Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

jakie tarcze i klocki na przód do 2.4 VII

VII

Najlepsza odpowiedź flashmaniac , 09:51, 13.10.2014

Przejechałem 6tys. km na tarczach ATE + klocki Delphi i jest super ( klocki duuuuuzo bardziej miękkie niż Ebc )
Klocki Ebc są za twarde. Z tylu ciagle mam klocki ebc i ryja tarcze jak szalone. Rant jest duży mimo małego przebiegu.
Co mnie zaskoczyło to to że klocki Delphi hamują lepiej od EBC Green więc potwierdza się teoria że droższe nie znaczy lepsze.
Przypomnę że klocki Delphi kosztują 100zl a Ebc Green 400zł. Ebc sie bardzo zepsuła. Miałem tez ogromne problemy ze sprzęgłem Ebc w motocyklu.

Jak ktoś nie jest zadowolony z ebc i np rowkuja mu sie tarcze niech spróbuje użyć klocków Delphi.
U mnie sie sprawdziły !!! Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
106 odpowiedzi w tym temacie

#46 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:10, 12.06.2015

Dzięki. I o to chodziło :)
  • 0

#47 Swider

Swider
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:06, 06.03.2016

Cześć wszystkim, to mój debiut na forum. Nadchodzi czas na zmianę hamulców w moim type-s z garażu Hell boy'a. Chcę wymienić tarcze + klocki na przód i tył i muszę szukać taniej opcji . Myślę o zamianie tarcz na przód na ATE  300 mm i szukając info w innym wątku znalazłem posta że z tymi tarczami świetnie działają klocki Delphi- ponoć lepiej niż EBC Green :) Poradźcie co będzie najlepszą w miarę tanią opcją  żeby zauważalnie poprawić hamulce. Jeżdżę dynamicznie ale głównie po mieście. Czy ktoś używa wspomnianej kombinacji czy może w podobnych pieniądzach jest lepsze rozwiązanie?


  • 0

#48 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:57, 06.03.2016

@Swider, nie kombinuj Pan, ja bym wszędzie wrzucił ATE - tzn. klocki i tarcze.

No chyba, że dynamicznie to znaczy, że rura i dęba na zmianę. Wtedy tarcze nacinane i wiercone, klocki sportowe


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#49 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 12:19, 06.03.2016

ATE to odpowiednik oem, sluza tylko do zwalaniania. Jak ktos jezdzi spokojnie, jak Czarnota pisze to wystarcza. W moim przypadku po skonczeniu sie jeszcze fabrycznych hamulcow zdecydowalem sie na zestaw ATE. Niestety wiem po swoim doswiadczeniu, ze do 2,2 ictdi czy 2.4 i-vtec nie nadaja sie. Trzy mocniejsze hamowania z predkosci autostradowej i hamulec puchnie. Po rozmowie z Pawpor i zakupie zestawu z klockami EBC Green dopiero odczuwalnie zauwazylem roznice...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#50 Swider

Swider
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 06.03.2016

ATE to odpowiednik oem, sluza tylko do zwalaniania. Jak ktos jezdzi spokojnie, jak Czarnota pisze to wystarcza. W moim przypadku po skonczeniu sie jeszcze fabrycznych hamulcow zdecydowalem sie na zestaw ATE. Niestety wiem po swoim doswiadczeniu, ze do 2,2 ictdi czy 2.4 i-vtec nie nadaja sie. Trzy mocniejsze hamowania z predkosci autostradowej i hamulec puchnie. Po rozmowie z Pawpor i zakupie zestawu z klockami EBC Green dopiero odczuwalnie zauwazylem roznice...

ok czyli  klocki EBC Green na obie osie, a tarcze ATE standard czy coś innego? Jaki zastaw dobrał ci Pawpor?


  • 0

#51 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:23, 06.03.2016

Polecil mi tarcze zimmermann i klocki ebc green.  Moze moje auto nie jest jakos szybkie, ale ten zestaw jakos sobie radzi. Druga sprawa ze hamulce w VIIgen. same w sobie sa patalogiczne...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#52 tomo3

tomo3
  • Klubowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:15, 13.04.2016

To jak to wkoncu jest z tymi klockami EBC GREEN? ​Zamówiłem klocki na przód ale nie wiem czy zakładać po przeczytaniu tego tematu.

Tarcze nie wiem jakie mam z przodu ale jeszcze się nadają.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...-mugen/</a></p>

#53 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:09, 13.04.2016

To jak to wkoncu jest z tymi klockami EBC GREEN? ​Zamówiłem klocki na przód ale nie wiem czy zakładać po przeczytaniu tego tematu.

Tarcze nie wiem jakie mam z przodu ale jeszcze się nadają.

 

Ja miałem klocki EBC Green na przodzie i tyle  i nigdy tego nie kupię.

Sprzęgło w motocyklu miałem EBC i też nigdy tego nie kupię.

Firma EBC to jest drogie przereklamowane *cenzura* szkoda że musiałem się o tym przekonać na własnej skórze za własne pieniądze.

 

Ja kupiłem klocki na przód Delphi i byłem bardziej zadowolony od EBC a kosztowały 1/4 ceny.

Teraz w 8 gen kupiłem na tył klocki Honda OEM ( Delphi nie były dostępne ). Od EBC się trzymam z daleka.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:12, 13.04.2016

  • 0

#54 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:50, 13.04.2016

Hej :)
Jak to jest... z dowolnym produktem?
Nigdy nie znajdziesz 100% zadowolonych klientów - najważniejsze to wiedzieć czego oczekujesz, jaki masz styl jazdy, jakie masz tarcze itd. itp. Inne oczekiwania będzie miał emeryt używający hamulca do zatrzymania samochodu jadącego 20 km/h, a inne... to co dla jednego będzie super, dla innego będzie do bani...
W większości opinie o EBC Green są jednak pozytywne i z czegoś to wynika... przydałoby się jakieś poparcie dla takich czy innych opinii, jak choćby wyniki siły hamowania z SKP, bo często odczucia i rzeczywiste osiągi nie idą w parze...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#55 Thegentleman

Thegentleman
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Corby, UK.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:31, 20.12.2017

To ja dorzucę od siebie.
Mitsubishi Lancer żony 4 miesiące temu założone nowe tarcze Zimmerman gładkie plus klocki EBC standard.
Mail
Witam,

tarcze przód:
+Zimmermann 380.2168.20 - 1xxzł/szt.

klocki przód:
+EBC Standard DP1614 - 1xxzł/komplet

SUMA: 4xxzł + przesyłka 97,17zł
od brakes.pl

Ceny zamazane ale faktura była wewnątrz unijna (mam firmę w UK i jestem VATowcem)

Cieszyłem się 1500 mil i zaczęły bić.
Nie wiem czy to wina klocków (dziwne w moim Saabie 60.000mil zrobiły EBC black i dalej działają choć cienko już).
Hamuję niewiele. Same drogi 2 i 3 pasowe i zjazdy bezkolizyjne nie ma gdzie hamować jeżdżę 70-75mil/h mega wolno.
Myślałem że mnie krew zaleje bo wyczysciłem każdy element gdzie trzeba smar miedziowy a tutaj taka lipa.
Chciałem reklamować ale na szczęście taxi skasowało nasze auto na rondzie i kupiłem Accord 2.4 w kombi jak w opisie.
Nie chcę za bardzo narzekać ale mam wrażenie nie tylko od siebie ale i innych znajomych że Zimmerman coś ostatnio się opuścił.
Na całym świecie wszyscy oszczędzają nie będę tłumaczył każdy rozumie.
Jakoś nie wierzę że najtańsze Zimmermany uciekły od oszczędności.
Myślę że po prostu zaliczają co jakiś czas wpadkę a na taką ilość może 20% wadliwych będzie zareklamowqnych reszta oleje temat więc mają to gdzieś.
Mnie stać na inne ale chciałem ładne pokryte Coat Z żeby nie gniły tak szybko. Wkurzyło mnie to i po prostu po 10 latach kupowania Zimmermana idę gdzieś indziej.
Nie mam czasu na robotę pod domem mimo że lubię robić własne auta ale kto robi dokładnie i porządnie żeby za miesiąc czy dwa była lipa?
Do tematu.
Co myślicie o Textar? Mój nadworny tuner od Turbo silników poleca właśnie Text ars a dziennie zakłada po kilka zestawów (ma 4 podnośniki zawsze zajęte).
Piotr
  • 0

#56 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:00, 20.12.2017

Nie wiem jak tarcze ale ja miałem klocki Textar i nie założę ich więcej. Jak tarcze zaczęły bić to klocki Textar potęgowały drgania tak mocno że kierownica chodziła od prawej do lewej. Na klockach Honda OEM nawet jak tarcze biły to po prostu kierownica lekko drżała, nie chodziła od prawej do lewej jak na klockach Textar.


  • 0

#57 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:29, 07.03.2018

Witam, czy ktos jest w stanie polecic jakies klocki na tyl do acc CM2 tak max do 300zl, zastanawiam sie nad Ferrodo DS Performance, czy ktos mial stycznosc i moglby sie wypowiedziec na ich temat? Moze jakas alternatywa w tym budzecie? Bylbym wdzieczny za pomoc
  • 0

#58 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:44, 07.03.2018

http://www.brakepart...0-2003-2008-cm2


Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 0

#59 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:49, 07.03.2018

tak tak ta strone i pawpora znamy chyba wszyscy ;)

chodzilo mi o bardziej empiryczne opinie 


  • 0

#60 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:11, 08.03.2018

Cześć, macie może jakieś złe lub dobre doświadczenia z tarczami OYODO? Tył do CL7 kosztuje ok 80zł/szt, tarcze pokryte galwaniczną warstwą antykorozyjną. w innych autach zamontowałem 4kpl OYODO i było ok, ale auta były z segmentu B. Jak sądzicie sprawdzą się też w Accordzie 2008r 2.0 ? Montował ktoś? 

 

Co do cen:

ATE - 265zł 2szt

OYODO - 160zł 2szt.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq