XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:49, 10.02.2010
http://www.skylark.p...otShot-70p.html
#32
Napisano 16:05, 10.02.2010
jak ktos by potrzebował podgrzewacz do zbiorniczka to widziałem ze tu maja:
http://www.skylark.p...otShot-70p.html
To jakiś hardcore potrzeba grzałka 12V z termostatem żeby płyn miał góra 30-40st max pozatym ciekawe co lepiej się sprawdza podgrzewany płyn czy dysze...
#33
Napisano 17:08, 10.02.2010
Zamontowałem na miejscu, pasują jak ulał w otwory ale na tym koniec zonk
Sikają tylko na wycieraczkę, to jakieś 15-20 cm od dyszy, po prostu brakuje im ciśnienia by sikać na szybę. Przy oryginalnych dyszach jest trochę lepiej,ale to i tak anemia, bo powyżej 80km/h to nie dolatuje do szyby
Potrzebna jest mocniejsza pompka, dlatego zamówiłem na Allegro nową. http://www.allegro.p...wacza_nowa.html
Zobaczę co to zmieni, jeśli nic to trzeba będzie przeszczepić jakąś pompkę z innego auta.
Jak tylko przyjdzie pompka i ją zamontuję to dam znać jak działają spryski od C3 i co się zmieniło.
Pozdro
#34
Napisano 09:57, 11.02.2010
ciekawe co lepiej się sprawdza podgrzewany płyn czy dysze...
To chyba jasne, że podgrzewany płyn. Jak zamarznie w zbiorniku, to nawet podgrzewane dysze nie pomogą.
Miałem podgrzewanie zbiornika płynu w Vectra B (nie pytajcie skąd - nie wiem). Załączało się na podstawie wskazań czujnika zewnętrznej temperatury. Płyn nigdy, nawet przy -20st C, nie zamarzł.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#35
Napisano 12:06, 11.02.2010
#36
Napisano 12:31, 11.02.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:12, 20.02.2010
Potrzebny będzie na pewno ostry nożyk i super glue.
Najpierw trzeba się pozbyć tego co jest wokół dyszy na plastiku podszybia gdyż te dysze od C3 są większe (szersze). Po wygładzeniu powierzchni trzeba sprawić by dysza była ustawiona pod pewnym kątem gdyż inaczej psika za nisko. Powinna być uniesiona ok 1-2 mm w stosunku do powierzchni plastiku podszybia. Jak już sobie ustawiłem tak żeby psikało na przednią szybę a nie tylną (metodą prób i błędów) wszystko utrwaliłem super glue.
wnioski:
jak pisał kolega pablo.see do 80 km/h zrasza całą szybę powyżej sięga nad wycieraczki ale i tak lepiej niż seryjne.
odpowiedź na pytanie zakładać czy nie pozostawiam Wam. Ja zimą miałem przy nowych wycieraczkach tylko małą część szyby "czystą". teraz nie jest gorzej a przy mniejszych prędkościach dużo lepiej...
#38
Napisano 23:00, 22.02.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#39
Napisano 10:42, 23.02.2010
jutro odbieram te z C3/xsara i będę się gimnastykował. Zobaczymy ale jak spasują to efekt w porównaniu z tym co mam na oryginalnych jest nieziemski. Żona jeździ C3 i psika jej to zawodowo...
Z C3
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 23.02.2010
spryski allegrowe czy C3?
C3 ale te z allegro wyglądem są takie same...
po kilku dniach używania stwierdzam, ze warto było
#41
Napisano 16:18, 23.02.2010
#42
Napisano 21:41, 23.02.2010
#43
Napisano 11:44, 01.03.2010
Stara pompka dawała tak słabe ciśnienie,że ledwo dolatywało do połowy szyby (na postoju )
Przy wymianie pompki jest trochę pracy i bez kanału nie da rady, bo trzeba by było kłaść się pod auto.
A tak ściągamy koło lewe i odkręcamy nadkole przy zderzaku i odginamy i widać cały zbiornik. Pompka jest miedzy zbiornikiem, a zderzakiem i po podważeniu śrubokrętem wychodzi spokojnie. Ściągniecie wężyków też nie stanowi problemu. Po założeniu nowej pompki i nalaniu płynu zrobiłem mała próbę i tu radocha, bo płyn ze sprysków przeleciał przez cały samochód. Poskładałem wszystko tak jak należy i wymieniłem spryskiwacze na te z C3 i po próbie Rewelka! Cała szyba równomiernie spryskana płynem.
Teraz jadąc autkiem to nic innego bym nie robił tylko mył szyby
#44
Napisano 15:54, 01.03.2010
Pytam bo może sam bym wymienił.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#45
Napisano 16:37, 01.03.2010
Sprawdź przy 120km/hCała szyba równomiernie spryskana płynem.
Do zobaczenia na trasie.