Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wałki rozrządu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#16 sek1981

sek1981
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VTEC
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 06.10.2014

jaki jest koszt regulacji zaworów?
 


  • 0

#17 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 27.05.2015

Witam

poradźcie  wyskakuje błąd czujnika położenia walka rozrządu czujnik sprawdzony kable tez jest ok ale dalej wywala ten błąd co może być przyczyną? rzecz dzieje się w honda accord 7gen 2003r benzyna/lpg

 


  • 0

#18 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:17, 27.05.2015

nie uszkodziliście czujnika podczas wyjmowania? ( ostatnio właśnie w moim byłym accordzie nowy właściciel wykręcał - w niewiadomym mi celu - i uszkodzili czujnik.. kupił drugi w ASO.. i po problemie)


jaki jest koszt regulacji zaworów?
 

od 100- 150  do. kwestia gdzie trafisz :D 


  • 0

#19 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 27.05.2015

nie uszkodziliście czujnika podczas wyjmowania? ( ostatnio właśnie w moim byłym accordzie nowy właściciel wykręcał - w niewiadomym mi celu - i uszkodzili czujnik.. kupił drugi w ASO.. i po problemie)


od 100- 150  do. kwestia gdzie trafisz :D

czujnik sprawdzany i działa...właśnie jakbym był pewny ze to czujnik to kupiłbym w aso tylko jak się okaże ze dalej wywala błąd to utopie kasę niemałą za czujnik gościu który sprawdzał mi czujnik i kable powiedział ze sprawdzi rozrząd ze może przeskoczył możliwe to?


  • 0

#20 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:22, 04.06.2015

Mogl tez rozrzad polecec.


  • 0

#21 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 11.06.2015

Mogl tez rozrzad polecec.

rozrząd sprawdzony ok wałki też ok mechanicznie wszystko git wychodzi na to że jednak czujnik chyba trzeba zaryzykować i kupić w aso albo może znajdzie się klubowicz z Lublina lub Świdnika ze sprawnym czujnikiem położenia walka rozrządu który pozwoli na chwile zdemontować swój czujni i zamontowałbym w swoim i sprawdził czy jest ok?? kontakt 794170505


  • 0

#22 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:08, 11.06.2015

Jezeli to czujnik na walku ssacym, elektrycznie wszystko sprawne, to moze byc cos z kolem vtc. Nie podales konkretnie co to za blad. Warto sprawdzic takie sitka filtrujace olej, jedno jest na zaworze vtc, drugie z przodu glowicy po lewej stronie (trzeba odkrecic pompe wspomagania i mapinacz) pod takim deawor vtc znajduje sie po lewej stronie (wchodzi w obudowe rozrzadu, mocowany jedna srubka). Jezeli jest problem z doplywem oleju, moze wystepowac problem z ustawieniem kata kola vtc (przyspieszania walka ssacego) i w efekcie wywala blad czujnika. Acha jeszcze jest filtr na zaworze vtec z tylu glowicy.


  • 0

#23 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 11.06.2015

Jezeli to czujnik na walku ssacym, elektrycznie wszystko sprawne, to moze byc cos z kolem vtc. Nie podales konkretnie co to za blad. Warto sprawdzic takie sitka filtrujace olej, jedno jest na zaworze vtc, drugie z przodu glowicy po lewej stronie (trzeba odkrecic pompe wspomagania i mapinacz) pod takim deawor vtc znajduje sie po lewej stronie (wchodzi w obudowe rozrzadu, mocowany jedna srubka). Jezeli jest problem z doplywem oleju, moze wystepowac problem z ustawieniem kata kola vtc (przyspieszania walka ssacego) i w efekcie wywala blad czujnika. Acha jeszcze jest filtr na zaworze vtec z tylu glowicy.

tak to czujnik wałka ssącego błąd P0344   sprawdzę jeszcze zakładając sprawny czujnik z innej hondy jeżeli dalej będzie wywalać to pójdę w twoje sugestie dzięki za pomoc


Użytkownik harybebik edytował ten post 13:55, 11.06.2015

  • 0

#24 bryll

bryll
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:08, 11.06.2015

Janek1 wibracje które masz raczej nie pochodzą od wałków, w 2.4 nie było problemów z wadliwymi wałkami. w 99.9% to dotykało

2.0


  • 0

#25 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:29, 11.06.2015

wibracje to czesty problem 7 gena przecież. Chyba kazdy to przerabiał...


  • 0

#26 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:40, 11.06.2015

A propos wibracji w k20a6 w przeciwienstwie do k24 (gdzie problem ten nie wystepuje), znajduje sie egr valve. I tutaj wlasnie szukalbym problemu z wibracjami. U mnie po porzadnym czyszczeniu egr i egr plate, problem ustapil. Wyglada na to, ze zabrudzony egr nie zamyka sie szczelnie i przepuszcza troche spalin na wolnych obrotach do niektorych cylindrow (egr plate to taka plytka z otworkami, przez ktore dostaja sie spaliny do poszczegolnych cylindrow, jesli ktorys otworek jest niedrozny, powoduje nierowny doplyw spalin do cylindrow, stad drgawki). To sa moje doswiadczenie w tym temacie.


  • 0

#27 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 11.06.2015

u mnie wyglądało to tak...

11356152_1613042528968005_441103648_n.jp

robione kiełbasą wiem ale wałki są spoko


Użytkownik Talar edytował ten post 19:22, 11.06.2015

  • 0

#28 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 06.08.2015

Mogl tez rozrzad polecec.

no i poleciał okazało się ze przeskoczył bo łańcuch rozciągnięty na maxa      http://mk-kruk.lubnet.com.pl   POLECAM!!!:oki2: tam robiłem i jestem zadowolony mój portfel nie ale najważniejsze ze Hania śmiga  teraz  :-)


Użytkownik harybebik edytował ten post 10:11, 06.08.2015

  • 0

#29 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:42, 06.08.2015

miałeś jakieś wcześniejsze zwiastuny? Łańcuch było słychać?


  • 0

#30 Luki52

Luki52
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 06.08.2015

Panowie, powiedzcie mi czy czy walki od 2.4 pasuja do 2.0? U mnie w hance ostatnio zdiagnozowano wrzery jak na zdjeciu kilka postów wcześniej. I pomyslalem ze mozna bylo by wsadzic od 2.4 moze by to dodalo trochę wigoru?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq