musisz wymienić 2 przeguby wewnętrzne inaczej nie pozbędziesz sie drgań
Ja wymieniłem dwa przeguby wewnętrzne OEM i dalej mam wibrację.
Więc to nie zawsze muszą być przeguby wewnętrzne.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:58, 08.10.2014
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:57, 08.10.2014
musisz wymienić 2 przeguby wewnętrzne inaczej nie pozbędziesz sie drgań
Ja wymieniłem dwa przeguby wewnętrzne OEM i dalej mam wibrację.
Więc to nie zawsze muszą być przeguby wewnętrzne.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:58, 08.10.2014
Napisano 12:33, 09.10.2014
Flashmaniac, mogą być też do wymiany końcówki/drążki kierownicze albo inne luzy w zawieszeniu nie wspominając oczywiście o pokrzywionych tarczach i piastach ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 12:53, 09.10.2014
luz na łożysku podpory półosi??
Napisano 18:06, 09.10.2014
Napisano 19:24, 09.10.2014
Czasem ma się niestety pecha, był jeden chłopak z K20A6, któremu drgania przeszły dopiero po wymianie skrzyni biegów gdyż był problem z mechanizmem różnicowym ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 19:50, 09.10.2014
a poduszki silnika/skrzyni
Napisano 20:04, 09.10.2014
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:11, 09.10.2014
Napisano 10:18, 13.10.2014
Czasem ma się niestety pecha, był jeden chłopak z K20A6, któremu drgania przeszły dopiero po wymianie skrzyni biegów gdyż był problem z mechanizmem różnicowym ...
Tu też był przypadek na forum, ze winowajcą wibracji w 2.2 icdti był mechanizm różnicowy. Może tutaj jest podobnie. Jak tak to mega niefart.
Użytkownik podlez edytował ten post 10:18, 13.10.2014
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 21:41, 20.10.2014
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych