Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

czyszczenie przepustnicy honda accord

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 pga

pga
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Oleśnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:214
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 15.10.2014

W przypadku nieelektronicznej przepustnicy faktycznie bywały takie problemy, zwłaszcza z zaworem IACV (zawór odpowiadający za bieg jałowy). Elektroniczne przepustnice były montowane w 2.4 oraz we wszystkich poliftach, tak więc u Ciebie mógłby taki problem wystąpić. Myślę jednak że nie jest to groźny zabieg jeśli nie będziesz ruszał IACV.

 

Jeśli chodzi o objawy które opisałeś to prawdopodobne jest że mogło by to pomóc, ale w pierwszej kolejności obwiniałbym jednak czujnik położenia pedału gazu. To taka puszka na ścianie grodziowej zaraz pod maską po stronie pasażera. ASO taki czujnik wymienia całkowicie, ja widziałem na forum że ktoś to rozbierał i czyścił i to z pozytywnym skutkiem, trzeba by poszukać głębiej na forum.


  • 0

#17 HONCORD03

HONCORD03
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 17.10.2014

Dzięki "pga". Jak będzie trochę czasu to postudiuję i przyjrzę się temu czujnikowi bo ta nierówna jazda powoli wyprowadza mnie z równowagi :siema: 


  • 0

#18 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 22.10.2014

sprawdziłem podając paliwo tak jak poradził kolega Wlodar i odpaliłem za pierwszym razem choc jak by nie mógł wejsc na obroty ale to była sekunda no i podjazd do sklepu zgaszenie i po chwili ponowne odpalenie silnika za drugim razem. sprawdze cisnienie paliwa jakie pompa podaje i sprawdze zawór i filtr. ile Barów powinna podawac pompa ??


  • 0

#19 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 01.11.2014

witam kontynuując temat dzisiaj jeżdząc samochodem zaczął mi gasnąć po wcinieciu sprzegła oraz zauważyłem również nie stabilne obroty raz na biegu jałowym ma 500-550 raz ma 700-850 


  • 0

#20 hiszpan98

hiszpan98
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 29.01.2015

Mam podobny problem w moim aucie jak HONCORD03

Tylko że oprócz podszarpywania podczas dawania gazu oraz puszczania to mam taki objak podczas jazdy ze stałą prędkością do około 60-80 km/h

Jakby coś nie tak z pedalem gazu - tak uważam ponieważ gdy przełączę na tempomat to objaw ustępuje

Nie zapala mi się żadna kontrolka.

Jak sprawdzić czy to jest czujnik położenia pedału gazu czy coś innego?

Jak uważacie?|


  • 0

#21 HONCORD03

HONCORD03
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Skawina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 31.01.2015

Z czujnikiem może być problem, tzn. Chyba tylko wymiana na nowy. Ja tego wynalazku nie mam bo w mojej wersji był dopiero po lifcie - ale u ciebie jest. Ja nie mam poszarpywania podczas przyśpieszania więc ty masz jeszcze ciekawiej. Ostatnio wymieniłem świece , ale bez zmian. Przyczyn może być wiele i już czytałem o chyba wszystkich sposobach poradzenia sobie z tym i tylko kilka coś pomogło,a reszta kasa w błoto. Z drugiej strony nie wiem czy wszyscy opisywali tego samego typu szarpanie. Ty masz świeży model więc może w serwisie mieli takie przypadki. Daj znać jak uda ci się pozbyć poszarpywania.
  • 0

#22 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 31.01.2015

Witam!

Nie wiem czy pomogę ale odnośnie ciężkiego palenia na zimnym silniku przypomniał mi się kolega posiadający civic'a VI gen. Auto zaczęło mu ciężko palić przeważnie z rana jak było zimne. Czyścił przepustnice, świece nowe, filtr paliwa i nic. Aż w końcu po odkręceniu zbiorniczka z płynem chłodniczym zobaczył że na zapalonym silniku od czasu do czasu lecą bulki. Pojechał do warsztatu żeby zmierzyli mu obecność spalin (CO2) w płynie chłodniczym i niestety wyszło uszczelka pod głowicą padnięta. Zrobił to i objawy ustały.


  • 0

#23 ralph

ralph
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CRV
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 05.02.2015

Pawełeł dobrze prawi mój CRV ma objawy typowe dla uszkodzonego czujnika temperatury tzn. chodzi jak subaru (nie na wszystkie gary),  ciężko pali, wywala błąd wypadania zapłonu na cewce 2. Test płynu wykazał że do układu chłodzącego przedostaje się co2,. Od jutra biorę się za wymianę uszczelki


  • 0

#24 Szizu

Szizu
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:KAŃCZUGA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 23.09.2015

Witam

ja znowu mialem tez problem z odpalaniem ale u mnie okazalo sie ze wtryskiwacz gazu przepuszczał imieszał sie gaz z PB i musial chwile pomielić zanim odpalil moze to komuś pomoże :)


  • 0

#25 boober1

boober1
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 14.09.2017

Cześć

Temat: strach przed czyszczeniem przepustnicy :D

Zadzwoniłem do serwisu ASO Honda w Lublinie, żeby dowiedzieć się o koszt nauki wolnych obrotów (adaptację) accorda VII 2004 2,4 w serwisie za pomocą komputera.
Pan zapytał się po co mi cos takiego, odpowiedziałem mu, że mam zamiar wyczyścić przepustnicę i obawiam się, że będzie problem z obrotami.
Pan podniesionym głosem oznajmił, że nie jest to grupa VW i tutaj się nie czyści przepustnic i żeby nie robić tego co piszą w internetach J
Powiedział też, że jeśli „wymyję” przepustnicę, to będzie do wyrzucenia, bo jest tam jakieś uszczelnienie.
Troszki się przestraszyłem, chociaż na forum mnóstwo użytkowników accorda czyściło te przepustnice
.
Czy ktoś z Was zepsuł przepustnicę przez umycie ją czymś w stylu wd40? J

P.S.
Wracając do kosztów nauki wolnych obrotów komputerem, to kosztuje to w Lublinie 150zł i trzeba się wcześniej umawiać.
  • 0

#26 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:20, 14.09.2017

ostatnio czyściłem przepustnicę i nic takiego nie występuje ;) tzn przez dwa dni uczył się obrotów, bo dość długo trzymał na wysokich. Ale po 2-3 dniach wszystko wróciło do normy. I owszem - to nie grupa VW, ale syf też się zbiera... nie ma go jakoś dużo, ale jednak po kilkunastu latach... trochę osadu jest. Można z tym żyć, ale można też wyczyścić i np. przy okazji założyć uszczelkę termo.


  • 0

#27 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:08, 14.09.2017

Według manuala przepustnicę elektroniczną należy czyścić preparat na szmatkę i szmatką a nie preparat bezpośrednio bo to wymyje z ośki specjalny teflon i tyle. Co do nauki obrotów to nie trzeba robić ewentualnie po zabiegu wypiąć wtyczkę skrają ostatnią z komputera na parę sekund i tyle. Mówię w moim przypadku o k24A3  


  • 0

#28 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:41, 11.10.2017

Panowie a tam pod przepustnice a kolektor jeżeli się nie mylę nie idzie żadna uszczelka ? 


  • 0

#29 mr_simon

mr_simon
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Dębno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:45, 11.10.2017

Między kolektorem a przepustnicą jest uszczelka.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq