XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:52, 04.10.2009
U mnie też siedzenia nie grzeja . Nie byłem jeszcze u elektryka aby sprawdzić co jest nie tak, ale też podejzrewam padnięte maty :-/
#17
Napisano 07:46, 05.10.2009
"seat heater relay" - przekaźnik mat grzejnych siedzeń.
Czyli wystarczy coś takiego:
http://allegro.pl/it...0_40a_0825.html
plus maty, przełącznik i grzejemy?
Ten przekaźnik chyba wystarczy, że będzie na 20A bo tyle ma bezpiecznik od mat ale rozumiem, że może być więcej?
Też jestem ciekawy którą matę wymieniałeś i czy było ciężko. Na rysunkach montażowych jest mnóstwo stalowych klipsów które trzymają tapicerkę. Boję się, że jak je poodpinam to będę miał trudności z zapięciem ich tak jak fabryka to zrobiła i pokrowiec będzie się zwijał albo marszczył. Największe obawy mam o siedzisko bo tam przez środek przechodzi przeszycie które jest zaczepione gdzieś głęboko w gąbce. A te maty mają długość 48cm więc muszą jakoś przejść przez to przeszycie. Nie wiem jak to jest w oryginale. Może ktoś to widział?
dzięki
Michał
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:37, 06.10.2009
Kolega tafun pyta się o przekaźnik więc z racji tego że jestem elektrykiem podpowiem że skoro zabezpieczenie ma 20A to nie znaczy że przekażnik też musi być taki. Zawsze ciut większy będzie lepszy chociażby z racji trwałości styków. Ten z allegro bedzie na pewno dobry.
pablo.see napisał: "Prawdopodobnie maty same ograniczają temperaturę (zmienia się rezystancja)"
Zgadza się drut oporowy w macie liniowo zmniejsza swoją rezystancje wraz ze wzrostem temperatury.
Uff ale sie rozpisałem Mam nadzieje że trochę pomogłem koledzy W razie jakichkolwiek pytań z chęcią odpowiem chociaż myśle że wszystko powinno byc już jasne. Pozdro dla wszystkich
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:53, 07.10.2009
zauważyłem jadąc z żoną jako pasażer że siedzenie pasażera ma też podgrzewane dolną część pleców tz. krzyż u kierowcy podgrzewa tylko półżyta
CZY TO NORMALNE??
Pozdrawiam
#20
Napisano 07:24, 08.10.2009
W orginale maty były ciut mniejsze ale to w niczym nie przeszkadza.
Dzięki za wszystkie porady! Mam jeszcze kilka pytań do praktyka.
Wymieniałeś matę w siedzisku czy w oparciu?
Bo jak sprawdziłem to w oparciu jest miejsce na całą matę ale w siedzisku na samym środku jest duże przeszycie, które złapane jest głęboko w tej gąbce spinkami.
Nie zaglądałem tam jeszcze ale wg rysunków może to być kłopot bo mata ma długość prawie całego siedziska. I co się będzie działo w miejscu przeszycia?
Tak czy siak maty już kupione , czekam na paczkę.
A i jeszcze jedna rzecz. Jaki przekrój powinny mieć kable łączące skrzynkę, przycisk i maty? Ja niestety nie mam oryginalnej instalacji (pod fotelem znalazłem tylko kable od airbagów) i będę musiał ciągnąć wszystko od nowa. I skąd je poprowadzić. Najbardziej to chciałbym tak jak w oryginale, żeby oryginalne bezpiecznik chronił to co powinien. Czy wtedy musiałbym lecieć z kablami od bezpieczników koło schowka pasażera?
dzięki
Michał
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:44, 08.10.2009
nie działa mi na lędźwie u kierowcy czy muszę wykręcać całe siedzenie żeby wymienić tą mate?? dam rade samemu to zrobić?
Pozdrawiam
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:25, 08.10.2009
#23
Napisano 16:10, 09.10.2009
W orginale maty były ciut mniejsze ale to w niczym nie przeszkadza.
Dzięki za wszystkie porady! Mam jeszcze kilka pytań do praktyka.
Wymieniałeś matę w siedzisku czy w oparciu?
Bo jak sprawdziłem to w oparciu jest miejsce na całą matę ale w siedzisku na samym środku jest duże przeszycie, które złapane jest głęboko w tej gąbce spinkami.
Nie zaglądałem tam jeszcze ale wg rysunków może to być kłopot bo mata ma długość prawie całego siedziska. I co się będzie działo w miejscu przeszycia?
Tak czy siak maty już kupione , czekam na paczkę.
A i jeszcze jedna rzecz. Jaki przekrój powinny mieć kable łączące skrzynkę, przycisk i maty? Ja niestety nie mam oryginalnej instalacji (pod fotelem znalazłem tylko kable od airbagów) i będę musiał ciągnąć wszystko od nowa. I skąd je poprowadzić. Najbardziej to chciałbym tak jak w oryginale, żeby oryginalne bezpiecznik chronił to co powinien. Czy wtedy musiałbym lecieć z kablami od bezpieczników koło schowka pasażera?
dzięki
Michał
Ja nie mialem ni elektrycznej regulacji ani grzanych foteli. Wymieniaja na wnetrze skorzane poprowadzilem cala instalacje wlasnie od tablicy bezpiecznikow kolo schowka pasazera.
"+" wzialem wlasnie z zasilania tej tablicy a masa z przykrecenia fotela
Bezpieczniki ulokowalem w oddzielnych oprawkach zaraz bezposrednio przy tej tablicy
#24
Napisano 10:57, 10.10.2009
I to jest podłączenie airbagów w fotelu. Chyba, że w tej czarnej opasce są jeszcze inne kabelki. Ale wątpię w to. Jak kiedyś montowałem klimę w civicu to było wszystko, cała instalacja zakończona wtyczkami itd. A tu chyba przyoszczędzili.
No nic. Dzisiaj jadę po przycisk a na maty wciąż czekam. Też się zastanawiałem nad ogrzaniem tylnej kanapy ale zostawię sobie to na deser. Jak zrobię przód i będzie działać to może skuszę się na tył. Może do tego czasu zrobisz fotorelację.
Jak ktoś wie coś o tej średnicy kabelków to będę wdzięczny.
dzięki, pozdro
Michał
----------
MA8>CH6>ED9>CH1>EU5>CG2>EJ9>ZF1
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:35, 30.11.2009
zico
Tylko jak rozebrać zica żeby czegoś nie popsuć.
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:36, 30.11.2009
#27
Napisano 23:21, 30.11.2009
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:24, 01.12.2009
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:26, 15.12.2009
#30
Napisano 14:12, 16.12.2009
Czekam na fotki