Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Kupno używanej sekwencji

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 19.10.2014

Jutro pojadę do tego gazownika i się wszystkiego dowiem. Wydaje mi się ze dostaje za mało gazu tylko nie wiem czemu skoro parownik jest do 136 km a jak przekrocze 3500 obr przełącza się na benzynę tak jakby mu brakowało
  • 0
Kojot

#32 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:05, 19.10.2014

Bo moc w wolnossacym wzrasta razem z obrotami, nie mówiąc już o załączeniu vteca, gdzie jest nagły skok... Na postoju jak go przegazujesz to tak samo się dzieje? Jak dla mnie to tez parownik, a i wtryski nie będą nadazac... Wszyscy Ci mówią, że to nie ma prawa działać prawidłowo, a ty słuchasz gazownika, który w Mondeo zrobił i działało... Tylko nasze silniki potrzebują znacznie szybszych wtryskow, a i potrzebny jest zapas na parowniku, bo z biegiem lat on też powoli traci parametry

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#33 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 19.10.2014

Na postoju też. Ja nie słucham gazownika tylko tak mi powiedział gościu od którego kupiłem instalacje a jutro dopiero jadę do gazownika i będę wiedział co się dzieje. Mam nadzieję że na tym kompie coś wykaże
  • 0
Kojot

#34 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:39, 19.10.2014

No to już dopiero bym mu wierzył na słowo... No proszę Cię, on to sprzedaje, i będzie wciskal to co mu leży i chce zarobić... No sorry, ale tutaj były już chyba wszystkie możliwe zestawy sprawdzane i naprawdę wiadomo co będzie działać, a co nie da rady... I tym sposobem, próbując oszczędzić wydasz dwa razy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#35 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 19.10.2014

Zrozum w końcu że ja nie mówię że mu wierzę tylko że tak powiedział i wiem że każdy jak sprzedaje to chwali dlatego pytam was a nie jego. Sprawdziłem spalanie, jeździłem dosyć dynamicznie a do 3500 bo później się przełącza na benzynę i spaliła 10,5. Wydaje mi się ze ma za mało gazu i dlatego powyżej 3500 przełącza. Parownik zawoli do 150 km będzie dobry? Koszt ok 200zl nowy z tego co patrzyłem
  • 0
Kojot

#36 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:20, 19.10.2014

Nie mozna tego nazwac ze ma za malo gazu, to nie jest 2 gen zeby pokrecic sruba i bedzie wiecej. Ma zla dawke w momencie jak przerzuca na pb. Wystroic to co masz i nie wrozyc z fusow ;)

Wysłano z mojej RAZR MAXX

Użytkownik tojejo edytował ten post 20:20, 19.10.2014

  • 0

#37 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 19.10.2014

Heh ok dzięki tolejo jutro jadę na regulację i mam nadzieję że ustawi to tak żeby jeździło :) jakby nie patrzeć 10.5 to trochę mniej niż 15, i co najważniejsze żadnych strzałów rozrywajacych obudowę filtra powietrza. Obawiałem się też że będzie się późno przełączalo a do pracy mam 3km ale odpalam auto i w miejscu po jakiejś minucie się przełącza. Ustawione na 25 stopni z tego co mówił
  • 0
Kojot

#38 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 20.10.2014

Byłem dziś u tego gazownika. Stwierdził że można by było zmienić dysze ale narazie powiedział żebym pojeździl. Auto na wyższych obrotach pracuje idealnie natomiast na mniejszych czasem szarpnie ale nie jest to tak bardzo odczuwalne więc narazie sprawdzę jak się będzie sprawował i ile będzie palił bo wnioskuję że jak będą większe dysze to i większe spalanie ale nie wiem. No i najważniejsze to przezucanie na benzynę. Było coś ustawione nie tak i jak auto miało 700obr to komputer pokazywał 1500 więc przy 3500 wskazywało 7000 i dlatego go odcinalo
  • 0
Kojot

#39 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:23, 20.10.2014

No widzisz, spokojnie, palić więcej nie będzie :)

"Przychlastaj go" (oj wryło się z ostatniego odcinka Bedzie pan zadowolony) w pełnym zakresie obrotów na kilku biegach, porównaj z benzyną i będziesz wiedział na co zwrócić uwagę mechanikowi następnym razem :)


  • 0

#40 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 20.10.2014

Dokładnie najważniejsze że parownik i wtryski są sprawne to już jestem trochę spokojniejszy :)
Dysze 40 zł więc w najgorszym wypadku je zmienię no ale może będzie ok
Jeszcze mi zwiększył trochę dawkę komputerowo bo się nie wkrecala za dobrze na obroty i mam nadzieję że nie będzie teraz brała za dużo no ale wszystko wyjdzie na dniach :)
  • 0
Kojot

#41 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:16, 20.10.2014

A chociaż robił to podczas jazdy, czy na postoju podpiął się i dołożył?


  • 0

#42 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 20.10.2014

No właśnie tylko na postoju... Nie chciał jechać, tez myślałem że chociaż wsiadzie a tylko kazał się przejechać i powiedzieć co się
dzieje i czy jest poprawa
Dlatego obawiam się tego spalania
  • 0
Kojot

#43 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:04, 21.10.2014

Jeśli chcesz się dowiedzieć co i jak, to przegoń auto dobrze, tylko non stop na wysokich obrotach. Znając życie to zaraz wywali CE, bo ani wtryski ani reduktor nie dadzą rady przy butowaniu w tym aucie.


  • 0

#44 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:29, 21.10.2014

Hym check engine tak? Wczoraj go tak butowalem przez 20 km i nic nie wyskoczyło. Dzisiaj zauważyłem kolejna rzecz dziś rano go odpaliłem i po 3 sekundach przełączył się już na gaz no ale zobaczę jak będzie później i jutro
  • 0
Kojot

#45 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:38, 21.10.2014

Piękny drut team... :om:
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq