Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Grzeje sie na postoju 110stopni

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:09, 16.07.2014

No właśnie juz miałem pisać bo ciezko Ci powiem znaleźć ten czujnik
Czy to jest ten czujnik z nr 9 i są 2 oznaczenia tego czujnika..
http://japancars.ru/...&nplblk=B__0500
Jeszcze pytanko może troche głupie ale:/ czy czujnik temp a termowłącznik wentylatora to jedno i to samo? Bo juz zgłupiałem do reszty..

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 14:35, 16.07.2014

  • 0

#17 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:01, 16.07.2014

Jeszcze mam taką przypadłość że jak jadę na luzie i skręcam to obroty potrafią skoczyć na chwile po czym opadają, jak się kręci kierownicą tak się dzieje, czy to normalne autem jeżdżę od niedawna.

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 16:01, 16.07.2014

  • 0

#18 Krucz3k

Krucz3k
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 16.07.2014

to ostatnie normalne


  • 0

#19 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:20, 16.07.2014

O siema , to luz..jeszcze muszę ten czujnik temp ogarnąć.
  • 0

#20 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:10, 17.07.2014

Ja mam podobnie, Jak dłużej postoje w korku to po jakimś czasie wskazówka temperatury staje pionowo ( bez skojarzeń :diabelgrin: ), włącza się wentylator i za chwilkę jak wentylator schłodzi to wskazówka wraca do swojego stałego położenia. Dla mnie w sumie to nie problem ale jak da się zrobić tak aby wszystko było na tiptop i wskazówka nie latała to byłoby super. Co należy wymienić i gdzie to się znajduję to zabiorę się za robotę.


  • 0

 


#21 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 17.07.2014

Kolego mi ze 2 -3 kreski za polowe podejdzie i dopiero wiatrak sie załączy, ale rzadko to sie zdarza bo muszę naprawdę go po pałować i potem stać w korku z 5 minut zeby to sie stało, ale raz czy dwa mi sie to zdarzyło gdy przypadkiem zostawiłem na postoju auto na odpalonym przez jakiś czas.
Są dwie opcje albo czujnik temp przy chlodnicy na dole, albo termostat sie przycina.
  • 0

#22 mateuniek

mateuniek
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:tarnow
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TOURER
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 18.07.2014

W obudowie termostatu raczej nie m
Kolego Statom czytałem te wątki i raczej mnie nie dotyczą bo mam jakby inny przypadek.Mi sie auto grzeje tylko na postoju na nagrzanym silniku po dłuższej jeździe, w czasie jazdy temp wraca do normy...A chłopakom z wątku grzeje sie podczas jazdy , raczej inny temat....

mam taki sam problem. byłem u mechesa, termostat ok, wiatraki się wł. jednak na postoju chłodnica nie wyrabia. Z tego co tłumaczył cała ta struktura jest tak zryta że masakra. Podczas jazdy ped powietrza sprawia że jest ok. 


  • 0
junior

#23 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:53, 18.07.2014

Ja jeszcze termostatu nie wymieniałem , bo wydaje sie ok , grzeje bardzo szybko ...ale na tym postoju łapie i cos z tym trzeba zrobić,byłem u mechaniora podlaczalismy pod kompa i wiatraki na 110 sie zalaczają chłopak mówił zeby sie tym zbytnio nie przejmować, ewentualnie mozna zacząć od wymiany czujnika temp co przy chlodnicy na dole sie znajduje...

mam taki sam problem. byłem u mechesa, termostat ok, wiatraki się wł. jednak na postoju chłodnica nie wyrabia. Z tego co tłumaczył cała ta struktura jest tak zryta że masakra. Podczas jazdy ped powietrza sprawia że jest ok.


No dobra i co Ci powiedział ten meches , jeździć ....czy szukać ,dalej...i sie nie przejmować...

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 11:51, 18.07.2014

  • 0

#24 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7,195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 13:34, 18.07.2014

Hej :-)

Koledzy ja rozumiem podejście mechanika, żeby się nie przejmować... ale zdecydowana większość posiadaczy Accordów nie ma takich problemów, więc taka sytuacja nie jest normalna i ewidentnie coś u Was szwankuje... dużo elementów w tym układzie nie ma... najlepiej byłoby z kimś powymieniać się na chwilkę częściami, żeby niepotrzebnie nie popadać w koszty...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#25 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:24, 18.07.2014

Ja bym na pierwszy ogień wymienił ten czujnik temp i zobaczył czy cos sie zmieni ,bo ewidentie wentyl za późno załącza..a jeśli to nie to->.dalej termostat i płyn ..potem drugi czujnik ten w głowicy...

Dobrze kombinuje?

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 14:25, 18.07.2014

  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:42, 18.07.2014

Poszukajcie sobie czujnika włączającego na 95albo 98 stopni zamiast 110 to się poprawi. Tyle tylko że nie rozwiąże problemu z przytkaną chłodnią i mało wydajnymi pozostałymi elementami układu chłodzenia.
  • 0

#27 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 18.07.2014

Jakie macie pomysły, dobra na początku czujnik temperatury, na co jeszcze zwrócić uwagę,
  • 0

#28 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:41, 29.07.2014

Jakie macie pomysły, dobra na początku czujnik temperatury, na co jeszcze zwrócić uwagę,

Nie dam sobie uciąć głowy, jak jest w 2.4, ale w 2.0 (K20A6) wchodzisz pod samochód do kanału i obracasz się przodem do kierunku jazdy. Patrzysz od dołu na chłodnicę. Po jej lewej stronie (powiedzmy tak w 2/3 szerokości) dochodzi wtyczka do wkręconego w chłodnicę czujnika. To jest czujnik załaczający wentylatory.

Ja miałem go walniętego i nieraz w korku temperatura potrafiła mi ładnie podskoczyć. 

Kupiłem w jakimś sklepie internetowym coś co pasowało do mojego modelu Acco i od tej pory zero problemów. Koszt to cos około 40-50zł o ile pamiętam.


Użytkownik Mihty edytował ten post 14:42, 29.07.2014

  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#29 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:29, 29.07.2014

Dzięki za info sprawdze to u siebie ,bo moze rzeczywiście to ten czujnik
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq