XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 06:40, 09.10.2014
#32
Napisano 21:45, 10.10.2014
aktualnie mam na tyle po -0,42 i liczę że ząbkowania nie będzie
#33
Napisano 21:53, 10.10.2014
aktualnie mam na tyle po -0,42 i liczę że ząbkowania nie będzie
daj znać za jakiś czas czy pomogło, gdzie kupiłeś cambery i ile Cię ta przyjemność wyniosła
#34
Napisano 14:15, 13.10.2014
daj znać za jakiś czas czy pomogło, gdzie kupiłeś cambery i ile Cię ta przyjemność wyniosła
Cambery z ebaya, koszt niecałe 400 PLN
Aby sprawdzić czy przestało ząbkować będę musiał poczekać do przyszłego sezonu jak kupie nowe opony bo z moimi wyzabkowanymi już nic nie zrobię raczej same się nie naprawią. A szkoda bo kupiłem je jakieś 20 000 km temu nówki i jeszcze mają sporo bieżnika.
Użytkownik Biedrona edytował ten post 14:16, 13.10.2014
#35
Napisano 14:37, 13.10.2014
ja swoje wyząbkowane opony dałem do wyrównania bierznika (szorstkowanie) za 4 opony zapłaciłem 200 zł i po tym zabiegu zero wycia polecam tym bardziej że oponki masz prawie nówki.
Masz jeszcze link do tej aukcji
Użytkownik slav2006 edytował ten post 14:38, 13.10.2014
#36
Napisano 15:03, 13.10.2014
Z góry dziękuję.
Tapnięte Lenofonicznie :yoda
#37
Napisano 20:57, 13.10.2014
http://www.ebay.co.u...=item1e92481e90
Ogólnie ekstra sprawa, biedrona jak z regulacja tego? trzeba to zrobic przy zbierzności rozumiem?
#38
Napisano 22:09, 13.10.2014
ja swoje wyząbkowane opony dałem do wyrównania bierznika (szorstkowanie) za 4 opony zapłaciłem 200 zł i po tym zabiegu zero wycia polecam tym bardziej że oponki masz prawie nówki.
Masz jeszcze link do tej aukcji
Gdzieś w okolicach Łodzi ? Nieraz tam jestem...... ciekawe czy na Śląsku gdzieś szorstkują ?
#39
Napisano 22:13, 13.10.2014
w Łodzi jest zakład: http://koloserwis.pl/ godzina roboty i banan na twarzy
#40
Napisano 18:47, 14.10.2014
Ogólnie ekstra sprawa, biedrona jak z regulacja tego? trzeba to zrobic przy zbierzności rozumiem?
Ja zmieniłem wahacze i przy okazji sprawdziłem zbieżność aby mieć pewność że wszystko jest teraz ok.
Wg mnie warto wyłożyć dodatkowe 150 PLN na sprawdzenie zbieżności i mieć pewność że teraz jest wszystko jak należy.
#41
Napisano 15:54, 19.08.2015
Byłem ustawić zbieżność i wyszło, że z tyłu po obu stronach mam za duży kąt (lewe 2.30 ; prawe 2.33), gdy auto stoi na ziemi wizualnie tył siedzi lekko niżej. Znajomy przejrzał mi auto i nie znalazł nic niepokojącego. Wymieniałem w lewym kole wahacz górny, bo poprzedni właściciel wsadził za krótki i drążek kierowniczy, reszta to fabryka.
Pewien człowiek podpowiedział mi, że negatyw może być spowodowany tym, że tył niżej siedzi
Użytkownik MAcieja87 edytował ten post 15:57, 19.08.2015
#42
Napisano 18:34, 20.08.2015
To jest zawias wielowachaczowy i jezeli dopakujesz towaru na tyl bedzie cielo wew. zreszta czym szerszy kapec tym przypadlosc narasta.
Jak bede mial chwile to cykne fote mojej . Bylem na zbieznosci i wyszlo ze nie oplaca sie srub luzowac dla 1mm, koles powiedzial ze w najgorszym punkcie bylo 0,5 stopnia odchylu od normy.
#43
Napisano 19:08, 20.08.2015
U mnie jest przynajmniej o stopień po za tolerancją, a to mało nie jest. W bagażniku nie wożę nic nadzwyczajnego i na pewno nie zrobi to takiej równicy. Przy obecnym kącie będzie mi cięło opony
#44
Napisano 11:26, 27.08.2015
nikt nic nie pisze, będę musiał w ciemno zacząć od sprężyn myślę włożyć kayaba, na aledrogo znalazlem 157 zł sztuka
Użytkownik MAcieja87 edytował ten post 11:59, 27.08.2015
#45
Napisano 19:29, 27.08.2015
U mnie jest ponad 3 stopnie na minusie i jezdze tak drugi rok. Jedyne sensowne wyjscie to kupno camberow i regulacja. Opony tnie glownie przez zla zbieznosc, pochylenie ma juz mniejszy wpyw, chociaz dalej jednak ma.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych