hold- strojenie seryjnego kompa niepzechodzi
a niby dlaczego nie? Możesz coś więcej powiedziec ? Bo ten temat mnie bardzo ciekawi.
Bo naszych kompów nie da się tak sobie stroić jak w VW TDI.
Wyjściem jest jakiś stand alone albo piggy back
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:27, 17.10.2014
hold- strojenie seryjnego kompa niepzechodzi
a niby dlaczego nie? Możesz coś więcej powiedziec ? Bo ten temat mnie bardzo ciekawi.
Bo naszych kompów nie da się tak sobie stroić jak w VW TDI.
Wyjściem jest jakiś stand alone albo piggy back
Napisano 20:10, 17.10.2014
A od czego pasuje do k24 kompresor? Bo kumpel ma civica i do niego pasuje jakiś kompresor od silnika mercedesa. Potrzebowałbym nazwę firm częsci itd.
Napisano 02:19, 18.10.2014
eaton m45 albo m62 to te najbardziej popularne z mietków
do Hondy / Acury firma Rotrex robi chyba dedykowane.
Z tego co ja zdążyłem zorientować sprawę adaptacja m45 nie nastręcza większych problemow, a sprawny kompresor z rozbitego mieczysława dużo łatwiej i taniej dorwać.
Jeśli dobrze pamiętam to poza wydajnością m62 ma też sprzęgiełko
Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 02:20, 18.10.2014
Napisano 18:50, 18.10.2014
Eaton m45 ma za małą wydajność do 2.4 lepszy jest m62 tylko że nie da się go od tak zamontować trzeba wywalić klimę lub zmienić kolektor na Jackson Racing albo wyspawać swój i zamontować go na nim.Ja zrobiłem zestaw na eatonie m90 i muszę go tylko założyć i zobaczyć jak chodzi koszt kolektor JR 1.5zł ,eaton m90 1.5zł zawór baypass i reszta gratów można samemu dorobić 1.5zł.Sumując 4500zł i mamy kompresor.Do tego jeszcze potrzeba doliczyć inne koszty,komp,strojenie,większe wtryski itd.
Napisano 19:23, 18.10.2014
Adam, a powiedz mi jeżeli ja mam założony gaz to muszę założyć te wtryski do bemy? skoro mam wtryski od gazu najszybsze jakie mogą być I spokojnie one dadzą rade nawet do 300 KM. I jeżeli założysz już kompresor to powiedz mi ile kucy masz więcej i jak idzie?
Użytkownik BIZ0N edytował ten post 19:28, 18.10.2014
Napisano 20:29, 18.10.2014
O gaz trzeba się pytać stroiciela czy da się na nim jeździć ,ale nie wieże że po założeniu kompresora będziesz jeździł tylko na Lpg. Na pewno pierwsze wystroił bym to na Pb a później bawił się z Lpg .Ja mam silnik 2.0 i celuje w ponad 200hp a u Ciebie mój zestaw wypluł by na pewno ponad 300hp
Napisano 21:24, 18.10.2014
to jak założysz już wszystko to napisz mi na priv co i jak wyszło bo jestem strasznie ciekaw jak to wygladą i jeździ
Napisano 01:30, 19.10.2014
adam ale komp + strojenie licz koło 2500 zł (ostrożnie liczę)
wtryski, pompa paliwa, większy wydech, troszke innych drobnostek i robi się jednak bliżej 10.000 zł
Nie wiem jak z układem przeniesienia napędu ale może ktoś kto już miał np turbo wypowie się czy trzeba wzmacniać docisk i wsadzać inne sprzęgło czy może OEM ogarnia taki wzrost momentu.
Napisano 06:34, 19.10.2014
Dlatego napisałem 4.5 tyś za sam kompresor + reszta i na pewno do 10tyś dojdziemy a nawet więcej,sprzęgło na pewno do wymiany bo zacznie się ślizgać choć przy kompresorze może być inaczej ale nie jestem w 100% pewny
Napisano 13:16, 19.10.2014
1.500,00 zł za sam kompresor? - jeżeli weźmiesz pod uwagę wymianę uszczelniaczy i łożysk w M62 (ok 200,00 zł) - dodatkowo to, że część uszczelnień trzeba albo dorabiać za zamówienie albo ściągać z USA (nie do dostania jest uszczelnienie przednie wałka za sprzęgłem oraz mniejszy uszczelniacz łożyska kulkowego) - dodatkowo dużo M62 ma zużyte sprzęgła - koszt nowego z dobrego źródła o ile w ogóle znajdziesz to min 800-900 zł - a jak nie to zostaje ASO z cena 3.200 zł + olej + poskładanie tego w całosć
wiec te twoje ceny są wyssane z palca - same wtryski gdybyś chciał kupić nówki siemensa to koszt ok 800 zł - a wiadomo, co by się stało gdyby używany wtrysk się zatarł ........buuum
albo robi się dobrze albo po kosztach i później narzeka, się że coś padło
www.mkmlawyers.pl
Napisano 14:01, 19.10.2014
Ja nie mówię o eatonie m62 czytaj ze zrozumieniem tylko o m90 który nie ma sprzęgiełka i wiem za ile go kupiłem i w jakim jest stanie,łożyska jak i uszczelniacze do niego dostępne są w Pl jedynie olej kupiłem w USA .A czy ja pisałem o kosztach wtrysków i innych rzeczach potrzebnych do prawidłowego działania zestawu,nie.A kupując używane wtryski zawsze należy je sprawdzić.
Napisano 14:18, 24.10.2014
Napisano 19:22, 24.10.2014
Nie tylko obudową ale i wydajnością
Napisano 20:11, 24.10.2014
Ale ta wydajnosc wynika chyba tylko z tego ze m90 ma mniejsze koło pasowe
Napisano 20:57, 24.10.2014
Raczej nie,wydaje mi się że ma większe rotory przez to jego wydajność się zwiększa.
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych