XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#241
Napisano 15:12, 05.04.2023
#242
Napisano 16:27, 05.04.2023
Te sworznie które podesłałeś mają elementy z tworzywa, jakoś to nie budzi mojego zaufania jeśli chodzi o dolny sworzeń na którym wisi ciężar auta.
ale każde to mają.
wiem że do Hondy mało meyle HD jest, bo normalnie bym to zamontował.
Kiedyś kupowałem Dormana do Cadillaca i było ultra wytrzymałe, dlatego chciałem zapytać czy wymiary 43 i 35 podejdą, bo takich danych w Tecdocu nie znalazłem, ale nikt tej marki nie zna i zebrała się już loża szyderców
#243
Napisano 16:41, 05.04.2023
Honda to nie Cadillac, warto zacząć od budowy zawieszenia w Accordzie żeby zrozumieć w czym jest problem.
Jak zgubisz koła to sobie przypomnisz o tym co zostało tu napisane przez "loże szyderców" i latami w kółko powtarzane.
Zrobisz jak uważasz, Twoje auto, Twoje bezpieczeństwo, ale było tu wielu takich co po swojemu zrobili i potem źle się to zakończyło.
43mm (podpis mam w profilu) przyda Ci się ta strona, części po swoim aucie możesz dobierać(nr vin)
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#244
Napisano 18:19, 05.04.2023
ty chcesz to targać do PL za te 40 dolców + przesyłka? z ciekawości wrzuciłem to w googla, no i na żadnej PL stronie tego nie znalazł... za tę kasę (trochę większą to fakt, ale po doliczeniu przesyłki juz takich różnic nie ma) kupisz oryginał który miażdży wszystkie zamienniki, jeżeli nie jeździsz po dziurach to 200kkm wytrzymuje bez żadnych problemów, czyi w większości przypadków po wymianie tego sworznia do końca żywota samochodu https://jarusnet.pl/51220-sda-305
#245
Napisano 18:31, 05.04.2023
ty chcesz to targać do PL za te 40 dolców + przesyłka? z ciekawości wrzuciłem to w googla, no i na żadnej PL stronie tego nie znalazł... za tę kasę (trochę większą to fakt) kupisz oryginał który miażdży wszystkie zamienniki https://jarusnet.pl/51220-sda-305
Bo na warsztacie szukamy różnych marek i sprawdzamy je na własnych samochodach. Robimy w prawie 100% niemieckie auta i tam głównie wkładamy Meyle HD oczywiście jeśli jest dostępne. Do Japończyków niestety jest ich mało a Lemforder zjechał drastycznie na jakości.
Pewnie kupię tego wzmocnionego Dormana, jak wyjdzie lipa, to założę OEM sworznie i OEM tuleje wahacza bo jedna jest trochę słabsza już.
#246
Napisano 18:55, 05.04.2023
#247
Napisano 19:05, 05.04.2023
Nic nietypowego w tym zawieszeniu nie ma. Sworznie wypadają nie tylko w Hondzie. W Mercedesie i innych markach też potrafią, ale są na tyle wytrzymałe że musi mieć taki luz, że koło zaczyna całe latać.W skrócie. Honda ma nietypowe zawieszenie. Nietypowe jest tym, że ciężar auta wisi na sworzniu, dlatego oryginalne sworznie mają inną budowę (odwrotną). Większość zamienników jest źle zrobiona i uszkadza się nawet po 10tyś km. Uszkodzenie doprowadza do nagłego urwania się koła, często bez żadnych objawów wcześniej, nic nie stuka nawet jeśli luzu mają 1cm. Dlatego tak ważne jest ich okresowe sprawdzanie samemu, i nie na szarpakach bo tam luz nie wyjdzie. Wszystko to potwierdzają tysiące przypadków urwania się koła w hondzie. Twój wybór czy w to uwierzysz, czy sam doświadczysz.
#248
Napisano 19:28, 05.04.2023
Czyli to, że amortyzator ze sprężyną jest zamocowany do DOLNEGO wahacza jest typowe? Ile % samochodów ma takie rozwiązanie? Dlaczego większość mechaników i prawie wszyscy diagności na SKP źle sprawdzają stan sworzni? Dlaczego większość producentów części wykonuje te sworznie niewłaściwie? Dlatego, że zawieszenie jest nietypowe.
#249
Napisano 21:22, 05.04.2023
NIE wiesz o czym mówisz.Nic nietypowego w tym zawieszeniu nie ma. Sworznie wypadają nie tylko w Hondzie. W Mercedesie i innych markach też potrafią, ale są na tyle wytrzymałe że musi mieć taki luz, że koło zaczyna całe latać.
Zobacz budowę,a później dyskutuj
Gdyby np. w VW były takie sworznie (zawieszenie) to znając jakość zamienników i skąpstwo ich właścicieli (wiadomo nie wszystkich) oraz ilość tych pojazdów to codziennie w rowie widziałbyś po dwie sztuki jednego dnia jadąc do roboty
To Myele niby HD to przy OEM sworzniu jest z ryżu z jajkiem
PS.
Przy tych budowach zawiasu Mercedes itp
To ten OEM chyba nigdy by nie dostał luzu i przeżył te samochody
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:37, 05.04.2023
#250
Napisano 21:47, 05.04.2023
Poniekad rozumiem chec badania tematu tego zawieszenia, bo nie puka jak jest zle Na forum jednak utarto jeden schemat - oem dziala dlugo, reszta to opinie uzytkownikow. Ja montuje ctr i dolne daja rade do 60-80kkm, do gornych mam pewne zastrzezenia. (ale to sie sprawdza samemu) Pod katem bezpieczenstwa wychodzi na to, ze ryzykowalem, montujac third-party. Tak czy siak po 5 latach, po blisko 250kkm i wymianie sworzwni 2-3 razy (we wlasnym zakresie) stwierdzam, ze chyba lepiej dolozyc do oryginalnej czesci, ktora moze jest drozsza, ale daje spokojne ~200k zamiast tych 60-80k.
Pozornie mozna to wyczytac w wielu komentarzach, tylko nikt nie zaklada, ze 7mka zrobi 200kkm od zakupu i po prostu zostanie do zajechania Osobiscie dalej bede pchal ctry, bo przy 400k i watpliwym rozrzadzie nie znam jeszcze przyszlosci, ale na poczatku tej przygody powinienem wlozyc oemy
#251
Napisano 06:33, 06.04.2023
W skrócie. Honda ma nietypowe zawieszenie. Nietypowe jest tym, że ciężar auta wisi na sworzniu, dlatego oryginalne sworznie mają inną budowę (odwrotną). Większość zamienników jest źle zrobiona i uszkadza się nawet po 10tyś km. Uszkodzenie doprowadza do nagłego urwania się koła, często bez żadnych objawów wcześniej, nic nie stuka nawet jeśli luzu mają 1cm. Dlatego tak ważne jest ich okresowe sprawdzanie samemu, i nie na szarpakach bo tam luz nie wyjdzie. Wszystko to potwierdzają tysiące przypadków urwania się koła w hondzie. Twój wybór czy w to uwierzysz, czy sam doświadczysz.
No chyba lepiej tego nie da się wytłumaczyć. W Cadillaku też ten sworzeń "wylata"?
rock n rolla</p>
#252
Napisano 06:59, 06.04.2023
Czyli to, że amortyzator ze sprężyną jest zamocowany do DOLNEGO wahacza jest typowe? Ile % samochodów ma takie rozwiązanie? Dlaczego większość mechaników i prawie wszyscy diagności na SKP źle sprawdzają stan sworzni? Dlaczego większość producentów części wykonuje te sworznie niewłaściwie? Dlatego, że zawieszenie jest nietypowe.
kurde rzeczywiście, popatrzałem jak montowany jest wahacz i kuźwa wisi na sworzniu. mój błąd, zwracam honor
#253
Napisano 20:48, 12.11.2023
Witam, ostatnio wymieniłem u siebie dolne sworznie, były 555 wytrzymały 69 tyś km, nowe weszły także 555. Jedna sztuka miała już lekki luz, druga spoko, obie miały sporo smarowidła.
pozdrawiam
#254
Napisano 22:05, 12.11.2023
Jakość 555 już lata temu spadła na łeb, przykładowo CTRy zmieniałem co 100 tysięcy profilaktycznie w VII i luzów brak.
Napis Made in Japan cudów nie czyni niestety, a wręcz powoduje pojawienie się zaraz ogromnej ilości podróbek
https://m.facebook.c...115395133206101
Polecam w Google wrzucić :
https://www.google.c...e_attribution=1
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#255
Napisano 22:06, 12.11.2023
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych