Coś mi się wydaje że łatwiej to uturbić
http://allegro.pl/wt...4631034225.html
http://allegro.pl/tu...4625563486.html lub http://allegro.pl/tu...4615929774.html
Do tego kolektor wydechowy custom 1000zł
400zł intercooler
350zł rury dolot
pompa paliwa 500zł
wydech 1300zł
strojenie seryjnego kompa z 2000zł
blow off 250zł
jakiejś przewody do smarowania, chłodzenie wodą turbiny, itd 400zł
To razem z 12000zł jeśli bierzemy orginalnego garretta i zrobimy większość prac sami. I na takim setupie było by z 350KM leciutko
z ta cena rur to Ci powiem tanioszka xD sam material na orurowanie to koszt 600-700 zl dolicz zlaczki opaski
Wydech 1300? Ale ze jak? Jakis 2" moze tak
uszczelki pod kolektor pod Turbo etc juz masz min 300-500 zl
Bov za 250? Chyba z allegro chinczyk
jak Ci stanie to turbina podziekuje
Wtryski ? Listwa paliwowa?
Przewody paliwa ? Regulator cisnienia? komputer + strojenie..przespawanie miski olejowej z powrotem pod T.. no sporo rzeczy tu brakuje na tej liscie.. zegary czujniki.. takie T do k24 niestety za 12 k to nie zrobisz..
to zaczyna sie od 16-> w gore..
kompresor? Hmm jak kto woli
Podniesienie mocy samo w sobie to nie je tania zabawa niestety
Oczywiscie mowie tu o turbo na golym silniku
bez kucia
zakucie k24 -> masz juz na starcie min 12k
coby poskladac jak trzeba silnik pod T
wiec T z kutym silnikiem masz cenke pod 30k zeby to mialo rece i nogi..
Użytkownik BartekL edytował ten post 20:17, 16.10.2014