Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

N/A K20A6, K24A3 wolna dyskusja

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
159 odpowiedzi w tym temacie

#91 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:45, 14.04.2015

Też kiedyś myślałem o RBC. A dla moich potrzeb byłby to bezsensowny zakup. Lepiej odłożyć właśnie na RRC. Jeśli się nie mylę to carpe_diem ma RRC, to niech się wypowie w temacie.


Użytkownik toio edytował ten post 16:57, 14.04.2015

  • 0

#92 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:36, 14.04.2015

RRC to wydatek ponad 2000zl.Co prawda
go mam ale leży w garażu z przepustnica.Ale fakt jest taki że lepiej kupić coś porządnego (RRC) aniżeli coś tańszego i później pluć sobie w mordę.Bo zawsze mocy jest mało, a tak człowiek ma czyste sumienie że to jest maks możliwości I koncentruje się na następnych modyfikacjach.
  • 0

#93 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:52, 14.04.2015

Jaką przepustnicą?


  • 0

#94 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 14.04.2015

Acura TL 65mm, wszystko to samo jak ma A1. W jego temacie jest wszystko opisane, zresztą większość rzeczy pomógł mi kupić.
  • 0

#95 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:27, 14.04.2015

czyli dobrze pamiętałem :)

Kiedy zakładasz RRC tak żeby opisać faktycznie co daje ??


  • 0

#96 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:30, 14.04.2015

Mam nadzieje że w lipcu.Wtedy tez kolektor powinien dotrzeć.
  • 0

#97 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:56, 14.04.2015

E to kicha, myślałem że będziesz mógł opisać efekt po jednym modzie a nie zestawie
  • 0

#98 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:17, 14.04.2015

Na razie reflash i k&n.spalanie wzrosło do 12 litrów :)
Zresztą kolektor ssący i przepustnica na samym końcu będzie montowana bo najwięcej czasu się zejdzie.
  • 0

#99 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:25, 14.04.2015

Na razie reflash i k&n.spalanie wzrosło do 12 litrów :)

 

Hehe, a mówili, że reflash obniża spalanie, mówili.. no o jakieś -0.5L, że jest lepsza reakcja na gaz i nie trzeba było jak wcześniej dawać go więcej :D Reflash to reflash, po to jest żeby wyciągnąć z auta potencjał, to aż kusi żeby troszkę cisnąć :)


  • 0

#100 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:37, 14.04.2015

u mnie reflash się spisał.

Na zestawie: Home-made CAI + wydechowy 4-2-1+decat+reflash  nie zaobserwowałem wzrostu zużycia paliwa.

Auto ewidentnie lepiej jedzie więc ludzie zwykle częściej z tego korzystają może stąd wzrost spalania u niektórych.


  • 0

#101 carpe_diem

carpe_diem
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Kozienice Oslo
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:04, 14.04.2015

U mnie też się spisał.Po za tym 30 min. jeździłem za Golfem R32, czyli cały czas do odcinki. Dlatego takie spalanie.
  • 0

#102 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:10, 25.04.2015

Panowie jest sens wkładać ten saacy rbc jeśli w planach jest
Cai
4-2-1 + cały wycecha
Ssak właśnie Rcb
Refresz lub strojenie

Bo nie wiem sam czy efekt będzie zadowalający :-)
  • 0

#103 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:30, 26.04.2015

chyba sam powinieneś sobie odpowiedzieć na to pytanie czy takie przyrosty są dla Ciebie satysfakcjonujące czy nie za taką kasę.


  • 0

#104 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:44, 26.04.2015

Ale mi chodzi o to czy jest sens czy wloze 5 tys zł a przyrost będzie 20koni i 20 nm , bo tego ją nie wiem .
Dopiero poznaje k-serie.w civic w d seri troszkę inaczej było .
  • 0

#105 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 26.04.2015

jeśli oczekujesz że za 5 tyś zrobisz pocisk z Accorda to sobie odpuść.

 

Panowie czy ktoś może podrzucić link do uszczelki termoizolacyjnej pod kolektor ssący do K24?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq