Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obniżenie VII gen

VII

Najlepsza odpowiedź mutaba , 21:31, 14.06.2014

sprężyny 700zł

założenie (tylko zamiana sprężyn) 300zł

zbieżność 50zł

             = 1050zł tak mi wyszło ok. marca 2014

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
337 odpowiedzi w tym temacie

#46 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:59, 01.02.2015

Panowie mam pytanie za 100ptk. Mianowicie zamierzam kupic springi (H&R lub Eibach) do mojego acco 2.2 i-ctdi i slyszalem ze lepiej jest kupic do CL7 bo tam jest silnik lzejszy niz w CN1 i sprezyna jest bardziej miękka. Lepiej siadzie z przodu i napewno nie bedzie efektu poduszkowca czyli tyl nizej niz przod auta. Podobniez jest taka mozliwosc ze po zalozeniu dedykowanych springow do CN1 lub CL9 przod auta moze byc nieco wyzej jak tyl. Czy mozecie oswiecic mnie i wytlumaczyc jak to wyglada w realu??? Z gory dzieki.
  • 0

#47 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:55, 01.02.2015

Nie wsarzaj tych z cl7 bo bedzie bardzo miekko i w razie uskoku na drodze zamkniesz amor lub przytrzesz spodem. Ja mialem deykowane eibachy do cl9/cn1 i o efekcie motorowki nie bylo mowy ;-)
  • 0

#48 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:05, 01.02.2015

U mnie przy H&R też ładnie siedzi.


  • 0

#49 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 01.02.2015

Wielkie dzieki koledzy. Zrobie tak jak mówicie. A jakie amorki polecacie poza B8 ???
  • 0

#50 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 08:52, 04.02.2015

Od jakiegos czasu zaczalem powoli kompletowac czesci do obnizenia zawieszenia, zakupilem m.in cambery  tylnego zawieszenia. Wczoraj jednak zakupilem u naszego kolegi fabryczne zawieszenie obnizajace showa -25mm. Mam pytanie czy przy takim obnizeniu montowac cambery czy wystawic na sprzedaz? 


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#51 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:52, 04.02.2015

Załóż zawias i zrób geometrię i będzie wiadomo na 100%, ale wg. mnie kąty bedą za bardzo na minusie.


Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#52 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:08, 04.02.2015

Nie bedzie negatywu strasznego mega negawtyw robi sie poniezej -50mm. Zrob najpierw geometrie tak jak kolega mowi, zawsze potem mozesz dołożyć cambery i wyrównać. A jak nie beda potrzebne to sprzedasz ;-)
  • 0

#53 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:54, 04.02.2015

Daj sobie spokój z tymi camberami. Nie są potrzebne przy tym zawiasie. Wyjdzie ten tył deko poza tolerancje, ale nie na tyle, żeby to był jakiś problem.

Jak już masz to można założyć, ale żeby się stresować, że mus to wg mnie nie. Jak chłopaki piszą, masz, to nie sprzedawaj, zobaczysz jak będzie. Sprzedać zawsze można.


Użytkownik Mikolaj edytował ten post 12:57, 04.02.2015

  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#54 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 13:03, 04.02.2015

Tak zrobie, najpierw zaloze nowy zawias, pozniej geometria wszystko pokaze...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#55 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:20, 08.02.2015

Hej Panowie.

 

Chodzi mi po głowie delikatne obniżenie, nie chce nie wiem jakiej gleby, ale zależy mi też, aby nie zrobiło się zbyt twardo.

 

Czy myślicie, że takie sprężyny Eibach:  http://allegro.pl/sp...5004545704.html

 

w połączeniu z seryjnymi amortyzatorami będą dobrym rozwiązaniem?

 

Samochód to Accord CL7 Sport 2003 2.0.


  • 0

#56 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 08.02.2015

sporty miały inne zawieszenie od np comfortów??


  • 0

#57 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:54, 08.02.2015

sporty miały inne zawieszenie od np comfortów??

Z tego co mi wiadomo miały takie same zawieszenie, w opcji do Type-S bodajże można było dobrać sportowy zawias.

 

Nie wiem tylko, czy Comfort-y też mają te A'la rozpórki przednich kielichów?


  • 0

#58 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:56, 08.02.2015

ja nie mam własnie pojecia... moze ktos osieci jakie zawieszenia wychodziły w naszych acco...


  • 0

#59 _radek_

_radek_
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:23, 08.02.2015

Osobiście mam H&R, komfort porównywalny z serią, autko siadło równo ok 35mm-40mm


  • 0

#60 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:33, 08.02.2015

a masz seryjne amory?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq