Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

przegub wewnetrzny

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 maju210

maju210
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:07, 28.06.2014

Witam. Mam równierz parę pytań odnośnie przegubu wewnętrznego dokłanie prawa strona 2.4 140 KW typ trumna 2003rok.
1. Czy na pewno przegub od 2.0 będzie pasował
2. Domyślam się, że nie ma różnicy pomiędzy sedanem a trumienką
3. Znalazłem dwa ogłoszenia i czy może ktoś ma już doświadczenia z tymi sprzedającymi oraz czy posiada ktoś wymiary i dane przegubu linki
http://allegro.pl/pr...4360061276.html
oraz
http://allegro.pl/pr...d=1#tabsContent
Czy to będzie pasić do mojego karawaniku?
Ale się rozpisałem;) Dziękuje za odpowiedzi.

Użytkownik maju210 edytował ten post 15:16, 28.06.2014

  • 0

#17 marios

marios
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:104
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 30.06.2014

Kup całą półośkę na alledrogo za 300 zł i ciesz się nareszcie spokojną jazdą. Te OEM to jest jakiś bubel KAŻDEMU wysiadają te przeguby, więc po co pchać się w to co felerne, i płacić jak za zboże. Ja wymieniłem dwie strony i gwarantuję ci, że półośki są super (lepsze od ori). Moja trumna szczególnie w lato ciąga carawana  1200kg i w końcu jest spokój, bo na ori była katastrofa

 Pozdrawiam


  • 0

#18 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 03.07.2014

Tak tylko ze problem prawdopodobnie jest w podporze ktorej nie dostanie w zadnym sklepie jako zamiennik.Dzisiaj rozmawialem z mechanikiem I pytalem czy wymiana lozyska w podporze cos pomoze, stwierdzil ze nie bardzo bo to uszkodzone lozysko wybija podpore, stad trzeba wymienic cala polos wraz z podpora.Takze szukam kompletu od str pasazera, sa na allegro, ale to loteria albo bedzie ok albo nie a 500zl trzeba w ciemno polozyc.
  • 0

#19 maju210

maju210
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 03.07.2014

Ja na razie zamowilem przegub i lozysko podpory od kolegi z forum. Jak dojdzie to zobaczymy po wymianie czy cos pomoze. Mam nadzieje ze tak.
  • 0

#20 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:59, 07.07.2014

Kup całą półośkę na alledrogo za 300 zł i ciesz się nareszcie spokojną jazdą. 

Zamiennik??

Nie ma na allegro. Możesz podesłać skąd kupowałeś, bo też potrzbuję się tym zająć.


  • 0

#21 marios

marios
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Pomorze
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:104
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 16.07.2014

Jak to nie ma ?  wpisz w szukajce parametry czego potrzebujesz,  i jest co tylko chcesz aby kasa była.

tel 22 7322414 ; 502 940 160


Użytkownik marios edytował ten post 14:14, 16.07.2014

  • 0

#22 HONDA

HONDA
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive AT - Ful, MAX opcja!!!
  • KM:Dzisiaj 150 jutro będzie więcej...;-)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 07.08.2014

Witam, jak ktoś poszukuje przegubu wewnętrznego prawa strona do Hondy Accord 2.4 automat to polecam przeczytać ten post do końca.

Dzisiaj wymieniłem przegub wewnętrzny prawy, zakupiłem go w Łomiankach ale dla zainteresowanych z poza Warszawy i okolic podaję link gdzie można dokonać zakupu online... http://allegro.pl/pr...4430786119.html

Powodem wymiany było trzęsienie całą budą podczas przyśpieszania w przedziale 30 do 50 km/h.

Gwarantuję 100 % zadowolenia, osobiście to sprawdziłem i jest OK, ...trzeba tylko delikatnie spiłować zabezpieczenie krzyżaka bo nie wchodzi w swoje miejsce ale jak się delikatnie spiłuje będzie w porządku.

 

 

 


  • 0
Raz Honda zawsze Honda...

#23 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:15, 07.08.2014

Kup całą półośkę na alledrogo za 300 zł i ciesz się nareszcie spokojną jazdą. Te OEM to jest jakiś bubel KAŻDEMU wysiadają te przeguby, więc po co pchać się w to co felerne, i płacić jak za zboże. Ja wymieniłem dwie strony i gwarantuję ci, że półośki są super (lepsze od ori). Moja trumna szczególnie w lato ciąga carawana  1200kg i w końcu jest spokój, bo na ori była katastrofa

 Pozdrawiam

 

A jakiej firmy były te półośki z allegro bo z konstekstu wynika że nie oryginalne ?

 

Ja tam mam w bagażniku przegub Febesta, kupiłem nowy (ktoś chce?), miał luz ze ho ho, po półtora miesiąca założyłem nowy OEM i teraz jest w końcu ok.


Użytkownik koski edytował ten post 23:17, 07.08.2014

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#24 KacperWWA

KacperWWA
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 03.04.2017

mam bicie przy 100-120... co i od kogo zakupić aby sie uporac z tymi przegubami? aso chciałbym uniknąć z powodu ceny...


Potwierdzam wypowiedz kolegi wyżej Honda , również kupiłem zamiennik przegubu wewn prawego w Łomiankach i polecam , od 15 tysięcy nic nie trzęsie
  • 0

#25 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:44, 04.04.2017

Masz link cztery posty wyżej
  • 0

Long May You Ran


#26 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:14, 05.04.2017

Przecież to z linka to Eurodriveshaft. Też u nich kupiłem, luzy większe niż oryginalny po 300kkm. Wymieniony już na OEM a Euroshit idzie do reklamacji.


  • 0

#27 KacperWWA

KacperWWA
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 05.04.2017

Przecież to z linka to Eurodriveshaft. Też u nich kupiłem, luzy większe niż oryginalny po 300kkm. Wymieniony już na OEM a Euroshit idzie do reklamacji.


Widocznie trafiles wadliwa sztuke , jakos przejechalem na tym przegubie 15 tysięcy i nic mi nie trzęsie wiec nie ma co rzucać takimi hasłami.
  • 0

#28 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:03, 06.04.2017

Możliwe tez, że akurat Ty trafiłeś na udaną sztukę :) Nie wiadomo w którą stronę działa tutaj prawdopodobieństwo. Patrząc jednak na opinie na forum, gdzie nawet Febest kosztujący 2x więcej również ma luzy, jedynym możliwym wyjściem jest obadanie części na żywo i sprawdzenie luzów.


  • 0

#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:20, 22.04.2017

takie tam ...do wglądu dla zainteresowanych

1min


  • 0
                       

#30 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:53, 22.04.2017

Dobrze wiedzieć. Przy okazji wymiany łożyska podpory rozbiorę swój przegub i zobaczę czy mam takie wżery jak na filmie. Być może one są u mnie przyczyną drgania kierownicy.  

 

EDIT: Powierzchnie robocze prawego wewnętrznego - stan idealny. Przegub wew. chodzi leciutko, zewnętrzny trochę ciężej. Zastanawiam się czy to zewnętrzny się jako nie zakleszcza podczas jazdy , po rozgrzaniu

 

U mnie czasem np. na rondzie albo skrzyżowaniu przy wolnej jeździe wyczuwam jakby co pół obrotu koła, koło obracało się ciężej - lżej - ciężej...też tak macie? 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:35, 25.05.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq