl jak nie to spoko jakos sobie poradze metoda prob i bledow. Dzieki i do uslyszenia
[ Dodano: 2009-11-12, 17:30 ]
Hej Dario111 to znowu ja. Powiedz mi daloby rade zebys zrobil fote tej kostki co musialbym wymienic? Po zmianie kluczyka liczylem na to ze moze pomoze ale tak jak napisales..wielka d***..to nie jest to i teraz musze wiedziec co mam wymienic bo jak pisales jest w stacyjce kilka kostek..Jak mozesz to przeslij mi na konikon@wp.pl jak nie to spoko jakos sobie poradze metoda prob i bledow.
PS.
Znalazlem na allegro "cos". Czy to wlasnie chodzi o taka kostke? Musze chociaz wiedziec jak to wyglada zeby nie rozebrac calego auta
Czekam na odp. Dzieki
[ Dodano: 2009-11-12, 17:31 ]
Zapomnialem zamiescic linka do aukcji allegro. To on http://www.allegro.p...nda_accord.html . Jeszcze raz dzieki
[ Dodano: 2009-12-02, 17:12 ]
Kostka znaleziona i wymieniona. Jezdze z nia od dwoch tygodni i nic sie nie rozlaczylo przez ten czas tak wiec brawo hondziaze za pomoc.
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 04:36, 28.12.2009
Mam honde 2000 Vtec wersje angielska i mam nastepujacy problem.
Czasami podczas jazdy miga lampka SRV po czym gasna wszystkie wskazniki no i gasnie silnik. Wyjme klaczyk ze stacyjki i wloze ponownie i czasami odpali a czasami nie.
Jak chce odpalic to rozrusznik kreci a silnik spada z obrotow i gasnie.Czasami probuje uruchomic i pedale gazu na full i nic to samo.
Te gasniecie silnika nie jest zawsze poprzedzone zapaleniem sie lampki poduszki airbag.Czasami dojezdzam do skrzyzownia i gasnie czasami samochod podskoczy na ograniczniku szybkosci i to samo itd.
Prosze o pomoc
Daniels
#22
Napisano 07:51, 28.12.2009
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:54, 16.02.2010
#24
Napisano 18:27, 16.02.2010
Byłeś chyba gdzieś za granicą albo to jedyne ASO w polsce gdzie tak się zachowują. Jeśli takie ASO macie w Rzeszowie to tylko pozazdrościćpanowie powiadomili mnie, że przysługuje mi darmowy serwis gwarancyjny i że się do mnie odezwą w innym terminie, żeby się umówić.
#25
Napisano 19:06, 16.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#26
Napisano 20:53, 17.02.2010
gbarc, to nie jest cicha akcja, stabilizatory to chyba juz wszyscy z forum pojechali wymienic jakis czas temu hehe. Z kostka stacyjki tez bylo.
NIE wszyscy ja dzwoniłem do dwóch ASO i w każdym powiedziano mi, że moje auto nie podlega żadnym akcjom serwisowym
#27
Napisano 22:26, 17.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:09, 09.03.2010
ja moglem wyciagnac kluczyk podczas jazdy i wyrzucic przez okno i dalej jechac
dario no to gratulacje , zapewniam, że jeżeli tak zrobisz to poziom adrenaliny przy 160 km/h i gasnącym silniku to bardzo niski stan . Zakręty będziesz brał jak motocykliści? Pochylając się . No chyba że przy wymianie kostki usunąłeś blokadę kierownicy.
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:37, 09.03.2010
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:10, 30.05.2010
A teraz całkiem poważnie, mianowicie u mnie również był problem z wyłączaniem się samochodu w czasie jazdy lub z jego odpaleniem. Winna była kostka stacyjki - i tu najlepsze wymienili mi ją w serwisie w Warszawie za free w ramach akcji serwisowej. Samochód sprowadzony z belgii w tym roku. Facet oczywiście miał opór z tym, że żadnego wpisu w książce serwisowej, chociaż nie jest w tym przypadku potrzebna. Ale nie dajcie się spławić, niech dzwoni do Honda Polska i tam niech decydują czy podlega akcji czy nie, serwis nic nie ma do gadania. To centrala wyraża zgodę na akcję, a nie serwis. Przy okazji sprawdzenia po VIN doszła wymiana sondy lambda również za free (przy okazji geniusz w serwisie prawdopodobnie źle podłączył sondę, bo szalały obroty i zapalał się check engine - po zrobieniu 10 km i ponownej wizycie w serwisie kierownik nic podobno nie znalazł ale problem już się nie powtórzył). Także niech nie wciskają kitu, że na pewno nie podlega akcji lub biorą za to kasę. Proponuję telefon do innego serwisu lub naciskać żeby sprawdzili w centrali. W końcu to trochę kasy w kieszeni i usunięty problem, a samo sprawdzenie nic nie kosztuje.