Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kompresor w k24A3

VII sedan

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:27, 17.10.2014

hold- strojenie seryjnego kompa niepzechodzi

 

a niby dlaczego nie? Możesz coś więcej powiedziec ? Bo ten temat mnie bardzo ciekawi.

 

Bo naszych kompów nie da się tak sobie stroić jak w VW TDI.

Wyjściem jest jakiś stand alone albo piggy back


  • 0

#17 BIZ0N

BIZ0N
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 17.10.2014

A od czego pasuje do k24 kompresor? Bo kumpel ma civica i do niego pasuje jakiś kompresor od silnika mercedesa. Potrzebowałbym nazwę firm częsci itd.


  • 0

#18 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 02:19, 18.10.2014

eaton m45 albo m62 to te najbardziej popularne z mietków

do Hondy / Acury firma Rotrex robi chyba dedykowane.

Z tego co ja zdążyłem zorientować sprawę adaptacja m45 nie nastręcza większych problemow, a sprawny kompresor z rozbitego mieczysława dużo łatwiej i taniej dorwać.

Jeśli dobrze pamiętam to poza wydajnością m62 ma też sprzęgiełko


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 02:20, 18.10.2014

  • 0

#19 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:50, 18.10.2014

Eaton m45 ma za małą wydajność do 2.4 lepszy jest m62 tylko że nie da się go od tak zamontować trzeba wywalić klimę lub zmienić kolektor na Jackson Racing albo wyspawać swój i zamontować go na nim.Ja zrobiłem zestaw na eatonie m90 i  muszę go tylko założyć i zobaczyć jak chodzi koszt kolektor JR 1.5zł ,eaton m90 1.5zł zawór baypass i reszta gratów można samemu dorobić  1.5zł.Sumując 4500zł i mamy kompresor.Do tego jeszcze potrzeba doliczyć inne koszty,komp,strojenie,większe wtryski itd.


  • 0

#20 BIZ0N

BIZ0N
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 18.10.2014

Adam, a powiedz mi jeżeli ja mam założony gaz to muszę założyć te wtryski do bemy? skoro mam wtryski od gazu najszybsze jakie mogą być ?? I spokojnie one dadzą rade nawet do 300 KM. I jeżeli założysz już kompresor to powiedz mi ile kucy masz więcej i jak idzie? :D


Użytkownik BIZ0N edytował ten post 19:28, 18.10.2014

  • 0

#21 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:29, 18.10.2014

O gaz trzeba się pytać stroiciela czy da się na nim jeździć ,ale nie wieże że po założeniu kompresora będziesz jeździł tylko na Lpg. Na pewno pierwsze wystroił bym to na Pb a później bawił się z Lpg .Ja mam silnik 2.0 i celuje w ponad 200hp a u Ciebie mój zestaw wypluł by na pewno ponad 300hp


  • 0

#22 BIZ0N

BIZ0N
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 18.10.2014

to jak założysz już wszystko to napisz mi na priv co i jak wyszło bo jestem strasznie ciekaw jak to wygladą i jeździ :D


  • 0

#23 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:30, 19.10.2014

adam ale komp + strojenie licz koło 2500 zł (ostrożnie liczę)

wtryski, pompa paliwa, większy wydech, troszke innych drobnostek i robi się jednak bliżej 10.000 zł

Nie wiem jak z układem przeniesienia napędu ale może ktoś kto już miał np turbo wypowie się czy trzeba wzmacniać docisk i wsadzać inne sprzęgło czy może OEM ogarnia taki wzrost momentu.


  • 1

#24 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:34, 19.10.2014

Dlatego napisałem 4.5 tyś za sam kompresor + reszta i na pewno do 10tyś dojdziemy a nawet więcej,sprzęgło na pewno do wymiany bo zacznie się ślizgać choć przy kompresorze może być inaczej ale nie jestem w 100% pewny


  • 0

#25 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:16, 19.10.2014

1.500,00 zł za sam kompresor? - jeżeli weźmiesz pod uwagę wymianę uszczelniaczy i łożysk w M62 (ok 200,00 zł) - dodatkowo to, że część uszczelnień trzeba albo dorabiać za zamówienie albo ściągać z USA (nie do dostania jest uszczelnienie przednie wałka za sprzęgłem oraz mniejszy uszczelniacz łożyska kulkowego) - dodatkowo dużo M62 ma zużyte sprzęgła - koszt nowego z dobrego źródła o ile w ogóle znajdziesz to min 800-900 zł - a jak nie to zostaje ASO z cena 3.200 zł  :) + olej + poskładanie tego w całosć

wiec te twoje ceny są wyssane z palca - same wtryski gdybyś chciał kupić nówki siemensa to koszt ok 800 zł :) - a wiadomo, co by się stało gdyby używany wtrysk się zatarł ........buuum :)

albo robi się dobrze albo po kosztach i później narzeka, się że coś padło :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#26 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:01, 19.10.2014

Ja nie mówię o eatonie  m62 czytaj ze zrozumieniem tylko o m90 który nie ma sprzęgiełka i wiem za ile go kupiłem i w jakim jest stanie,łożyska jak i uszczelniacze do niego dostępne są w Pl jedynie olej kupiłem w USA :) .A czy ja pisałem o kosztach wtrysków i innych rzeczach potrzebnych do prawidłowego działania zestawu,nie.A kupując używane wtryski zawsze należy je sprawdzić.


  • 0

#27 kazik_h9w3

kazik_h9w3
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS
  • KM:~~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:18, 24.10.2014

M62 i m90 to sa praktycznie te same kompressory różniące się obudowa i wlasnie tym ze ten m90 nie ma elektrosprzegla a co do pytania o gaz kolegi Bizona to raczej i tak trzeba stroic na benzynie z odpowiednimi wtryskami bo mapa lpg opiera sie na tej od beny
  • 0

#28 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:22, 24.10.2014

Nie tylko obudową ale i wydajnością


  • 0

#29 kazik_h9w3

kazik_h9w3
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS
  • KM:~~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:11, 24.10.2014

Ale ta wydajnosc wynika chyba tylko z tego ze m90 ma mniejsze koło pasowe 


  • 0

#30 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:57, 24.10.2014

Raczej nie,wydaje mi się że ma większe rotory przez to jego wydajność się zwiększa.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sedan

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq