Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Negatyw z Tyłu acco VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:40, 09.10.2014

Teraz może mniej ale tył zawsze ma tendencję do ząbkowania przez siły działające tylko w jedną stronę z dobrą przyczepnością.
  • 0
                       

#32 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:45, 10.10.2014

aktualnie mam na tyle po -0,42 i liczę że ząbkowania nie będzie 


  • 0

#33 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:53, 10.10.2014

aktualnie mam na tyle po -0,42 i liczę że ząbkowania nie będzie 

daj znać za jakiś czas czy pomogło, gdzie kupiłeś cambery i ile Cię ta przyjemność wyniosła ??


  • 0

#34 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:15, 13.10.2014

daj znać za jakiś czas czy pomogło, gdzie kupiłeś cambery i ile Cię ta przyjemność wyniosła ??

 

 

Cambery z ebaya, koszt niecałe 400 PLN

 

Aby sprawdzić czy przestało ząbkować będę musiał poczekać do przyszłego sezonu jak kupie nowe opony bo z moimi wyzabkowanymi już nic nie zrobię raczej same się nie naprawią. A szkoda bo kupiłem je jakieś 20 000 km temu nówki i jeszcze mają sporo bieżnika.


Użytkownik Biedrona edytował ten post 14:16, 13.10.2014

  • 0

#35 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:37, 13.10.2014

ja swoje wyząbkowane opony dałem do wyrównania bierznika (szorstkowanie) za 4 opony zapłaciłem 200 zł i po tym zabiegu zero wycia :-) polecam tym bardziej że oponki masz prawie nówki.

 

Masz jeszcze link do tej aukcji ??


Użytkownik slav2006 edytował ten post 14:38, 13.10.2014

  • 0

#36 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:03, 13.10.2014

Również proszę o linka do camberów.
Z góry dziękuję.

Tapnięte Lenofonicznie :yoda
  • 0

#37 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 13.10.2014

http://www.ebay.co.u...=item1e92481e90

 

Ogólnie ekstra sprawa, biedrona jak z regulacja tego? trzeba to zrobic przy zbierzności rozumiem?


  • 0

#38 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:09, 13.10.2014

ja swoje wyząbkowane opony dałem do wyrównania bierznika (szorstkowanie) za 4 opony zapłaciłem 200 zł i po tym zabiegu zero wycia :-) polecam tym bardziej że oponki masz prawie nówki.

 

Masz jeszcze link do tej aukcji ??

Gdzieś w okolicach Łodzi ? Nieraz tam jestem...... ciekawe czy na Śląsku gdzieś szorstkują ?


  • 0
                       

#39 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:13, 13.10.2014

w Łodzi jest zakład: http://koloserwis.pl/ godzina roboty i banan na twarzy :-)


  • 0

#40 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:47, 14.10.2014

 

 

Ogólnie ekstra sprawa, biedrona jak z regulacja tego? trzeba to zrobic przy zbierzności rozumiem?

 

 

Ja zmieniłem wahacze i przy okazji sprawdziłem zbieżność aby mieć pewność że wszystko jest teraz ok. 

Wg mnie warto wyłożyć dodatkowe 150 PLN na sprawdzenie zbieżności i mieć pewność że teraz jest wszystko jak należy. 


  • 0

#41 MAcieja87

MAcieja87
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 19.08.2015

Byłem ustawić zbieżność i wyszło, że z tyłu po obu stronach mam za duży kąt (lewe 2.30 ; prawe 2.33), gdy auto stoi na ziemi wizualnie tył siedzi lekko niżej. Znajomy przejrzał mi auto i nie znalazł nic niepokojącego. Wymieniałem w lewym kole wahacz górny, bo poprzedni właściciel wsadził za krótki i drążek kierowniczy, reszta to fabryka. 

Pewien człowiek podpowiedział mi, że negatyw może być spowodowany tym, że tył niżej siedzi


Użytkownik MAcieja87 edytował ten post 15:57, 19.08.2015

  • 0

#42 piterus11

piterus11
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:z tad
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 20.08.2015

To jest zawias wielowachaczowy i jezeli dopakujesz towaru na tyl bedzie cielo wew. zreszta czym szerszy kapec tym przypadlosc narasta.

Jak bede mial chwile to cykne fote mojej . Bylem na zbieznosci i wyszlo ze nie oplaca sie srub luzowac dla 1mm, koles powiedzial ze w najgorszym punkcie bylo 0,5 stopnia odchylu od normy.


  • 0

#43 MAcieja87

MAcieja87
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 20.08.2015

U mnie jest przynajmniej o stopień po za tolerancją, a to mało nie jest. W bagażniku nie wożę nic nadzwyczajnego i na pewno nie zrobi to takiej równicy. Przy obecnym kącie będzie mi cięło opony


  • 0

#44 MAcieja87

MAcieja87
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 27.08.2015

nikt nic nie pisze, będę musiał w ciemno zacząć od sprężyn :-( myślę włożyć kayaba, na aledrogo znalazlem 157 zł sztuka 


Użytkownik MAcieja87 edytował ten post 11:59, 27.08.2015

  • 0

#45 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:29, 27.08.2015

U mnie jest ponad 3 stopnie na minusie i jezdze tak drugi rok. Jedyne sensowne wyjscie to kupno camberow i regulacja. Opony tnie glownie przez zla zbieznosc, pochylenie ma juz mniejszy wpyw, chociaz dalej jednak ma.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq